متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

هم نفس بهار میشوم این روزها

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۲ ق.ظ

بسم هو


سلام


خدایا ممنوم ازت بابت همه چیز مهمونیت حرف نداره یکه یکه با اینکه پیش از این ماه حسابی دلم گرفته بود اما الان فقط خدایا عاشقتم و اینکه حسابی حال و هوام عوض شده 

بااینکه مهمون خوبی نیستم اما فدای محبتت شما میزبانی رو در حقم تموم کردی چنان آرامشی پیدا کردم که بیا و ببین 

شاید بی قرار باشم اما بیقراریش از جنس تپش های قلبم توی مسجدالحرامته 


از جنس دلتنگی هایی دخترانه برای پدر 

یادته خدایا اون روزی که داشتیم برمیگشتیم از مکه توی راه فقط اشک ریختم انگار که بچه رو از بغل باباش دزدیده باشن

خدایا من بهت قول دادم و تو حاجت روام کردی یادته...

خدایا این روزها تپش قلبم برای محبتت تندتر از همیشه است...

هرروز پیش از اذان توی دلم برای خودم مراسم فراق میگیرم 

فراق از ماه عزیزت ... آخه با هر اذون مغرب یه روز از این روزای قشنگت میفهمم که بی آنکه درک بشه گذشت

مراسم فراق تاشاید اگه  نبودم تاروزه بعدی رو بگیرم دلم حسرت خداحافظی روی دلش نمونه

خدایا من شرمنده که این جوری اومدم مهمونی ... شرمنده ... شرمنده... شرمنده تر از همیشه...

جای تو توی دلشکستس     اسمت کلید همه ی درای بستس...


این روزها این رو زیاد با خودم زمزمه میکنم... تااگه کسی دلم رو شکست ازش دلگیر نباشم و ممنون باشم بابت اینکه روزنه ای رو به سوی تو برام گشوده



وسطای روز که میشه اون موقع که گرسنگی و تشنگی بهم فشار میاره (البته شما باور نکنید) یه دفعه به خودم میام

میبینم که روزه هستم هزار بار شکرت میکنم چون این خشکی لب هام و قارو قور شکم واموندم باعث میشه بفهمم

نعمت سلامتی در حقم تمامه ... ممنونتم هزاران مرتبه...


خدایا عجل لولیک الفرج و العافیت ...

خدایا اشف کل مریض...

خدایا ارحم کل ...

خدایا ...

ویه عالمه حرفهای خصوصی دیگر

خدایا توفیق روزه داری در سال های بعد رو هم بهمون عنایت کن 

انشاالله این ماه مبارک آخرین ماه رمضان عمرمون نباشه...


امام صادق (ع) :

روزی نیست جز آنکه عضوی از اعضای بدن دربرابر زبان ، فروتنی کنند و بگویند تورا به خدا مبادا به سبب تو عذاب ببینیم.


از وقتی این رو خوندم حسابی تو کار خودم و این زبونم موندم...



در لحظه های ناب افطار و سحر التماس دعای بسیار

انشاالله که همتون آخر عاقبت به خیر بشید

دعاگوی همه شما دوستان هستم 

آخه میگن دعای دوست در حق دوست مستجابه

دوستانه به یاد تک تک تون هستم



+خدایا من و به خاطر خرده شیشه هام ببخش

+ مخاطب خاصم : نه مثل هرکس !! مثل کسی که برایم کس دیگریست دعایت میکنم ... تو نیز ! بی التماس من برایم سهمی از دعا بگذار


یاعلی(صلوات برای فرج)

۹۲/۰۵/۰۱

شما بگو  (۴)

سلام

ببخشید دیر اومدم ناخوش احوال بودم. مثل همیشه چند دقه پای حرفات بیخیال دنیا با همه پستی اش شدم... من هنوز مزه ماه مهمونی رو نچشیدم دعاکن تا فرشت هست دوباره مثل قبل بشم

امسال اصلا ماه رمضون که هیچی، قدر رجب و شعبان رو هم ندونستم

همه فرصتهام سوختن... دعاکن قدر ایام قدر رو بدونم

بشدت محتاج دعاتم

به نام نامی گل پسر فاطمه، اینبار:   "یا حسن بن علی مددی"

پاسخ:
سلام
فدای شما
خاک پاتونم خوش اومدی
بمیرم الهی انشاالله بهتر بشی...
 
نگو اینجوری آدمی که دل به این زلالی داره مگه میشه... ولی انشاالله که فرصت باقی مانده پربار و پربرکت باشه برای هممون بویژه برای شوما بحق امام زمان
انشاالله...
من کمترین همیشه به یادت هستم
منم همین جور
اسمت رو که دیدم مثل همیشه بغض دلتنگی اومد سراغم مخاطب خاص من

یا حسن ابن علی مددی

خدایا پناه لحظه های مهربونش باش
امان از زبون !

نصفه گناها با همین 20 گرم گوشته !

.
پستت مناجات بود ...
قبول باشه نجواهای رمضانت ...
پاسخ:
ها!واقعا امان!

:|

ممنون عزیزم
از شماهم انشاالله قبول باشه 
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۰ رها پاک سرشت

خیلی قشنگ بود.....

دلتنگی هایی دخترانه برای پدر .....

عالی بود....

همین جور که میبینی اشکم در اومد....

پاسخ:
ممنون
آخه میدونی دلتنگی دختر برای پدرش یه جور خاصی که فقط
باید دختر باشی تا بفهمیش نه ؟
وای چقد خوشگل بودش
راستی اینترنت دار شدی اونوقت صبح امدی ناقلا
پاسخ:
سلام هابله درست شد
:)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">