متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

رطوبتی برای احساس پدر

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ



وضو گرفتم پاشدم نماز بخونم ...

... نمازم رو به اتمام بود

داشتم سلام میدادم که دستم دوباره خیسی چادرم رو حس کرد

بغض راه گلوم رو بست 

بعضی وقتا یه چیزای کوچیک چنان حالت رو جامیاره که نگو

چشمام پر از اشک شده بود


نمازم تموم شد چنان گریه افتادم که نگو

خدایا شکرت ... خدایا شکرت... هق هق میکردم

اون خیسی من و یاد یه چیزی انداخت ...

اینکه نعمت پدر بالای سرمه... همراهمه ...



آخه اون خیسی ، خیسی اشک پدر موقع سحر بود

اون موقعی که سردشون شده بود و 

چادر من و گذاشته بودند روی شونشون و هر دفعه باهاش اشکاشون رو پاک می کردن ...

خداشاهده نمیخوام دل کسی بسوزه

ولی باید دختر باشی تا بفهمی که دخترا چه جوری جونشون برای پدرشون در میره


                                                                                                      


بمیرم برای اولاد علی (ع)

اون شب ها چه کشیدند

دخترهاشون چی بهشون گذشت  :(

یه دختر اگر پدرش رو ازش بگیرن جگرش پاره پاره میشه...

یاعلی مددی



من هیچ قابل نیستم 

اما بزرگواری خدا بی حدو اندازه است

دعاگوی همه شما دوستان بودم

حتی شما هایی که قراره بعدا به جمع دوستان این وبلاگ بپیوندید

+ مینا اگر که اومدی خاموش خوندی و رفتی عزیزم تو فکر شمام بودم

+ 10 صلوات برای تعجیل در فرج 

+ 10 صلوات برای سلامتی امام زمان



oh my GOD Iam sorry about my behavier

چه قدر تا الان ناشکر بودم...

خدایا ببخش من و ...


یاعلیـــــــــــــــــــــــــ


شما بگو  (۲۶)

چه پدر چه مادر ..
نعمتن واقعا...
گرچه قدرنمیدونم من:(
پاسخ:
همین طوره ...
خداهردو شون رو حفظ کنه ... اون هایی هم که آسمانی شدند خدا قرین رحمت شون کنه و با انبیاء و اولیا محشورشوند ...
ما هم متاسفانه ...    :(|

ایشالا همه ی اونایی که این نعمت را دارند قدر بدونن
پاسخ:
انشاالله
خداکنه قدر دان واقعی باشیم و کارسختیه حقیقتا
ان شالله سایه همه پدرا روی سر فرزنداشون باشه
پاسخ:
انشاالله
سلام
الهی زیر سایه پدرمون مولا علی علیه السلام، همیشه ی همیشه پدر بزرگوارتون براتون پدری کنند...
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم از دعای زیباتون ... آمین
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۷ پرستوی کانال کمیل
سلام شرمنده کردی خواهری می گفتید ما هم لینک می کردیم
با کمال افتخار لینک شدی
پاسخ:
سلام 
چه حرفیه
قربون دستت
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۲۴ محرم نینوا
دلم نیومد نظر نذارم
نوشته تون واقعا قشنگ بود
پاسخ:
سلام علیکم
باتشکر
از لطفتون
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۰ پرستوی کانال کمیل
سلام 
حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
منتظرتون هستم 
یا زهرا(سلام لله علیها)
پاسخ:
سلام
انشاالله خدمت میرسم

حضرت زهرا (سلام لله علیها)یاورتون
فوری!      فوری!
سلام.
با مطلب جدیدی در پاسخ به یکی از برادران بلاگی به روز هستم.
+ مرگ بر اسرائیل + تحلیل پیرامون این رژیم جعلی و غاصب
......
به جهت ترویج این مطلب و همچنین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین یاری به کودکان و مظلومان فلسطینی ما را در انتشار ان یاری دهید.
یا علی...
www.labeik.blog.ir
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۸ جابر گرمابی
 سلام  طاعات قبول..............

زیبا بود...........

به روزم با............

حدیث هفته.................
پاسخ:
سلام علیکم
قبول حق ... برای شما هم ... تشکر
زیبا خوندید

سرزدم 
بسیار به دل نشست

خداقوت
پدر ... کوه ِ پر از احساس ِخانه ی ما ...
خدا سایه ی پدر رو ازسر هیچ خونه ای کم نکنه ...

امان از دل زینب ...
پاسخ:
چه تعبیر لطیف و باصلابتی
انشاالله ...


:(

حضرت رسول صلی الله علیه و آله:

انا و علی ابوا هذه الامه

 

این روزا بشدت دلتنگ بابا شدم دلتنگ ایوون باابهت نجف...

ابهت پدرانه توی حرمشون خیلی احساس میشه.

