متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دورشو دور دور

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ق.ظ

 " هوالباقی "


برای نزدیک شدن باید دور شد...       

 نیت میکنم برای دور شدن قربت الی الله به حول و قوه ی الهی...


۹۲/۰۵/۰۴

شما بگو  (۶)

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۱ رها پاک سرشت
قربت الی الله .....
پاسخ:
یا الله
فدای تو
منم خوشحالم که اسمت از توی ذهنم نرفت و همش اسمت رژه رفت جلو چشمم
انشالله قسمتت بشه بری
البته همه با هم بریم
پاسخ:
فدای شما
:)
انشاالله دوباره به زودی زود
:)
پاسخ:
:)

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست …

.

.

التماس دعا دارم

پاسخ:
خیلی زیبابود

به یادت هستم
برای من هم بسیار التماس دعا
از من به من نزدیک تر "تو"

قربه الی الله.الله اکبرررررررر :)
پاسخ:
الله اکبر
:)

التماس دعا عزیزم

پاسخ:
چشم آبجی
همین طور شوما برای ما

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">