متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دلــ حرم خدا

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ق.ظ


" یا الله "



نمیخوام خدایا به جز تو پای هیچ کس به دلمـ باز بشه

خدایا نذار هیچ غریبه ای وارد این دلــ بشه
اگر غریبه ای وارد این دلــ شود
دیگر محرم اسرارم برای تو نمی شود...




اینــ برایــ تو کاری نداره خدایــــــــــــا
پســـ دلمــ را اختصاصی کنـــ

۹۲/۰۵/۱۷

شما بگو  (۱۱)

وقتی همه جا صحبت از خصوصی سازه چرا ما یه فکری به حال دلمون نکنم تا کی می خوایم وقف عام باشیم ؟
پاسخ:
فکر خوبیه 
وقف عام ... ! :|
خداخودش به داد دِل هر بی دِل برسد
نه ما فقط میخوایم هیجان بزنیم بر بدن خواهر

اونجا ی لحظه فک کردم تردید داری ها
باز گفتم ولش بذار یکم هیجان داشته باشه فیلم پلیسی بشه
صدام از خودم بزرگتره هاااااااااا
جرات داری جلو آقامون بگو تا.......
پاسخ:
تردید چی ؟
سنت ؟ نه شک نداشتم ولی مثل خود بهار نتونستم با صدات ارتباط برقرار کنم
تصور حقیقی شدنت سخته برام
ها ما دل و جرات مون زیاده
جلو همه میگیم

:)
بله اینجوریاس
من تو رو آخرش خفه میکنم
مثل همونروز که ذوق زدت کردم نمیتونستی چیزی بگی
منتظر خه کردنت باش
هههههههههه
پاسخ:
بهار ...
یادته چی شد
فک نمیکردم لرزش صدام مشخص باشه ... 
اون روز تا شب از هیجان قلبم داشت کنده میشد
دوستم هم کنارم بود 
اون موقع که بت گفتم صدات بزرگتره از خودت دوستم همین جور داشت به من نگا میکرد 
بنده خدا نمیدونم چه فکری پیش خودش کرد ...
اِی از دستت تو خواهر
پیامت میزنم
ما برای قلبمون هیجان خوب نیست هوامون رو داشته باش

یاعلی

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها

بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی

بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم

و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

التماس دعا

پاسخ:
:)
:(

محتاجم
چشم انشاالله به یادت هستم
اصلا دل مگه جای کسی دیگه غیرخداهم هست؟ماخیلی بدیم که بانامردی همه چیز وهمه کس روتو دلمون جادادیم و باعث شدیم جای خداکم شه وکم شه وکم....
پاسخ:
thats right
we ignor very important thing in our life
like this...oh
we forget our hear owner is GOD
I must really ashamed about my behavier
 سلام...طاعات وعبادات قبول
.
.
تماشای رنگین کمان زیبای فطرپاداش کسانی است که باصفای دل زیربارش باران رحمت رمضان ماندند....*طعم شیرین عیدسعیدفطر گوارای وجودت*
پاسخ:
سلام عزیزم
برای شما هم 
عیدت مبارک باشه

ممنونم 
فدای شوما :)
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۸ رها پاک سرشت
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت
نگا نکن به جرم من نگا بکن به کرمت
خونه ی بی چراغ من از تو همیشه روشنه
بخشش چندم تو ، توبه ی چندم منه
پاسخ:
خیلی زیبا بود

خدای من :(
ــــــــــــــــــــــ
عید فطر مبارک

▌║█║sajjadabdi▌║█║
پاسخ:
سلام علیکم
این عید سعید برشما هم مبارک
یاعلی
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۹ محمدصادق برجیان

کم کم غروب ماه خدا نزدیک می شود / صد حیف از این بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی است که بخشیده می شود...

.

حضرت امیر (ع) می‏فرمایند :
« کمترین پاداش روزه ‏داران آن است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته‏ ای آنان را ندا می‏دهد و می‏گوید : مژده باد بر شما ای بندگان خدا ، که خداوند گناهان گذشته شما را بخشود . پس مواظب باشید که از این پس چه می‏کنید »

.

.

صبح با باده شعبان و رجب آمده بود / آن که دیروز مرا داد جواز رمضان
شام آخر شد و با گریه نشستم به وداع / خواب دیدم نرسیدم به نماز رمضان...

.

.

.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه. السلام علیک یا اکبر مصحوب من الاوقات...

___

عید فطر پیشاپیش بر شما مبارک باد.

پاسخ:
بسیار به دل نشست
خوشبخت آن کسی است که بخشیده میشود ... وای به حال من


کلامشون همیشه روحبخشه ... دل مون زنده به همین عنایت ها و ارادت هاست...


اِی خدای من صد حیف بی آنکه درک کنم برمن چه عرضه داشتی چون کران و کوران با ماه تو وداع میکنم ...  :(

این عید سعید برشماهم مبارک انشاالله
یاعلی
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۸ محمدصادق برجیان

کم کم غروب ماه خدا نزدیک می شود / صد حیف از این بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی است که بخشیده می شود...

.

حضرت امیر (ع) می‏فرمایند :
« کمترین پاداش روزه ‏داران آن است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته‏ ای آنان را ندا می‏دهد و می‏گوید : مژده باد بر شما ای بندگان خدا ، که خداوند گناهان گذشته شما را بخشود . پس مواظب باشید که از این پس چه می‏کنید »

.

.

صبح با باده شعبان و رجب آمده بود / آن که دیروز مرا داد جواز رمضان
شام آخر شد و با گریه نشستم به وداع / خواب دیدم نرسیدم به نماز رمضان...

.

.

.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه. السلام علیک یا اکبر مصحوب من الاوقات...

___

عید فطر پیشاپیش بر شما مبارک باد.

پاسخ:
:)
سلام

نمیدونم چرا ولی یاد این شعر خانوم نظر آهاری افتادم.

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت
و هی این و آن سرسری آمد و رفت
ولی هیچ کس واقعاً اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم، قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد
یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است
یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است!
یکی گفت: چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است!
و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری
و من تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟
و فردای آن روزخدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه پشت خود بست
و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
 کسی را نداریم.

کاش اینجوری باسه...

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

شعر بسیار زیبایی بود
باتشکر از توجه بسیارتون

انشاالله ... به لطف و عنایت خود اوستا کریم


علی یارتون