متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

اذن دخولم از باب الجواد است...

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ق.ظ


" یاحق هو "



چندروز پیش مشغول تنظیم مطلب بودم

توی فکر بودم که یه عکس از حرم دلتنگی هایم بگذارم از جنس باب الجواد ...

چشمام اشکی شدن و حسابی بغضم گرفت ...

یکسالی میشه نرفتیم پابوس شون    :(

در حال فکر کردن به اینکه یه متن کوچیک برای نوشتن بیاد توی ذهنم


ولی حسابی مشغول کارای دیگه شدم و تو فکر هوالعشق بودم که خوشا به سعادتش و ...

گذشت من اصلا حواسم کلا پرت شد

یه مرتبه دیدم یه پیامک اومد برام

وقتی بازش کردم دیدم نوشته ...

 " خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد،آرزومندنگاری به نگاری برسد

امشب برای معتکف شدن عازم حرم امام رئوفم ، اگر لایق و قابل باشم

نائب الزیاره و دعاگویت هستم ... "


یه دفعه ته دلم قنج رفت

آقاجون من هنوز ننوشته نگفته این جوری جواب دادی ...

بابا ایول به این مرحمتتون ... قربونتون برم ...

و ...


 + اضافه نوشت : ته تقاری هدیه امام رضا(ع) به من هستش

                       الهی فدای ته تقاری و امام رفئوف عزیزم



این عکس مربوط به جواد کوچولوی اسمائیلی هستش لطفا لینک زیر عکس رو حتما

بخونید ... بسیار جگرسوزه ... خدایا همراهشون باش...


حرف هایی از دریچه باب الجواد برایتان

(جواد کوچولو هدیه امام رئوف به حق جوادش)

( کلیک کنید) 







شما بگو  (۲۳)

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۸ مامان شرمنده

سلام

یه بچه کوچولوی ناز داریم ما که به ما میگه"عمه گلی"... همه بچه هه یه بار میگفت:

عمه گلی، بچه های کوچولو بلدن حرف نزنن!!!

(منظورش این بود که بلد نیستن حرف بزنن...)

اون موقع به حرفش فقط خندیدیم ولی حالا چند روزه که دارم به این فکر میکنم کاش ما بچه بزرگها هم بلد بودیم که حرف نزنیم. زبونی که بلد باشه حرف نزنه با امام رضا هم کلام میشه...

"یاعلی مددی"

پاسخ:
سلام علیکم
به به قربون مامان خودم ...
"شرمنده " وات ؟what?
عزیزم چه قده این نازتون خوشگل حرف میزنه 
اگه ببینمش میخورمش ... بااجازت گاز گازش میکنم ...

قربون زبون شما(یادت همه را فراموش) ... در بیخیالی طی کن

ولی گاهی باید بلد بود حرف نزد ... چیزی که خیلی وقت ها بهش نیاز دارم...
خدای من اگر زبانم که برای ستایش توست سبب دوری ام از تو شد آن را از من بگیر یا اینکه بامحبتت رامش کن
خدایا ... 


علی مددت
فدای قدمت


:)
همه عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـــ بدونید ما چاکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر مامانمونیم   :)
سلام

واقعا این لینکی که گذاشتید آدمو به هم میریزه

واقعا امتحان سختیه واقعن...

خدا صبر بده به این بنده خدا و شاد کنه روح همسرشون رو

ان شاالله هر ماه نصیبتون زیارت امام غریب

اینم هدیه ما:

صحنتان را میزنم بر هم جوابم را بده
میهمان گاهی اگر دیوانه باشد بهتراست

گنبدت مال همه بال الجوادت مال من
جای من پشت در میخانه باشد بهتر است...



یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
همین طوره 
آدم طوفانی میشه
انشاالله ... بعضی مقوله صبر ایوب هم در برابرش کم می آورد


تشکر از هدیه زیبایتان
خداوندا رزق و روزی مان زیارت حضرت رضا(ع) باشد


علی یارتان
 امام رئوف سرشار از خوبی ومهربانیست....
و جواب همه را خیلی زود میدهد...
راستش با اینکه تاکید کرده بودی لینک و نزدم چون اگه راجع ب مریضی خدای نکرده اون بچه باشه تا چن روز حال مخرابه
صداقتو کیف کردی
پاسخ:

قربان این همه رئفت و مهربانی شان ... همین طور است
:)


خوب کاری کردی نخوندی
من اولش برای همین گفتم جگرسوزه ...

