متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

استاد قرائتی/حضرت زهرا(س)

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ


" بسم الله الرحمن الرحیم "


 

به این صفحه بروید و سخنرانی که گذاشته شده رو گوش کنید

فوق العاده است ...

هرچی بگم کم گفتم ...

 

+مامان جان این همونیه که گفتم +


۹۲/۰۶/۰۳

شما بگو  (۹)

اینو گفتم که همه ی دنیا بدونن عشق من احسان علیخانی هستش چون به مینا جون گفته بودی اگه ایمیل داشتی میگفتم حالا به منم بگو من که ایمیلمم دادام ولی اگه پست خصوصی بذاری راحت ترم ممنون
پاسخ:
باش 
حالا میام میگمت 
بله اینم بگم من از طرفداران سرسخت احسان علیخانی هستم راستی حالا واقعا نام اصلیتون چیه اگه بذاری تو وبم خصوصی ممنون میشم 
پاسخ:
عزیزم سوء تفاهم نشه ها من به منظور بدی نگفتم خواهری دوست داشتن های هرکس قابل احترامه
نمیشه که آبجی ؟ یعنی بگم ؟ فدات شم اسم من و شماها میخواین چی کار؟
سلام بله من همونم اینو به مینا جون بگو ...ممنونم سر زذی 
پاسخ:
سلام عزیزم 
انشاالله میاد خودش میخونه ...
فدات که قدم رنجه کردی

درسته خیلی گذشته ولی چون من خبر نداشتم الان به راضیه جون تولدش رو تبریک میگم.سایتتون هم که دیگه حرف نداره. یه سوال راضیه جون همون راضیه هستن که توی سایت هواداران شیش اتیشه احسان علیخانی نظر میدادن ممنون
پاسخ:

سلام خواهری :)

اول که خوش اومدی

من از طرف راضیه جون بابت تبریکاتتون تشکر عرض میکنم ... ممنون ...

قربون محبتت ... لطف داری به من شوما ...  :)

I dont know Honey

نمیدونم از خودش برو بپرس آبجی

ممنون از ممنونتم

چرا پس از خودت نام ونشونی به جانذاشتی دختر

شوما همون مینای معروفی ؟ خواهری مامان ما ؟؟؟؟

:)

الاهی العفو... بحق فاطمة وابیها و بعلها و بنیها

.

.

ممنونم از دعوتت...بسیار عالی و تأثیرگذار بود.التماس دعا

پاسخ:

ممنونم از حضورت

اجردوستان باخدا

 

محتاجیم

دعاگوهستم انشاالله

انشاالله شرمنده مادرمون زهرا (س) نشیم...
کلیپ خوبی بود...
اجرکم عندالله...

یاعلی
پاسخ:

انشاالله ...

ممنون ازشما ... ازدوست وبلاگی ... از آقای قرائتی ... خداشکرت ...

اجر دوستان باخدا ...

از لطفتون سپاس

 

علی یارتون

باید کنار بردن نامش سکوت کرد
تفسیر این سکوت هزاران حکایت است
از در بپرس راز سکوتی نهفته را
از آن دری که شاهد یک عمر غربت است
ای مادری که از همه کس مهربان تری
ای مادری که صحن مزار تو خلوت است
دردم درون سینه به پهنای آسمان
اشکم به روی چهره به پهنای صورت است
باور بکن که از ته دل دوست دارمت
باور بکن تمام وجودم ارادت است 
قدری برای این دل تنگم دعا بکن 
پابند هر دعای تو صدها اجابت است
بر روی من بـخند کـه در روز گریه ها 
لبخند مهربان تو مهر شفاعت است ...
حیدر نجفی
..................
خدا خیرتون بده
بسیار بسیار زیبا بود، مخصوصا روضه شون..
بعد مدتها.....
پاسخ:

چه شعر زیبایی ...

خدا همراهتون باشه ...

 

تشکر

خداخیر به دوست وبلاگیمون بده

بنده هم دلم هوایی شد حسابی ...

همین طوره بعد مدتها ...

تشکر از حضورتون

التماس دعا

یاعلی

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۹ *** رک و راست ***
من هم تولد راضیه خانم رو بهشون تبریک می گم.
فقط یه خواهش دارم.
خواهشا طوری زندگی کنید که هیچ موقع نگید: ای کاش بر می گشتم به دوران جوونی.

یاعلی
پاسخ:

      من از جانب خواهر جان

ازتون تشکر میکنم ...

این و خیلی خوب گفتید ... تشکر بابت این نکته ... بسیار ارزشمنده ... خوب معنیش رو بعضی جاها فهمیدم

http://tagdimberazieaziz.blogfa.com/ سلام امشب شب تولدمه فردا18ساله میشم این وبودوستم سارا درست کرده واسم از ساعت 12 امشب به روز میشه شما هم دعوتی  قدمتون به رو چشم ...... 
پاسخ:

سلام خواهری

پس شما 18 سالته

مبارکت باشه انشاالله

خداوند عمر باعزت بهت عنایت کنه و همیشه نگهدار خوبی هات باشه ...

سال هایی که پیش رو داری به لطف خدا سال های بندگیت باشن ...

بازم مبارک آبجی

الان اومدم یه سر و رفتم

خیلی خوشگل بود

:)

بوس

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">