متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

جاده دلتنگی هایم داره به عمق یک دره میشه

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

" یا الله "



اگر اینجا ننویسم ... بغض ها مرا در خود میبلعند ...

بلعیدن بغض ها از هر دردی بدترند

خدایِ من پناه من باش ...

فقط و فقط و فقط التماس دعا

خواهش میکنم التماس دعا

بسیار محتاج دعای خیرشماست خواهرتان


یاعلی

شما بگو  (۱۶)

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱ دلتنگی ابرها
خدایا...............................
همین:)
شرمندم بابت تاخیر لینک شدید.
پاسخ:

دشمن تون ...

تشکر از محبتتون خواهری

شماهم لینک شدید

دعا به دعا ...
من برای تو 
تو برای من 

:(
پاسخ:

       چشم

من همیشه به یاد تک تک تون هستم

اگر خدا قبول کنه

:(

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۸ *** رک و راست ***
قشنگ نوشته بودی.
آفرین.
محتاجیم به دعا.
یاعلی
پاسخ:

سلام علیکم ظاهرا برادر هستید

اول متشکرم از اظهار لطفتون

ولی ..... چرا با افعال مفرد نظر گذاشتید  ... برای ورود به هر مکانی مطالعه قوانین اش ضروری است

لطفا از این پس پیام با افعال مفرد ننویسید

 

دعاگو هستیم انشاالله

دعا بسیار بفرمایید

علی یارتان

تشکر از حضورتان

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ، باران که جای خود دارد !
پاسخ:

آقا ببخشید شرمنده آبجی ، چشم !

خیلی قشنگ بود

از این همه احساس سرشار شدم ...

یا غیاث من لا غیاث له....
ان شاالله حاجت روا بشید
پاسخ:

       بسیارمتشکرم

انشاالله

دعا میکنم عزیزم برات
استجابتش با اون بالایی
پاسخ:
فدای شما
:)
سلام علیک
بارالاها ای خدای عدل و داد / هر که کرده یادی از ما زنده باد / ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد.


ما کمتر مزاحم میشیم
اول اینکه یکمی گرفتار هستیم
دوم اینکه دیگر هراس داریم از سرکلاس بودنتان
بززگوارباشید و ما رو عفو کنید

پاسخ:

       سلام بهار

اِه این چه حرفیه

مزاحمت کدومه

هراس نداشته باشید

من که گوشیم silent هست

پس مشکلی پیش نمیاد عزیزم

 

آقا نگو اینجوری دیگه بهارررر

 

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۹ محمد کیوان
هوالحکیم

دل که می گیرد

تازه می فهمی از دال تا لام چقدر فاصله هست

فاصله وسعت دل است

شنیده ای که گفته اند : هرکه را ایمان قوی تر بلای وی بیشتر

دل محل ایمــان است
پاسخ:

چه قدر زیبا

ایمان قوی تر ...! :|

بلای بیشتر ... ! :|

دل ... ایمان

 

بسیار زیبا بود

اِی کاش بشود

خدایا به امید تو

سلام
دعا کردن خیلی قشنگه ولی از ته ته دل دعا کردن خیلی سخته

شما از ته دل برا فرج آقا دعا کن
که آقا داره برات دعا میکنه  شب و روز

یامهدی


پاسخ:

سلام علیکم

همین طوره در هرچیزی خلوص داشتن سختیه خودش را دارد

اما خداوند وقتی خواسته ای را تنها از ذهنت عبور میکند به تو میدهد ... پس هرگونه دعا کنیم او از بسیاری کرامتش می پذیرد

 

انشاالله

چه قدر این قسمت آخر که گفتید دلم براش قنج رفت

یعنی میشه ... آقا قربونتتون برم

 

یامهدی

 

تشکر میکنم از قوت قلبتان

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۶ جوان انقلابی


در امتحان بندگی اش اشتباه کرد

برگ سپید دفتر دل را سیاه کرد

حتی به راز عطر خوش سیب پی نبرد

در محضر امام زمان هم گناه کرد

بیچاره آن کسی که جوانی خویش را

در راه سرکشی و معاصی تباه کرد

امثال ما مسبب این روضه ها شدند

یک عمر مرتضی سر خود بین چاه کرد

کو رزق گریه؟ دخل دلم خاک می خورد

این کسب را چگونه شود رو به راه کرد؟

با این همه گناه قیامت نمی شود

در چشم های حضرت زهرا نگاه کرد

++
خدا آرامش نصیبتان کند انشاالله
پاسخ:

چه قدر زیبا

با این همه گناه قیامت نمی شود

در چشم های حضرت زهرا نگاه کرد

 شرمندگی

روسیاهی

 

متشکرم

انشاالله به دعای شما دوستان

متن زیبایی بود.

پاسخ:

:|

متشکرم

 

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۳ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام  

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر
عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله

پاسخ:

سلام علیکم

بسیار زیبا بود

بسیار به دل نشست

انشاالله در اولین فرصت سرمیزنم

تشکر بابت اینکه بنده رو خبر میکنید

 

یاعلی

خواهرم دعا میکنیم شما هم دعا کنید لدفن
پاسخ:

       سلام خواهری

قربونت برم

من همیشه به یادت هستم به طور ویژه و خاص

چشم

شما هم خیلی

انشاالله در پناه خدا موفق باشید.

التماس دعا
پاسخ:

متشکرم

محتاجیم بسیار

بنده به یاد همه دوستان هستم در همه اوقات و دعاگویتان انشاالله

التماس دعا

انشاالله در اولین فرصت سرمیزنم

البته مطلب آخرتون رو خوندم ولی فرصت نشد نظر بگذارم

انشاالله دوباره میام

یا ربِ یا ربِ یا رب...

ــــــــــــــــــــــ
خدا قوت..

"افتخاری بد"

پاسخ:

خدا شما را هم قوت

متشکرم

 

آمدم

یا صاحب الزمان!

ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه

ورنه گدا مطالبه آب و نان کند...

 

پاسخ:

       به دل نشست

این حرف حق

:(

التماس دعا

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">