متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

شرح جیم بی تو

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

" به نام نامی او "


آقا گفتی به دست عمویت ارادت داری

اینبار به خاطر دست عمویت عباس بیا


۹۲/۰۵/۰۴

شما بگو  (۸)

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹ رها پاک سرشت

این کوچه

این خیابان

این تاریخ

خطی از انتظار تو را دارد

وخسته است

تو ناظری

تو میدانی

ظهور کن

ظهور کن که منتظرت هستم.

 

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
 سلام طاعات قبول...............

آپم با ...............

حدیث هفته
پاسخ:
سلام باتشکر
از شمانیز

انشاالله حتما سرمیزنم
سلام
پست خیلی زیبایی بود
بروزم یه سری بزنید
یا علی...
پاسخ:
سلام متشکرم
انشاالله حتما سرمیزنم

علی یارتون
التماس دعا
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ جابر گرمابی
 بیا که دیده به راه تو شد سپید، بیا/  به زیر بار غمت پشت ما خمید، بیا

ز فرط درد جداییّ و رنج تنهایی/  دل رمیده دمی را نیارمید، بیا

برای دیدنت ای آفتاب چرخ کمال!/  به اشتیاق، دل از دیده سرکشیده، بیا

در امتداد ره انتظار، منتظَرا  !/  ز خون منتظران لاله‌ها دمید، بیا

همای روح شهیدان حقّ ز مسلخ عشق/  به عشق دیدن روی تو پر کشید ، بیا

ز بعد غیبت کبرایت ای امام زمان!/ زمانه روز خوشی را به خود ندید، بیا

کنون که پنجة قدرت نمای حق ز ازل /  به قامت تو قبای فرج برید، بیا

دور روز عمر اگر فرصت وصال نداد /  به گاه دادن جان بر سر «امید » بیا

الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
:)
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۰ بودن یا نبودن

ما غم و غصه رو بوسیدیم و گذاشتیم کنار

حالا ول کن نیست میره ومیاد می گه : یه بوس بده

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۳ بودن یا نبودن
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم
” این نیز بگذرد ..”
هنوز هم می گویم ..
اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است
نه سختی ها
..........................................................
[لبخند]منتظرتون هستم[گل]
پاسخ:
در اولین فرصت سرمیزنم انشاالله


توچه میدانی در دلم چه میگذرد هر از گاهی درب خانه دلم را میزنی و ناپدید می شوی تا کی؟ خدا میداند من میمانم و یک دل تنگ و دو چشم منتظر تا کی باز آیی از این فاصله ناگزیر تا کی به یادآوری که کسی بی بهانه دوستت دارد چگونه از جان دادن دلت سخن میرانی؟ که جانِ دلم به جانِ دلت گره خورده بگذر از طوفانهای جبر وجور،از طوفانهای زمان وزندگی، از طوفانهای وقت و وداع آن سوی ریگ های داغ ،کسی هست که چشمانش را از جاده برنمی دارد تا تو بیایی.

پاسخ:
+

:)

الهی/
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم/
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی/
در اگر باز نگردد ، نروم باز به جایی/
پشت دیوار نشینم ، چو گدا بر سر راهی/
کس به غیر از تو نخواهم/
چه بخواهی چه نخواهی/
باز کن در ، که جز این خانه مرا نیست پناهی/

.

.

سلام...طاعات قبول...این شبهای آسمانی و در احیا،منو از دعا فراموش نکن.

پاسخ:
سلام عزیزم
از شماهم
من روسیاه شرمنده رو شما فراموش نکنید

چشم اگر قابل باشم همیشه دعاگوهستم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">