متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

عرض دلتنگی

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ


" بسم الله الرحمن الرحیم "


عمه جان سخت دلتنگتان هستم

دعوت نامه هم که لایقش نبودیم...


آقا جون دلمون واسه شما و اون همه صفاتون تنگه شده یه ذره


سلامی به اندازه تمام دلتنگی هایم

خدمت تان


۹۲/۰۴/۱۵

شما بگو  (۲۴)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۶ رها پاک سرشت

لینک شدیدن...

یاعلی

پاسخ:
علی یارت خواهر  :)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ آشنایی که میخواهد گمنام بماند


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

 

 

من واقعا دلتنگ امام رئوف هستم حس میکنم دیگه شارژم تموم شده دعاکن آقا تا تابستون تموم نشده بطلبندم... بشدت هوای گریه دارم ولی اصلا شرایطش نیست. تنها جایی که به ذهنم رسید برای ابراز ناراحتی وبلاگ تو بود. ببخشیدکه غصه هامو آوردم برات. انشاالله خوشیهاتو ببینم. دعام کن که بشدت محتاجم.

راستی شعر از استاد برقعی بود

پاسخ:
سلام
انشاالله که حتما میطلبن
خداکنه برای ما هم دعوت نامه بفرستن
انشاالله باهم 

عزیزم خوش اومدی... غم خوارم بودی غم خوارت میشم...
این چه حرفیه... دوست ، فرزند اینا برای همین وقتاس...

فدای محبتت
به یادت هستم 
توفکرت هستم
چشم
خدایا هوای خواهرمو داشته باش

برای منم التماس دعا
بسیار زیبابود

یاعلی
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ سجاد عبدی
:(
چیزی برای گفتن ندارم....
:(
فقط دلتنگم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۲ بودن یا نبودن
آموخته ام که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر میخواهد

فقط دستی است برای گرفتن دست او

و قلبی است برای فهمیدن او...
-------------------------------------------------
سلام.وقت داشتی یه سری به منم بزن خوشحال میشم
[گل]
این قالب حرف ندارد و کلی حرف دارد!
دوستش دارم... زیااااد...
پاسخ:
:)
دست کسی که زحمتش رو کشید درد نکنه
الهی دستشون برسه کربلا

ممنون
سلام
چقدر دلتنگیهامان به هم رفته اند!!!
پاسخ:
سلام
همین طوره
:)

مژده ای خلق مسلمان که فرج نزدیک است مژده ای زاده انسان که فرج نزدیک است صد بشارت که رسد لحظه موعود آخر بایدت خرم و خندان که فرج نزدیک است سحر روشن تابان دگر از ره برسد غم مخور از شب هجران که فرج نزدیک است مکن ای دل غم و اندوه که او می آید بر غم خود بده پایان که فرج نزدیک است اندکی صبر و تحمل که رسد دادرسی باید امّید دو چندان که فرج نزدیک است آخر آن فصل شکوفایی دوران برسد بر تو آید سر و سامان که فرج نزدیک است وعده حق الهی است که دیگر برسد این خبر داده به قرآن که فرج نزدیک است.

اذن به یک لحظه نگاهم بده ..
پاسخ:
... 
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۲ جابر گرمابی
سلام آپم ا فواید روزه............
پاسخ:
سلام
انشاالله سرمیزنم

ممنون از حضورتون............

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بدجور بدجور بدجور نیازمند سفری از این دست سفرا هستم
پاسخ:
انشاالله خداقسمت کنه
:)
کم پیدایی امیدوارم هر جا هستی زیر سایه خدا خوب و خوش باشی خانومی
پاسخ:
سلام سلما جان
بله مشکل نت دارم
نت خونه قطعه و تا پایان تابستون احتمالا به همین وضعه
ممنونم عزیز دلم
امام صادق (ع):
« افضل الجهاد، الصّوم الحرّ »
بهترین جهاد، روزه داری در هوای گرم است.
____
ماه خدا عیان شد؛
آن ماهِ ماهِ خدا کی عیان می‌شود؟
____
.
.
.
التماس نور!
پاسخ:
دلنشین بود
التماس دعا همچنین
باتشکر بابت حضور سبزتون
 

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

(ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)

پاسخ:
و همین طور برشما
مبارک باشه
التماس دعا

پیامبر صلى الله علیه و آله فرمودند:

شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.

بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5

.

.

 حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را پیشاپیش به شما تبریک عرض می کنم . . .التماس دعا

پاسخ:
سلام عزیزم
منم این ماه عزیز رو خدمت تبریک میگم
انشاالله که طاعات و عباداتت خالصانه و مقبول درگاه خدا قرار بگیره
التماس دعا
۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۴ رها پاک سرشت

درویش شعر میگویید شما؟!زندگی ام بهم ریخنه است....

به جر این دو انگشتر و گوشه و ی مسجد شما جایی ندارم‘کسی را ندارم!

-کسی نداری؟!...خیالت بی کس است که کس ندارد؟ نه.....

کس بی کسان علی است...یا علی مددی! این ناکس است که کس ندارد...فهمت بیجیک گرفت؟؟

بروزم!

پاسخ:
چشم انشاالله سرمیزنم
سلام
و باتشکر از حضورتون
التماس دعا

سلام عزیزم

 

دلم هواشو کرده عجیب خدا قسمت همه بکنه پابوسیه آقا رو

پاسخ:
سلام عزیز دلم
انشاالله
دل م را بسته ام ب ضریح ت ب خدا هر چه می کنم باز نمی شود .. 
.
من همیشه او عکس بالا هست سمت راست ک بقیه عکس جا نشده ! می شینم، رو ب روی ِ ایوان ِ آینه ..

انشاالله ک زودتر اذن ورود می گیرد خواهری .. :)
پاسخ:
خوش به حالت
چه قده صفا میده
ممنون
انشاالله
التماس دعا
:)
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۹ جابر گرمابی
سلام آپم...........


با احکام روزه
پاسخ:
سلام علیکم
امدم

ما که مدتیست دلتنگیم ..فایده ای ندارد .
خدا کند دلشان برایمان تنگ شود ...
پاسخ:
ها...
خداکند
آخی چقد دلم هوای حرمو کرددددد
پاسخ:
:(
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۵ بهارخانمی
السلام علیک
دلم منم تنگ شده
کاش زودتر نصیبمان شود با پای دل برویم
پاسخ:
همین طوره

دلم تنگ است/

دلم تنگ است/

دلم اندازه حجم قفس، تنگ است/

سکوت از کوچه لبریز است/

 صدایم خیس و بارانی است/

نمی دانم چرا در قلب من/

پاییز؛ ... طولانی است

سلام

.

.

نمی دونستم از ساداتی عزیزم

پاسخ:
من که سادات نیستم
اما حضرت معصومه(س) میتونن عمه هرکس که دوس داره باشن
ماهم دلدادشونیم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">