متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

شبی برای عروج

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ

"  یا ستارالعیوب  یا الله  "



در قیامت به ما اجازه عذرخواهى نخواهند داد

شب قدر، فرصتى براى مغفرت و عذرخواهى است. از خداى متعال عذرخواهى کنید. حال که خداى متعال به من و شما میدان داده است که به سوى او برگردیم، طلب مغفرت کنیم و از او معذرت بخواهیم، این کار را بکنیم، والّا روزى خواهد آمد که خداى متعال به مجرمین بفرماید: «لایؤذن لهم فیعتذرون». خداى نکرده در قیامت، به ما اجازه عذرخواهى نخواهند داد. به مجرمین اجازه نمى‌دهند که زبان به عذرخواهى باز کنند؛ آن‌جا جاى عذرخواهى نیست. این‌جا که میدان هست، این‌جا که اجازه هست، این‌جا که عذرخواهى براى شما درجه مى‌آفریند، گناهان را مى‌شوید و شما را پاک و نورانى مى‌کند، از خداى متعال عذرخواهى کنید. این‌جا که فرصت هست، خدا را متوجّه به خودتان و لطف خدا و نگاه محبّت الهى را متوجّه و شامل حال خودتان کنید. «فاذکرونى اذکرکم»؛ مرا به یاد آورید، تا من شما را به یاد آورم.
امروز که خداى متعال اجازه داده است که شما به زارى، تضّرع و گریه بپردازید، دست ارادت به سوى او دراز کنید، اظهار محبّت نمایید و اشک صفا و محبّت را از دل گرم خودتان به چشمهایتان جارى سازید. این فرصت را مغتنم بشمارید، والّا روزى هست که خداى متعال به مجرمین بفرماید: «لاتجأروا الیوم»؛ بروید، زارى و تضّرع نکنید، فایده‌اى ندارد: «انّکم منّا لاتنصرون». این فرصت، فرصت زندگى و حیات است که براى بازگشت به خدا در اختیار من و شماست و بهترین فرصتها ایامى از سال است که از جمله آنها ماه مبارک رمضان است و در میان ماه مبارک رمضان، شب قدر! 

رهبر عزیزمانـــ ۱۳۷۶/۱۰/۲۶

 

" انس با خداى متعال و ذکر خداى متعال و استغفار و دعا خیلى تأثیرات معجزآسائى بر روى دل انسان دارد؛ دلهاى مرده را زنده میکند."  رهبر عزیزمــ

      + خدایــ منــ یعنی میشود منــ دلـــ مرده را نیز زنده کنیـــ ... پلکــــ های شیشه ای امـــ میلرزد یعنیـــ میشود ماهمـــ شاملـــ شویمـــ

       

+   گوش کنید شاید آسمانی شدید (+)



+ با اینــ حرفـــ های پدرانه و اینـــ صوتـــ دیگر حرفیـــ باقیـــ نمی ماند 

+ فقط به اندازه یکــــ پستـــ طولانی عذر خواهیــــ از خدا ... از آنــــــــ پستـــ هاییـــ که طولشـــ به اندازه لحظه لحظه عمــــــــــــــــر منـــ استــــ .

+ بهاره فدات خیلی نازی خیلی صفاکردم با این صوت وبلاگت

+  برای این خواهر کوچکتان حسابی التماس دعا....

+ خدایا به تمامیــــ لحظه هایـــ آخرینــــ شبــــ قدرمانــــ برکتیــــ به وسعتـــ بی کرانه محبتتــــ ببخشــــ




یاعلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+اللهم عجل لولیک الفرج

شما بگو  (۲۱)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۵ جابر گرمابی
 سلام طاعات قبول.........

با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم.
  آپم.................
با روز قدس روز اسلام است....

پاسخ:
انشاالله سرمیزنم
....ممنون دوست گلم
پاسخ:
:)
منم از تو ممنونم
التماس دعا در این شبهای عزیز

یا حیـــــــــــدر

ــــــــــــــــ

کاش بمانم حیــــــــــــدری
پاسخ:
محتاجیم
یاعلی

چه کاش دلنشینی
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله سرمیزنم
خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود.

آخرین شب قدر است.......خوب قدر بدانیم........

التماس دعا..........
پاسخ:
انشاالله
محتاجیم
بنده کمترین به یادتون بودم
تو این شب عزیز ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید ...

پاسخ:
اگر خدا قبول کنه برای همه دعا کردیم
انشاالله رحمت خدا شامل حال هممون بشه

یاعلی
زیبا بود خانومی التماس دعا خواهر خوبم
دعایت میکنم اگر قابل باشم
پاسخ:
زیبا خوندی
محتاج دعاتم
خواهش میشود حتما قابلی
من کوچکترین هم به یادت بودم

:)
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۱ مـصــطــفـــا
سلام
به رسم ادب بعد از مطالعه چند پست اخیر وبلاگتان نظر می گذارم...
ان شاء الله هر چه خیر است خداوند متعال در این شبها برایمان مقدر کند.
«اعوذ بجلال وجهک الکریم أن ینقضی عنی شهر رمضان... و لک قبلی ذنب أو تبعة تعذبنی علیه» (از دعاهای دهه آخر ماه مبارک رمضان)
پاسخ:
سلام علیکم
بابت لطفتان تشکر
انشاالله
انشاالله این شب ها را به درستی درک کرده باشیم

