متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بریدن ، دِل کَندَن

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ

"یا الله "
 

 

 

دارم با خودم فکر میکنم کی هستم ... دقیقا الان کجا هستم ... ساکن شدم ... سرگردونم ... کجام توی این همه در هم برهم بودن ها ... حواسم هست من زیر پرچم انقلاب چشم گشودم ... چشم بستن ام هم باید زیر لوای همین پرچم باشه ... پازل انقلابم کجاست ... من کدوم قطعه این پازلم ... اصلا من تو این پازل قطعه ای دارم ... برای کامل کردن اش چه قدر زحمت کشیدم ... چه قدر درد کشیدم ... چه قدر شب و روزم آمیخته شده با این حس ... چه قدر حس کردم وظیفه این روزها سنگین تره ... شدم شکل علامت سوالی که خودمم ازش فراریم ... اما اینبار راه کار فرار نیست ... با خودم میگم در گوشت رو نگیر فکر کن به این حرفا خوب فکر کن ... مگه تو چن سال عمر میکنی که به این مخ آک بندت فرصت فکر کردن نمیدی ... بذار این قدر خودش رو توی این مسئله ببینه که بترکه که error بده ... چیه انگار سیر توی عالم بیخیالی به تن تنبلت چسبیده بچه ... چیه وقت اش نشده یاعلی بگی ... تاکی خودت رو توی این غفلت به خاک میکشی ... فکر کردی ببینه باید چه جوری نقشت رو توی این پازل بازی کنی ... آره یه نقش جدید ... یه وظیفه که باید دیگه روی شونت کم کم سنگینیش رو حس کنی ... پای این انقلاب کم قهرمان پَ ر پَ ر نشدن ... میفهمی ... درکش که برات سخت نیست ... میخوام از این به بعد توی گوشت هی بخونم ... تو در قبال همه ی لاله های سرزمین مسئولی حواست هست ... بگو ببینم حواست هست ... این بار بیا و به صفحه روشن انقلابت نگاه کن مثل عاشورا و واقعه عاشورا ... اگه بفهمی قهرمان یعنی چی ... اون وقت حس حماست غُل غُل میکنه ... به جوشش در میای ... رگ غیرت انقلابی اسلامیت برجسته میشه ... میگری چی میگم ... حالا برو ... برو بگرد ببین پازلت کجاست ... اول دنبال جات نگرد باید بفهمی تو قطعه کدوم پازلی ... بپا بازی نخوری به اسم انقلاب توی پازل دشمنت بازی کنی آخر سر به جرم این نفهمیت له بشی دیگه نفسی نمونه برات ... 

 

 

میگفت یه صهیونیست لعنتی صبح ها که چشماش رو باز میکنه هدفش زدن ریشه اسلامه ... بگو ببینم ... چه قدر توی ... هدفت چیه وقتی صبح چش وا میکنی به این صحنه ... چه قدر قلبت به تپش میوفته برای محقق شدن تمدن اسلامی و نابودی این لعنتی ها بگو ببینم چه قدر ... بین این همه حرف رنگ و وارنگ چن تاش مشکل اسلام و مسلمین رو حل میکنه ... چن تاش دل امام زمانت رو خوش میکنه ... بگو ... چرا لال مونی گرفتی ... خوب حرف میزنی موقع جواب پس دادن که میشه چرا وامیدی ... هان ... چیه ... حرفی داری برای گفتن ... بگو ... منتظرم ... تو باید ادب بشی ... این جوری نمیشه ...

چیه انگار دنیای گُل و بُلبُلت رو در هم شکستم ... به حال خودت متاسف باش ... بیخیالی سیر کردن دیگه تموم شد ... یه خواب راحت رو بهت حروم میکنم تا حالیت بشه ... هرچه گفتم بات راه بیام حالیت نشد ... خودت خواستی ... باید هر جوری هست جات رو پیدا کنی و باهاش مَچ بشی ... افتاد

 

 

بُهت زده ام در برابر آنچه با آن مواجه شده ام ... دنیا از خیال کوچک من خیلی بزرگتره ...

