متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

هفته پیش

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "


سلام احوالات تون چه طوره ؟ انشاالله در سلامتی کامل به سر میبرید ؟ خوشتون هست ؟ 

با این گرمای دلنواز چه میکنید؟

ما که هی غر میزنیم و همچنان خودمون رو در حصار این خونه حبس کردیم...

ولی جای همتون هفته پیش خالی رفتیم با خانواده فریدونشهر 

اگر از گرمای یک ساعت ظهرش فاکتور گیری کنیم خیلی خوش گذشت

دیدن این همه منظره قشنگ و چشنواز و البته بودن در کنار کسایی که دوستشون داری بسیار لذت بخشه





خدایا ممنونتم که توی این زندگی پرمشغله گاه گاهی اینجوری حال و هوام رو عوض میکنی 

دیدن سبزی طبیعت از فانتزی های منه...

خدایا بعضی وقتها که میشنم و باخودم فکر میکنم

 به این پی میبرم که تنفس این دود سیاه که همه جا رو گرفته قلبم رو هم سیاه کرده 

مهربونی یادم رفته... گاهی این قدر خسته میشم که سرفه هام هم بوی نفرت میده ...

این قدر کوفته شدم توی پیچ خم زندگی توی این شهر های کثیف که روشنایی و پاکی و این همه زیبایی یادم رفته

اما چه قدر خوب این سورپرایز هایی که برام میفرستی مثل سنگ میخورن توی سرم و فک کنم به راهم میارن

خدایا کمکم کن بین این همه دیوونگی سهم من از این همه محبتت یه عقل درست و حسابی باشه 

آخه این روزا خیلی بی عقلی میکنم...

دل خیلیا ازم گرفته ... مخصوصا .... خدایا کمکم کن خدایا بغلم کن خدایا میخوام آدم بشم 

خدایا قول میدم نه از اون قول های هندونه ایی از اونایی که محکم پاش وایمیسن

از اون قول های مردونه ...

از این جا مهربانیت رافریاد میکنم شاید گوش های کر زمانه شنوا شوند

شاید بار دیگر انسانیت بیدار شود

شاید اینبار ته جاده دلم روشن شود

شاید اینبار قولم ، مردانه شود

بازبان بی زبانی از تو عاجزانه کودکانه بی پناهانه کمک میخواهم 

بـــــــــــــــــــــــــــــــه فریادم برس ای تنهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا فریاد رس







این روزها دلمــ سختـــ گرفته :(

برای دلـــ گرفته 

و رویــ سیاه

بنده همـــ 

بسیار التماس دعا

رد پای دعاهای

شما دوستان مهربون رو همیشه 

توی زندگیم حس میکنم

واقعا میگم!

شما بگو  (۱۷)

سلام عزیزم

با خوندن متنت یاد دوره اردبیل خودمون افتادم. 3تا نکتته خواهرانه:

1)سورپرایز( یا به قول بامعرفتها معجزه) همون نگاه گرم و بامحبت پدر و مادرت است که از بس برات تکرار شده برای به راه اومدن منتظر دیدن چمن و سبزه میمونی.(به قول استاد صفایی طبیعت پیرامون ما معجزه ای است که بهش عادت کردیم و معجزه طبیعتی است که بهش عادت نکردیم- البته نقل به مضمون بود)

2)من بعد اگه خواستی قول بدی-باصلابت واستا و "زنانه" قول بده و محکم سرش بمون.

3) دیدن عکس گاوها یادم آورد، وقتی اردبیل بودیم یه بار که برا گردش رفته بودیم سمت تپه ها یکی از الاغهایی که در حال چرا بود شروع کرد آواز خوندن و من و همراهم از بس از طبیعت دور افتادیم آنچنان ذوق کردیم که انگار بلبل خوش الحان به آواز افتاده!!! یه لحظه به خودمون اومدیم و دیدیم برای (به قول قرآن) انکرالاصوات!!! اینطوری ذوق کردیم!!!!!

پاسخ:
سلام عزیز دل بنده
1. خوب گفتی اولیشو ... خیلی هم خوب گفتی ولی یه نکته ای که هست ... ما قبل تر ها خیلی بیشتر میرفتیم طبیعت اما الانه چون گرفتاری ها زیاد شده نمیرسیم 
  اونم من که عاشق سرسبزی هستم... ولی بعد از این مسافرت کوچیک دقیقا رسیدم به همین قول استاد گرامی و نکته لطیف شوما
2.چشــــــــــــــــــــــــم
3. :))  حداقل یه بهانه ای شد شما برید دشت و دمن... (با اجازتون شکلک ریسه رفتن از خنده )

نفسمی خوش اومدی
سلام 
پلک بانو جان ...حال شما ؟سایتون سنگین شده به ماسیر نمیزنید ...:)
آب ییلاق سازگار ....
خوش به حالتون ...خیلی خوبه مسافرت، من که عاشقشم ...
ایشالا دفعه بعد کربلا بری ....

