متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

خدای مهربانی

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ

" یا الله "


پیمانی که در طوفان با خدا می بندی، 
در آرامش فراموش نکن!





امشب ...
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد ...
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم
تا خواب چشمانم را نیازآرد ...




*اَللّهُمَّ لا تَکِلْنی اِلی نَفْسی طَرْفَهَ عَینٍ اَبَداً؛
خدایا مرا به اندازه یک چشم به هم زدن، هرگز به خودم وانگذار...



خدایا دلم تنگه و خونه خراب
 میخوام هرچی میخوام رو از تو بخوام

صدام کن تا قفل دلم وابشه
صدای تو از جنس آرامشه





ملتمسانه در این شب های عزیز
من رو سیاه حقیر رو هم فراموش نکنید

عاجزانه التماس دعا
یاعلی




۹۲/۰۵/۰۵

شما بگو  (۵)

من این جا بس دلم تنگ است....
التماس دعا
پاسخ:
سلام سلما جان
به اندازه یه پست بغض و دلتنگی تحویل تو
ببر خدمت آقا از جانب من رو سیاه
تمنا میکنم یادت نره بسته ام رو به دستشون برسونی

محتاجیم
یادت میکنم من حقیر
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۶ رها پاک سرشت

آفتاب عشق گاگون میشود...

سینه سجاد پر خون میشود...

پشت نخل آرزو خم میشود...

داغ صورت سهم آدم میشود...

جاده می ماند غریب و بی سوار...

ذوالفقار عدل میگیرد غبار...

التماس دعا

 

پاسخ:
بسیار زیبا بود
محتاجیم

سلام عزیزم

خوبی گلم

فدای مهربونیات و دعاهای قشنگت

 

منو یادت نره خانم گل

پاسخ:
سلام عزیزم
الحمدلله

قربون محبتت

به یادت بودم زیاد 
التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۳ بودن یا نبودن
شب قدر،بهترین گاه آرایش صحیفه دل مؤمنان به زیور ذکر خداست
-------------------------------------------------------------------
تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
------------------------------------------------------------------
امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید
التماس دعا[گل]
پاسخ:
پربرکت بوده باشد قدرتان

محتاجیم
امشب این دل یاد مولا می کند
لیلة القـدر است و احیا می کند
بشنو ای گـوش دلها بی صدا
نغمه ی فـزت و رب الکعبه را...
___
به قلبم سوره کوثر نوشتند،
دلم را بنده قنبر نوشتند؛
به کوی عاشقی،
در لوح سینه
صد و ده مرتبه حیـــدر نوشتند...
___
گر نهادی تاج قرآنی به سر، یا نهادی سر به سجده تا سحر؛
دل شکست و آمد اشک بصر،
زیر لب آهسته نامم را ببر!
التماس دعا!
پاسخ:
بسیار دلنشین بود

محتاجیم