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند



پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله سرمیزنم
وا این حرفا چیه خواهر جان
والله من موندم الان با این نت
امروز اصلا سرعت ندارم

پاسخ:
:)
این نت اصولا رو اعصاب ملته
وا پلک شیشه ای
نگو اینجوری فدات شم
شما تاج سر منی 
انشالله خبرا خوشی بهم بدی

پاسخ:
قربانت
فدات شم
محبت داری به من
انشاالله از دعای شما
لطف داری شما
پاسخ:
:)
وفق باشی خانومی پس
پاسخ:
قربانت آبجی گلم
امشب گره خواهیم زد
دلهایمان را با خدا
پاسخ:
انشاالله
شیطون خانم
من زیادی مزاحم نمیشم اونطوری 
نمیخوام از کاری که بهم کردی پشیمون بشی
پاسخ:
خواهش میشود 
من الانه دانشم و حسابی سرم شلوغه ...
تازه اومدم سراغ وب
برام خیلی دعا کن که کارام درست شه بهار تورو خدا ویژه دعاکن برام تو دلت خیلی صاف و زلاله
این چه حرفیه مگه کسی از مصاحبت با خواهرش پشیمون میشه...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۵ محمدصادق برجیان
یا نُورَ النّوُرِ
یا مُنَوِّرَ النّوُرِ
یا خالِقَ النّوُرِ
یا مُدَبِّرَ النّوُر ...
یا نوُرَ کُلّ النوُر...

ای نور روشنی ها،
ای روشنی بخش نورها،
ای آفریننده ی نور،
ای نظام بخشنده نور،
ای روشنی هر نور...

دعاء جوشن کبیر، بند 48
.
.
.
التماس نور!
پاسخ:
و چه قدر آرامش بخش است این 
حروف

دعاها و نیایش هایتان قبول 
بسیار محتاجیم
بنده کمترین به یادتون هستم انشاالله
ی فدای تو خواهر
اسم منو اوردی تو وبلاگت؟
بهاره نه خانمی بهار هستم
اقامون میاد هردومونو میکشه 


شوخی کردم خواهش خودم شب 21 اونقد گریه کرده بودم که حالم بد شده بود
جوشن کبیر خوندم
راستی لینکشو میخوام بذارم برای سال دیگه همینو بذارم
پاسخ:
خدانکنه زنده باشی
ها دیدی ...
ببخشید ... آیم ساری...
بله شوما خانمی بهار خودمونی

جوشن کبیر اگه باحس خونده بشه خیلی عالیه...
قبول باشه...
خیلی فکر خوبیه
من گذاشتمش توی گوشیم و هزار بار گوش دادم و یه دنیا اشک ریخنم

سلاااااااااااااااااااام
خوبی؟
شرمندم اگر مرثیه من اشکتو دراورد

اما اگر دلت بارونی شد از خدا ممنونم که تونستم حرفای دلتو بیارم


خیلی خیلی خوشحالم کردی بابت اون قضیه هنوزم باورم نمیشه
پاسخ:
سلام فدای تو
الحمدلله
دشمنت این چه حرفیه ... چنان سبک شدم که خل شدم همش خندونم

عزیزمی
قابل شوما رو نداشت حج خانوم ... من کاملا بهت اعتماد دارم برای همین...
منم خوشحالم که خوشحالی
:)
التماس دعا امشب
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۱ رها پاک سرشت

سلام.

ممنون از صوت دلنشین!ان شاالله آسمانی شدیم.

همیشه حرفهای آقا به دل مینشید حتی اگر وقتی آن حرف هارا زده تو تازه7ماهت باشد(به خودم گفتم!)

چه بگوییم ؟؟؟

التماس دعای فراوان !خیلی خیلی خیلی.....

یا علی!

پاسخ:
سلام رهاجان
:)  انشاالله هممون شامل شویم
همین طوره حرف هایشان به عمق جان میرسد و نفست حال می آید
محتاجیم بسیار
من کمترین به یادت هستم خواهری

علی یارت
الهم الحفظ قاعدنا الخامنه ای.................



خدا رو شکر که توفیق درک این شبه رو امسال هم بهمون داد...........

التماس دعا
پاسخ:
آمین...

همین طوره... انشاالله این شب ها آخرین شب های قدر عمرمون نباشه

محتاجیم
انشاالله به یادتان هستم
سلام
عرض ارادت

چه بد است دل مرده شدن...دل مرده شدن...یعنی این ایام میاد و حس و حال شرکت تو هیچ مراسمی نیست...دیگه خدا دعوات نامه نمی فرسته که بریم درگاهش...
خدا کنه با خدا دوست شیم دوباره


تشکر بابت صوت آقای کریمی....:)
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
همین طوره... بدترین تنبیه ای که میتونه باشه...
آمین


تشکربابت تشکرتون... دست دوستمون درد نکنه که زحمت کشیدن   :)