پاسخ:
سلام 
با عرض شرمندگی ...
جای شماخالی
متشکرم  انشاالله
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ جابر گرمابی
سلام آپم................


با در جریان باشید
پاسخ:
سلام علیکم 
الان سرمیزنم
سلام رسیدن بخیر...............

مناظر جالبیه............

خیلی با صفاست
پاسخ:
سلام
همین طوره متشکرم
سلام عزیزم....چه مناظر قشنگی ....خدا خیلی مهربونه ...خیلی ....حتی اگه بهش قول هندو نه ای بدیم....
التماس دعا...برام دعا کن که منم سخت دلتنگم...
پاسخ:
:)

این روزها انگار حال همه گرفته چرا شو نمیدونم

کاشکی  دوباره توی  اتاق کوچیک بسیج همه بچه ها جمع میشدیم دوره هم  چقد دلم واسه همه تنگ شده

پاسخ:
منم
:(
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۳ بهارخانمی
خوش امدی
یواشکی میای وبلاگم؟
پاسخ:
نه الان اومدم دوباره

خیلی باحال
پاسخ:
یه خنده ژکوند
چقدر دل چسب ِ این طبیعت خدا ! حتی ی ِ برگه سبز حال ِ آدم رو خوب می کنه ( آیکون یکی ک داره عارفانه ب طبیعت نگاه می کنه :)

و 

امیدوارم ک در کنار ناخوشی ها ک محال ِ نباشه، ک دنیا در تضاد ها ساخته شده، خوشب ها پر رنگ تر باشه برات دوست م :)



پاسخ:
همین طوره ... خیلی آرامش بخشه و همچنین روح نواز
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
:)
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۳ بهارخانمی
سلام
انشالله درست میشه
پاسخ:
سلام عزیزدلم
به دعای شماها
ممنون که سرمیزنی
وقتی دلم به سمت تو مایل نمی شود باید بگویم اسم دلم دل نمی شود دیوانه ام بخوان که به عقلم نیاورند دیوانه ی تو است که عاقل نمی شود تکلیف پای عابران چیست؟ آیه ای از آسمان فاصله نازل نمی شود خط می زنم غبار هوا را که بنگرم آیا کسی ز پنجره داخل نمی شود؟می خواستم رها شوم از عاشقانه ها دیدم که در نگاه تو حاصل نمی شود تا نیستی تمام غزلها معلقند این شعر مدتی ست که کامل نمی شود.
پاسخ:
خیلی زیبا بود 
همیشه باصفا مینویسی 
ممنون عزیزم

به به...چه مناظر باصفایی...جای ما هم خالی:))))))

.

.

چه جوراب خوشکل و خندونیه...به ما قرضش میدی؟؟؟:))))))))))))))

پاسخ:
ها جاتون خیلی خالی
حیف که عکسه و منم دلم واسش ضعف رفت 
وگرنه ارسالش میکردم برات هموجور
:))

بزرگترین هدیه ایی که میتوان به کسی داد ، زمان است !

هنگامیکه برای یک نفر وقت میگذاری ، قسمتی از زندگیت را به او میدهی که دیگر باز پس نمیگیری…

پاسخ:
ممنونم که بخشی از زندگیت رو به من دادی
فدای قلب مهربونت
:)
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۶ تولدی دوباره
سلام
راستش اول از طبیعت و و حس و حالش و
خوش بحالتون و اینا نوشتم، با خودم گفتم بیخیال اینا
پاکش کردم و تصمیم گرفتم یه دعای قشنگ براتون بکنم و بنویسم
" خدایا شیرینی عبادتت رو به این بنده ات که عاشقته بچشان "
الهی آمین
یامهدی
پاسخ:
سلام علیکم
چه خوب ممنونم
همین طوره جالی شما خالی 
ممنون
بسیار متشکرم
از دعای قشنگتون
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
چه زیبا
پاسخ:
همین طوره

سلام عزیزم

 

ایشالله دلت شاد میشه گلم غصه نخور

 

خدا تنهامون نمیزاره

 

بوس

پاسخ:
:)
عزیزم ممنون بابت همراهیت
همین طوره
بوس
خوش گذرونی هات مستدام :)
پاسخ:
قربونت عزیزم
:|)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">