متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

یاعلی

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ


قصد کردم که باپای تن رهسپار دیارتان شوم

اماانگار این تن نحیف یارای همراهیش نبود

پس قصد می کنم و باپای دل رهسپار دیار نفس هایتان میشوم

اما چه قدر من ساده لوح ام و هزار بار فسوس بابت این همه نحیف بودنم

آخر مگر نمیدانم که این دل ، مانند تن نحیف گشته و خموش

این ها تمام از آثار بنده نبودن است 

گر این دل نحیف تو چشیده بود طعم بندگی 

حالا یارای همراهیش نیز بود

آقای من از این حرف ها که بگذریم دلم سخت محتاج همراهی تو بود

این بار نیت میکنم تابه سوی تو رهسپار شوم 

با یک تفاوت

آن هم با ذکر یاعلی

در این شب های قدر آری میدانم خوب جواب میدهد 

پس یک نفس میگویم علی یاعلی


(تکه پاره هایی از ذهن نمور پلک شیشه ای)



"در شب قدر ، مشکلات عمومی مسلمین و کشور و مشکلات شخصیتان را باخدا مطرح کنید. به در خانه خدابروید و به برکت ولی عصراز خداوند خواسته هایتان را بگیرید. بنده هم از همه شما ملتمس دعا هستم."  

رهبر فرزانه انقلاب

                            

محتاج به دعای خیرتان هستم 

عمیقا التماس دعا

انشاالله من کمترین به یاد همه هستم

خداقوت شب های بندگیتان

۹۲/۰۵/۰۷

شما بگو  (۷)

انشالله حاجت روا ....
دلتان گرم به دعا ...
پاسخ:
متشکرم از عمق جان خواهر
انشالله به دعای خیر شمادوستان
سلام
زیبا نوشتید. دل نشین بود..

دیریست که تیر فقر را آماجم
بر طارم افلاک فلاکت تاجم
یک شمه ز مفلسی خود برگویم
چندان که خدا غنیست من محتاجم

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
زیبا خوندید

بسیار دلچسب بود

محتاجیم
علی یارتون
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ جابر گرمابی
 هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است . . .
( امام علی-علیه السلام)

شهادت اول مظلوم عالم بر تمام شیعیان و محبانش تسلیت...
پاسخ:
چه سخن زیبایی

این غم بزرگ برشما تسلیت 

سلااااااااااااااااااااااااااااام
بک یا الله
بک یا الله
بک یالله
بن محمد بن علی
بمحمد بن علی


امشب منو از یاد نبری
پاسخ:
سلام 
به یادت هستم من حقیر
شماهم در این شب ها
من و از یاد نبر
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۰ جابر گرمابی
 

یک عمر تماشای دری خون آلود / یاد آوری حادثه ای سرخ و کبود

کم کم به علی بال پریدن میداد / ای تیغ نیازی به حضور تو نبود . . .

شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد

سلام آپم با ......
السلام علیک یا علی بن ابی طالب علیه السلام
پاسخ:
آمدم
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۴ رها پاک سرشت
پس یک نفس میگویم علی یاعلی

دل زخمی‌ات،
جای سالم نداشت.
برای همین،
 فرق سر را نشانه گرفت…
پاسخ:
جگرم سوخت
سلام علیکم.
متشکر از حضورتان.
التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر

محتاج به دعا هستیم