سلام
میگم اونوقت شب 
چطوری میخوای میل کنم برات؟
بذار عکس میگیرم میفرستم برات
بعد ماه رمضون

پاسخ:
سلام
فدای شما
باشه عزیز ما منتظر میمانیم


یاعلی
فدای تو خواهر  :)
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۲ رها پاک سرشت
سفری نو آغاز کرده ام....
یا علی....
پاسخ:
سفرت به خیر به لطف خدا سفرت بی خطر
کل زندگی سفره ... اِی کاش آخر عاقبتش خوش باشه ...

علی یارت
توشه یادت نره
منم خیلی خیلی دلتنگشم ...خداکنه بطلبه عاشقانش رو.
پاسخ:
انشاالله ...
التماس دعا

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

.

.

سلام خواهر خوبم...ممنونم بابت احوالپرسی...بهترم بحمدالله...شاد و سلامت باشی.

.

به روز هستم.

پاسخ:
:)
قربوندون ... شوما لطف داری 


سلام خواهری
خداروشکر
سلامتی جونت آبجی

فداتم انشاالله شب میام سرمیزنم
خیلی عالیه که وقتی آپ میکنی خبرم میدی
سلام
طاعات قبول...
با طرح "شهید عباس بابایی" بروزیم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
قبول حق ... تشکر ...
انشاالله سرمیزنم
سلام
جانا سخن از زبان ما میگویی...
------------
لینکی ک گذاشته بودین داغم کرد...
پاسخ:
سلام علیکم
:(


ماراهم ... تازه ما پدر جواد رو از نزدیک دیدیم
خیلی صبورن ...
منم خیلی دلتنگ حرمم
از باب الجواد یه عالمه خاطره دارم...اسمش میاد دلم یهجوری میشه..
الهی بمیرم برای این نوزاد...بنده خدا پدرش الان بایدخوشحال باشه یا ناراحت ..خیلی سخته
خدا بهشون صبر بده :(
راستی ممنون از حضورتون ...
پاسخ:
چه دلتنگی های شبیه
همه ما ایرانی ها دلمون میره برای این گوشه ...
:(  همین طوره
انشاالله
خواهش میکنم

به طرف میگن: خدا رو میشناسی؟

میگه: وقتی رفت و آمد نباشه از کجا بشناسم؟!...

 

حالا نقل ما و امام رضاست

"یاعلی مددی"

پاسخ:
اِی جان ... 
بهت زده شدم ...   :|    حقیقت شنیدنش دل میخواد

:(

علی مددت
خداوند پناه روزهای طوفانی و آرامت 
لحظه لحظه ات را به او سپردم


قربون شوما که قدم رنجه میفرمایید تشریف میارید  :)
سلام
قبول باشه طاعات و بندگی هاتون انشاءالله

اگر اشتباه نکنم در مورد ایشون (کبری خانم) قبلا خونده بودم نمی دونم دقیقا از کجا ولی فکر کنم از همین لینکهای وبلاگ شما رسیدم به وبلاگی که در موردشون نوشته بود البته اول درباره فرزندشون بود که یک روز بیشتر طعم آغوش مادرش رو نچشید بعد هم خودشون...
حقیقتا هر دو بار هم ته دلم لرزید بالاخص این بار که وصف شون رو هم خوندم
با این حال مطمئن نیستم ممکنه نفر اول کس دیگه ای بوده باشه


اگر خدا دعاهای بی معرفت بنده ش رو قبول کنه حرم آقا به یاد دوستان وبلاگی بودم و انشاءالله هستم
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
قبول حق... انشاالله برای شما هم ... ممنون
ممکنه هست ... بنده یادم نیست ولی خیلی وقته ایشون توی خاطر ماست به راهنمایی های حاج آقاشون که دو روزی استادمون بودن مدیونیم
همه این فضای وبلاگم رو بهشون مدیونم
اجرشون باخدا

خوش به سعادتتان ... شما همیشه لطف دارید ... اجرتون با امام رضا(ع)
محتاجیم بسیار
بنده حقیر به یاد همه هستم

