متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

خوددارباش

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

" یا الله "


امتناع میکنم از خوردن کلماتی که تو را از من دور میکند 

و مرا از خودم ... 


۹۲/۰۵/۰۵

شما بگو  (۵)

تو راازمن مرا ازخودم...
خیلی عالی
درواقع خودفراموشیه اول بعد خدافراموشی و بعد...
دوس داشتید به وبم سربزنید تبادل لینک کنیم
پاسخ:
همین طوره ...خداکند به خودم بیام ...

انشاالله حتما سرمیزنم

یاعلی
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۷ رها پاک سرشت

خیلی قشنگ بود...

خیلی!

پاسخ:
قشنگ خوندی
:)
سلام محتوای مطالبتون جالب هستن تشکر
پاسخ:
سلام
تشکر 
لطف دارید شما

خوش آمدید
یاعلی
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۴ پرستوی کانال کمیل
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند
اگر هیچکس نیست، خدا که هست . . .

سلام در شبهای پر برکت قدر برای روسیاهی من گنه کار دعا کنید....
یا زهرا(سلام لله علیها)
پاسخ:
سلام علیکم

محتاجیم به دعا
انشاالله دعاگوی همه دوستان هستیم
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۷ یعقوب کربلا
احسنت
به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان هستیم..
....
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر

چشم انشاالله سرمیزنم

علی یارتون