متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دلتنگ شده ایم/ماهم دل داریم

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

 

 

سلام آقا جان از همین جا روبه تو قد خم میکنم سلام میدهم ...

آقا جان دعوتم نمیکنی ... میخواهی بگویی دیدار به قیامت

نگذار دیدارت برایم به قیامت برسد

(بااشک نوشت)

آقا خُوب مَن لَعنَتی هم دِل دارم دیگر

گوشه نظرت را میخواهم

تاحالا قسمت مون نشده ...

از بَس که لعنتی شده ام  ...  حتی لایق یک نگاه هم نشدم  ... تشنه کرم که شده ام

شما بگو  (۱۵)

سلام یعنی دیوانه شدم از دست وبلاگت برای من باز نمیشه خانمی
اقا متو هم بطلب
راستی فیلم و انیمیشین یاد ندارم
تونستی دانلوداشو برام بذار
پاسخ:
سلام 
اِه خدا مرگش بده 
شرمنده که اذیت شدی
چشم اطاعت امر میشود 
برات پیامک فرستادم  ولی ارسال نمیشه 
:)
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۱ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
آقا بطلب که جان رسیده به لب...
پاسخ:

       آقا بطلب ...

:(

چقد خوب
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رو شکر
باید قدر دان این نعمتی که تو زندگیم قرار داده باشم
الهی که این هنر تو مسیر خودش خرج شه
____________________________
اگه حلال های خدا ترویج می شد
اونوقت کسی سراغ حرام نمی رفت
ولی حرام ها تو چش
و برای حلال ها کسی کاری نمی کنه
____________________________
خیلی خوبه که یک بخش متن به دل شما نشست 
پاسخ:

همین طوره

هنر از بزرگترین نعمت های خداست ... مخصوصا که اگر در جای خودش استفاده شود کولاکه

انشاالله در این مسیر به مدد خداوند همیشه بیست بیست باشید


خداوند توفیق بدهد عامل باشیم

+


شما دست خط ذهنتون عالیه بیست بیست

فقط گاهی سنگین مینویسید

این هم به خاطر دایره لغت بالای شماست

که بیسوادی مثل من از داشتنش عاجزه

:)

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۶ محمدصادق برجیان
زائری بارانی ام، آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام، تنها، به دادم می رسی؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟
.
.
.
"در حرم نورانی آقا، نائب الزیاره و دعاگوی شما خواهم بود"
پاسخ:

اِی خدای من

من به قربان این ضامن آهو شوم ... آقا سخت دلتنگیم

 

بسیار خوشحال شدم

خوش به سعادتتان

لطفا سلام ما را هم برسانید

تشکر بابت دعاگو بودنتان

التماس دعای ویژه بسیار محتاجیم

انشالله نصیب شما هم بشود ... به همین زودی ها ...
پاسخ:
آمین ...دعا بفرمایید
پیرمرد چه صلواتی فرستاده

پاسخ:

پاسخ کامنت بنده که براشون گذاشته بودم

پاسخ صلواتی که به رسم همیشه پائین کامنت رو باهاش امضا میکنم

و کربلا
ازش فرار می کنم چون دوس ندارم حرمت اونجا رو هم بشکنم
پاسخ:

       اِ ، این که نشد ، ما به قصد آدم شدن قصد قربت کرده ایم ...

اینجوری فقط از خودمون فرار میکنیم ...

 

سلام- اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
تشکر از نوشته تون
پاسخ:

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

تشکر از تشکرتون

و همین طور حضورتون جناب

یاعلی

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام خواهر جان!
بزرگوارید..
سپاس ازنگاه های مهربانتون..
باافتخار لینک شدین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:

سلام خواهری من

آنچه گفتید برای خودتان است

با افتخار بیشتر شما لینک بودید

:(
پاسخ:
:(
السلام علیک یااباعبداالله...

نمیدونم تا کی باید این فراق ادامه داشته باشه....
هر کجا صحبت کربلا میشه، بعضیا میگن هنوووز تو کربلا نرفتی؟!

آقا کی ما دعوت می شیم؟
کی لیاقت پیدا می کنیم؟

مهربونیاتو یادم نمیره آقا
هیچ وقت کربلا تو یادم نمیره آقا
پاسخ:

السلام علیک یاحضرت عشقم

:(  بغض ، گریه  ...

خوش به حالتون

البت میگن هرکی رفته مشتاق تره برای رفتن ولی ما نرفته هلاکیم

 

:(

دعا کنید

سلام علیکم

انشالله زیارتش بحق رقیه سلام الله علیها قسمتمان بزودی...

ممنون از حضورتون...بازم منتظرتانیم..

با اجازه لینک شدید..

یا حق...

پاسخ:

سلام علیکم

انشاالله .. ممنونم به  ...دعای شما دوستان انشاالله

تشکر میکنم از ممنونتون لینک باز گذاشتم دارم همه مطالب صفحه اول تون رو میخونم

تا سوالات ذهن رسوب گرفتم برطرف بشه

بشدت اجرتون باخدا

مجازید ... بنده هم قصد داشتم الانه لینک تون کنم

البت اون هم بااجازه

یاحق

حق نگه دارتان

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
دوست دارم بروم کربلا و بر نگردم!
ای کاش تو مرا مقیم دیارت می کردی ارباب .
حسین جان...


سلام
زیبا نوشتین.
دعام کنین..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:

سلام خواهری

زیبا خوندید

محتاجم بسیار شماهم دعا کن آبجی جونم

چشم یادتون هستیم انشاالله

 

 

آمین

آمین

آمین

یا حسین!

همه آباد نشینان ز خرابی ترسند
من خرابت شدم و دم به دم آبادترم...
پاسخ:

یا حسین !

بسیار زیبا بود

خراب این آباد ها باشیم ... انشاالله

ان شاالله به زودی قسمتتون بشه...

پاسخ:

انشاالله

خداکند

دعا بفرمایید

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">