خدا کنه دوباره به پابوسی انتخاب بشیم و قرعه به ناممون بیافتد

ملتمس دعا

یاعلی مددی

پاسخ:
فدای شما
سخن حضرت رسول همیشه مایه دلگرمیست

چه دلتنگی های نابی
چه احساساتی ... خوش به سعادتتون ... ما که هنوز نرفتیم ... ولی واقعا حضرت علی (ع) پدر مهربانی هاهستن
انشاالله به زودی...
محتاجم 

علی مددت
فدای حضورتون  :)
ببخشید با چه اسمی لینکتون کنم؟
پاسخ:
پلک شیشه ای
سلام، ممنون از اینکه لینک کردید. منم الان لینکتون میکنم.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلام
خوشگل بود
یاد این سخن حضرت محمد (صل الله علیه وآله )افتادم
از رسول خدا راجع به حق پدر بر فرزند سوال شد، حضرت در پاسخ فرمودند: او را به اسم صدا نزند ، جلوتر از او راه نرود ، پیش از او ننشیند و برایش دشنام نخرد.
ایشالا هممون حق پدرمون رو برای کسب رضای خدا ادا کنیم
یا علی
پاسخ:
سلام خوشگلم
خوشگل خوندی
کلامشون حق

آمین ... انشاالله

علی یارت
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۸ محمدصادق برجیان
مرگ بر اسرائیل! (بابت این که بابای خیلی ها رو کشته!)
.
.
بسی زیبا بود!
پاسخ:
مرگ براسرائیل  :(   لعنت خدا براشون


تشکر از لطفتون
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۹ مهدی درخشان
سلام
با یک شعر درباره امام زمان در خدمتنون هستم

خوشحال میشم سری بزنید... .
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله سرمیزنم
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۹ رها پاک سرشت

خیلی قشنگ بود.

امام خامنه ای به پسر شید شاطری گفتن من جای بابای شما یا یه چیز تون مایه ها!!!="(

یا علی

پاسخ:
قشنگ خوندی
عزیزم ... آقا که کلن پدر مونن برای هممون  :(
سلام

پدر بودن خیلی سخته...

اینو الان میفهمم که دارم پدر میشم...

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

همین طوره ... ولی پدرافرشته اند

به سلامتی
انشاالله پدر خوبی باشید

علی یارتون

salam golam

 

mamnoonam ke be fekrami

 

eltemase doaa

پاسخ:
سلام آبجی جونم

خواهش میشود
مگه ما یه من جان بیشتر داریم  :)

محتاجیم
خدا همه پدر هارو برای بچه هاشون حفظ کنه ...

التماس دعا
پاسخ:
آمین ... آمین ...

محتاجیم
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ مـصــطــفـــا
خیلی خوبه این نگاه به مسائل...
آدم اگه همیشه زیبایی های زندگی رو ببینه و سعی کنه تا حدی چشمشو روی زشتی های ظاهری اون ببنده زندگیش گلستون می شه واقعاً.
شما هم توی این موقعیت می تونستید بدتون بیاد و ناراحت بشید از اینکه پدرتون از چادرتون به عنوان دستمال استفاده کردن!
پاسخ:
تشکر

ماخاک پاشونیم
خداکنه آخر سراز دست من چموش راضی باشن
در قرآن جایی نوشته ...
ولا تقل لهما "افٍ" ...
و من چقدر در مقابل آنها ایستادم و لجاجت کردم . در دلم آنها را محکوم کردم
خدا منو ببخشه 
پاسخ:
خدا منو ببخشه ... 
خیلی وظیفه سنگین و سختیه احترام بهشون


زیبا بود
پاسخ:
زیباخوندید
تشکر
سلام پلک شیشه ای عزیز
الان نه کمر دارم نه پا
تازه بیدار شدم
خوبی خانمی؟
منم خوبم
اما درباره این متن و حرفات

بعضی وقتها ارزش داشته هامونو نمیدونیم و زمانی که از دستشون میدیم میفهمیم

خیلی چیزها یدونن
خدا
عشق
مادر
پدر
.
.
.

خدا کنه اونقد فهیمده باشیم که قدر این ی دونه ها رو بدونیم



راستی استاد
من زبانم زیاد خوب نیستا
اونجور ی حرف میزنی خواهر سکته میزنماااااااااا
پاسخ:
سلام فدات
الهی بمیره خواهرت 
حسابی استراحت کن
قبول باشه
الحمدلله خوبم

:(

خدانکنه
دوتا کلمه که مابلغور کردیم که این حرفارو نداره
به روز شدم
پاسخ:
سرزدم
تشکر بابت اینکه خبردادید
بسیار قشنگ بود...
بعضی چیزا تکن تو زندگیمون...یه دونه ن...
پدر
مادر

قدرشونو باید دونست....:(
خدا میدونه وقتی مراسم تشییع جنازه والدین آشنایان میرم..چه درد و رنجی میکشم وقتی میبینم اونا این نعمتو از دست دادن :(((

پاسخ:
قشنگ خوندید

همین طوره... و چه یه دونه های زیبایی ان پدر و مادر

:(

:[
همین طوره ، منم هم به جای اونا غصه میخورم و زار میزنم