 

 

چی فکر میکردم چی شد ... هرچی غصه خوردم بس باشد ... این قلب این قدر کم ظرفیته که تپش هاش تند تر شده از همیشه ... فکرمان هم این قدر تویش رخت میشورند که فقط خدا میدونه ، بیخوابی ها هم که اضافه شود ... چه معرکه ای شده ام افتضاح که خودمم هم نمیدانستم 

 

یاعلی مددی دستگیرم باش پدر مهربانی ها 

 

پدر مهربانی ها دل آشوبه هایم فقط با شما آرام خواهد شد 

آخر دِل دُختر برای محکم شدن به محبت چون شمایی محتاج است مولای مَن

 

 

شهدا نگاهتان را از ما نگیرید که طوفانی میشود اوضاع

 

خوب که فکر میکنم این دِل آشوبه ها مربوط به بعد از سفر جنوب امسال است

انگار هنوز دِلَم بر نگشته 

 

با بغض نوشت  

دارَم با خود قبلیم برای همیشه خدا حافظی میکنم

میخواهم خودم را خَط بِزنمَ

التماس دعای شدید

 

بابت اراجیف ذهن پریشان عذر تقصیر

ولی باید گفته میشد

در صحنه هستیم  

 

 


بعدا نوشت : سبک زندگی یعنی مجموعه رفتارهای کوچک که پازل زندگی را می سازند ...

 

 

شما بگو  (۶)

سلام
تند تند آپ کردن اصن کار خوبی نیست!
+ جدی میگم/
من الان نمی دونم تقاضای دریافت رمز بکنم یا برنامه ی عملیاتی برای نابودی صهیونیسم بین الملل ارائه بدم :O
پاسخ:
سلام علیکم

جبهه دشمن داره با سرعت نور پیش میره اگه بشینم عقب میمونم 
شما میتونید قدم به قدم پیش برید 
:)

+ ما که از بس میاییم و میریم شما دیر آپ میکنید و نظرات BLOCK هیچی دیگه چشممون به مطلب آخرتون خشک میشه 
البت دیگه از امروز سرگرم درس ومشق میشیم اگه خدا بخواهد دیگه خیالتون راحت تو آمپاس تصمیم گیری نمیمونید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اول اینکه به دل نشست چون حرف دلدار، امام خامنه ای حفظه الله بود.
دوم اینکه مطلب رمزی رو خوندیم و کلی با *** ********* حال کردیم، الهی خدا به عصمت حضرت زهرا حفظت کنه(یه لحظه حس مادربزرگ بودن بهم دست داد دعای مادربزرگانه کردم)
سوم اینکه باور کن به معنای واقعی من از همه حرفات استفاده کردم. مطمئنم که نمیتونی معنی این ادعا رو لمس کنی... ولی ما اینیم دیگه!
از اون موضوع هم مطمئنم وگرنه نمیذاشتم راجع بهش حرف بزنی.
آخر هم اینکه دخترم من این نظرو ازین جهت گذاشتم که بگم:
آفرین... به به... تذکر دادن به قلب و هشداردهنده از درون چیز خوبیه... مرحبا به این همه رشد و بالندگی... اونوقت شما صاف فقط مورد سوم رو چسبیدی...اونم با اشاره به وجود بی وجودی مثل ما... خدا خیرت بده :)
"یاعلی"
پاسخ:
بله ... ما که دال اون چه گفتید هم هنوز نیستیم .
قربون دستتون ... ببخشید یه بخش نظرتون فاکتور گرفته شد بالاخره نامحرم میره و میاد اینجا ... اوهوم
شما هم الهی مادر سادات حفظتون کنن برامون عزیز دِل 
قربون دستتون ... مَن کلن زیر لطف شما لِه شدم ... دعا کنید که واقعا اینجوری بشم ...
قربون دستت بالاخره من اون موقع داشتم میگفتم اصلا حواسم نبود که خیلی دارم در موردش حرف میزنم بعدا ...
اِه نبینم دیگه اینجوری بگی که دلخور میشم ... هرچی داریم از دعای شما عزیزانه 
خیر رو هم خدابه خودتون بده :)

علی مددت
سلام
هر روز باید با اشتباهات دیروزمان خداحافظی کنیم
هر روز باید بهتر بشیم
هر روز...
خیلی قشنگ نوشتید

پاسخ:
سلام علیکم

قشنگ خوندید
خداکند ثابت قدم باشم
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۳ محمدصادق برجیان

من رمزه اون مطلبو میخوام!!

