متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

پیمانه

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ


"یاهو "


ای کاش دِلمون پیشِ خدا گیرکنه ... 



ظرف هر کوچکتر باشد زودتر سر میرود

خدایا ظرف وجودم را بزرگ کن  

من به کرم تو ایمان دارم

اما به بندگی خودم ؟!   :|   




خدایا من همش میگفتم ظرف وجودم را با بی کرانه هایت پرکن

اما دریغ ...

پلک های شیشه ای ام محروم بود از دیدن بعضی چیزها
آخر ، بعضی مقوله ها برای دیده شدن به بصیرت نیاز دارند






امادریغ ...

نبود در بساط مااین چیزها
حواسم نبود که من اصلن همچین ظرفیتی ندارم
پیمانه کوچکی داشتم آن هم پر


پُرازچه؟

پُراز هرچه جزخُدا...

ای داد و ای فغان از این پیمانه پُر ِخالی از خدا






شما بگو  (۵)

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۲ محمدصادق برجیان

این عکس های love که میذارید واقعا قشنگن،

و این که برای خدا به کار میبرید قشنگ تر!!

از ته دل میگم زیباست!

حفظکم الله!

پاسخ:
سلام علیکم
از لطف فراوانتان که بنده لایق آن نیستم شرمنده شدم 
تشکر


بازهم تشکر

یاعلی
ممنون از حضورتون
سلام

این روزا مدام از من اصرار..

و تنها جواب استادم:

ظرف... ظرف... ظرف...

(ینی ظرفت کوچیکه)

وقتی میگم حالا چه خاکی به سر کنم میگن:

باید ظرفتو عوض کنی. خودتم نمیتونی

اونا باید ظرفتو عوض کنن...
برو التماس....


اینم وضع ماس دیگه

از هر کرانه تیر دعا کرده ام رها
شاید در این میانه یکی کارگر شود...

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

ها ما هم به در خونه خدا داریم هی التماس میکنیم
دادیم دلمون رو بشکنن خدارو چه دیدی شاید فرجی شد


خوب گفتید باید برامون عوضش کنن  :(

التماس دعا
باآرزوی قبولی طاعاتتان
تشکر از حضورتان
علی یارتان
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۲ رها پاک سرشت

=(

="(

یا علی...

پاسخ:
:(

علی یارت
چی شده خواهری ؟
چرا میخوای فعلا نباشی

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ جابر گرمابی
 خدایا بهم اونقدر ظرفیت بده تا تمام مسائل اطرافم رو به خوبی درک کنم...........................


به روزم.....................
پاسخ:
آمین ... 

چشم انشاالله سرمیزنم ...
خدایا
ظرفیتم وجودم را انقدر بزرگ گردان که در تمام عمر  در برابر رفتار ناپسند دیگران از کوره در نروم و با دیگران در تواضع رفتار کنم
پاسخ:
آمین برای خودم و خودت
:)