علی یارتون 
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
آمین

سلام عزیزم

 

ممنونم مهربون که دلگرمیم میدی و خوشحالی

پاسخ:
سلام عزیزدلم
فدات 
من از تو ممنونم که خوشحالی
خداروصدهزاربارشکر

:)
عزیزدل خواهر
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۶ پرستوی کانال کمیل
سلام دوستم...خیلی زیبا دل نوشته می نویسی

لینک رو خوندم...آه دلم گرفت
یا زهرا
پاسخ:
سلام دوست
زیبامیخونی شما

:(

یازهرا
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۲ رها پاک سرشت

انشاالله زود تر میری پابوس آقا....

چه لینک اشک ناکی بود....

وتصاویر خیلی زیبا.....

یا علی

پاسخ:
انشاالله
همین طوره ... 
:(

مچکرم ... زیبایی از چشماتونه


علی یارت
حضرت زهرا همراه روزهای سخت و آسونت باشن انشاالله ...
سلام
من هم خیلی دلتنگ حرم آقام...انشاالله به زودی قسمت همه آرزومندان بشه...
لینک زیر عکس رو هم خوندم...جانسوزه...

التماس دعا

یاحق
پاسخ:
سلام علیکم
و چه دلتنگی های مشابهی سراغ همه مان می آید ...
همین طوره ... امتحان دردناک و سختی است...


محتاج هستیم بسیار
انشاالله به یادتان هستیم

حق نگه دارتان
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام دوستان
اگر مطلب رو خوندید 
حتما لینک زیر عکس رو هم مطالعه کنید

پاسخ:
چه کیفی میده من خودم برای خودم نظر بذارم بعد تایید کنم

:)
خوو مگه چیه؟
خدای من :(

چقد غصه یهو اومد تو دلم ....

خیر خدا هر موقه ای یه جوره ... آدم میمونه چی بگه ....
پاسخ:
:(
آره دیدی
همین طوره
ما حاج آقا رو از نزدیک دیدیم
خداانشاالله حفظشون کنه برای پسرشون 
خیلی محکم برای پسرکوچولوشون ایستادن

خدا کسی رو این جوری امتحان نکنه خیلی سخته  :(
میگم ها
چندتا عکست بدم انلاین بذاری؟
حیف حیف اینا نذاشتم من عکس بگیرم وگرنه وبلاگتو عکس ببارون از ضامن اهو میکردم
پاسخ:
ها بده میذارم
عزیزم
من هرجابرم عکس گرفتن جزء لاینفکشه
اصن مسافرت و عکسش
سلام...
منم بیشتر از 1 ساله که دلتنگم...
نمی طلبن...یا شایدم هنوز درست حسابی از خدا نخواستیم که بطلبه...شایدم تو آرزوهای مادیمون جایی برای این ارزوهای معنوی نذاشتیم...شاید اونقد که ارزوهای مادیمونو میخوایم...ارزوهای معنویمونو نمیخواهیم...نمیدونم...
فقط میدونم دلتنگم ...
پاسخ:
سلام علیکم
موافقم
من که بی حد و حصر بی وفا شدم
اما ایشون بزرگی و کرمشون بیش از این حرف هاست 
انشاالله به زودی قسمت هممون میشه

دلتنگ دلتنگ ... و چه قدر سخت است دیدن این صحن و سرا و حصرت خوردن
چقد نازنازیه هدیه تون .
عزیییزم.
ایشالله خوده امام رضا حفظش کنه .

مارم دعا کنین این شبای آخر ماه رمضونی ....
پاسخ:
سلام 
این نازه جواد کوچولوست که مال مانیستش
برای پدرش حفظش کنه
لینک زیرش رو بخون متوجه میشی
سلام طاعات قبول...............

همیشه در جوار حضرت رضا علیه السلام دعا گوی عزیزان هستم.............

بروزم   با احکام زکات فطره
پاسخ:
سلام علیکم
باتشکر ... برای شما هم قبول حق انشاالله ...
بنده اطلاع نداشتم شما مشهد هستید ... خوشا به سعادتتان 
مابسیار محتاجیم ... التماس دعای شدید


انشاالله الان سرمیزنم