پاسخ:
باشه 
گذاشتم براتون
ولی عواقبش با خودتون
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
بهار راستی بیا بهم ترکی یاد بِده خیلی دوس دارم یاد بگیرم 
ما ترکی بیلمیریم ! بالام جان
پاسخ:
:)
«قَالَ الصَّادِقُ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ ع مَنْ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَاعِظٌ مِنْ قَلْبِهِ وَ زَاجِرٌ مِنْ نَفْسِهِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ قَرِینٌ مُرْشِدٌ اسْتَمْکَنَ عَدُوَّهُ مِنْ عُنُقِه»(۱)
فى الفقیه، عن الصّادق (علیه‌السّلام) [حضرت امام جعفر صادق علیه‌السّلام فرمودند]: «من لم یکن له واعظ من قلبه و زاجر من نفسه و لم یکن له قرین مرشد استمکن عدوّه من عنقه». اولین چیزى که موجب میشود که انسان بتواند در مقابل دشمنش - که مراد، شیطان است - ایستادگى کند و مانع بشود از تصرف دشمن و تسلط دشمن، [این است که:] «واعظ من قلبه»؛ از قلب خود واعظى براى خود داشته باشد. قلب متذکر بیدار، انسان را نصیحت میکند، موعظه میکند. یکى از بهترین وسائلِ اینکه انسان قلب را وادار کند به موعظه‌ى خود و فعال کند در موعظه‌ى خود، همین دعاهاست، دعاهاى مأثور - صحیفه‌ى سجادیه و سایر دعاها - و سحرخیزى؛ اینها دل انسان را به عنوان یک ناصح براى انسان قرار میدهد. اول این است: «واعظ من قلبه»

[دوم اینکه:] «و زاجر من نفسه»؛ از درونِ خود یک زجرکننده‌اى، منع‌کننده‌اى، هشداردهنده‌اى داشته باشد. اگر این دو تا نبود، «و لم یکن له قرین مرشد»، یک دوستى، همراهى که او را ارشاد کند، به او کمک کند، راهنمائى کند، این را هم نداشته باشد - که این، سومى است - که اگر چنانچه از درون، انسان نتوانست خودش را هدایت کند و مهار نفسِ خودش را در دست بگیرد، [باید] دوستى داشته باشد، همراهى داشته باشد، همینى که فرمودند: «من یذکّرکم اللَّه رؤیته»(۲)، که دیدار او شما را به یاد خدا بیندازد؛ اگر این هم نبود، «استمکن عدوّه من عنقه»؛ خود را در مقابل دشمنِ خود مطیع کرده است؛ دشمنِ خود را مسلط کرده است بر خود و بر گردن خود، که سوار بشود. که [منظور از] دشمن، همان شیطان است. اینها لازم است. از درون خود، انسان، خود را نصیحت کند. بهترین نصحیت کننده‌ى انسان، خود انسان است؛ چون از خودش انسان گله‌مند نمیشود. هر کسى انسان را نصیحت کند، اگر قدرى لحن او تند باشد، انسان از او گله‌مند میشود؛ اما خود انسان، خودش را نصیحت کند؛ دشنام بدهد به خودش، ملامت کند، سرزنش کند خودش را؛ اینها خیلى مؤثر است. موعظه کند، زجر کند. در کنار اینها، یا به جاى اینها اگر نبود، آن وقت دوست، رفیق، که دستگیرى کند انسان را.۱۳۸۹/۱۰/۲۶

این یه قسمتی از شرح حدیث امام خامنه ای است که به من خیلی فاز داد گفتم شما هم شریک ما باشی.
"یاعلی"
پاسخ:
فدای شما با این فاز پراکنی تان عزیزدِل
ما که سومی رو به شدت داریم ... چون شمایی رو داریم ما ...
خیلی به دل نشست ... خیلی ... همیشه حرفات هم مثل خودت شیرینه ... عسله
مطلب رمز دار رو تونستی بخونی؟
آقا راستی ببخشید این همه پ َ ری روز پُر حرفی کردیم
راستی بیخیال آنچه از ما شنیدی همه اش همین جا  هر شب خاک میشود ...
کلن استیل رفتاریش همینه ... فرقی نمیکنه ... خدا هدایت کنه ...
علی مددت

حالا که وظیفه ام سنگین تر شد با شنیدن این سخن پس دعا کن در برابر عمل به آن گردن شکسته نباشم :)

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">