متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

عید کهــ میگنــ یعنیـــ همینـــ

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

" هوالعشق "


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام














++
        +++(سیدبرقعی)
++
+++


سلام :)
اینجوریاس
من میگم بصریم شما باور نمیکنید
آقا دیدمون تنگ صفای حرمشون بود
دیگه نمی شد تحمل کرد
گفتیم عکس بگذاریم
بلکه ام دلمون حال اومد

عیدتون مبارک
بهترین ها از جانب شان نصیب تان
دست رئوفشان نوازشگر زندگیتان
:)

شما بگو  (۴۴)

سلام
مبارک باشد تا همیشه...
البته برای ما باز نشد. فقط دلمان را صابون زده بودیم و حسرت نوش جان نمودیم :))
زیارت بهشت طوس نصیب دل پاک و دریایی ات...
پاسخ:
سلام
ممنونم  ... برای شما نیز
اِه ... با کروما باز کنید ... آخ ببخشید

تشکر میکنم از دعای زیباتون
برای شما نیز
:(
مشهد :(
پاسخ:
:(
مشهد 

وااای خا ما منتظریم
جان راست میگی دیگه درس و مشق شروع شده بچه ها کمتر میرسن بیان وبلاگاشون رو به روز کنن
همه که عین ما بیکار نیستن.....
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
چشم
اِه نه بابا این چه حرفیه ... شما سروری بیکار نگو !
موفقیت برای شما و خواهریت نیز
چرا وبلاگ خوشکلتو بروز نمیکنی گل گلی...خا دلمون پست تازه میخواد
:))))))
پاسخ:
چشم 
قربون دلتون برم ...
ممنون عزیزم!
یه دوتا پست در دست احداث می باشد!
خیلی سرم شلوغه صب تا شبم دانشگاه هستم!
:)))
خعلی صفا کردم...
دستت درست!
پاسخ:
سلام علیکم

خواهش ...
آقای رئوف خودشان و حرمشان همه یک پارچه صفاست ...
دستت شما نیز ...
متشکرم 
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۷ عباس الاسوند
سلام علیکم ممنون از حضورتون راستی اگه تمایل به تبادل لینک داشتید بسم الله...یاعلی


 
                                                                              یالثارات الزهرا
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم از ممنونتون!
الان با افتخار لینک خواهید شد!

یازهرا
اون عکس دفتر گمشدگان این شعرو یادم انداخت:
ای بیخبران ز درد و آهم
خیزید و رها کنید راهم
من گم شده ام مرا مجویید
با "گمشدگان" سخن مگویید
تا کی ستم  و جفا کنیدم
با محنت خود رها کنیدم
بیرون مکنید از این دیارم 
من خود به گریختن سوارم
از پای فتاده ام چه تدبیر
"ای دوست بیا و دست من گیر"
این خسته که دل سپرده توست
زنده به توبه که مرده توست
بنواز به لطف یک سلامم
جان تازه نما به یک پیامم
...
بی رحمتم این چنین چه ماندی
"ارحم ترحم" مگر نخواندی
...
عشق تو ز دل نهادنی نیست
وین راز به کس گشادنی نیست

شاعر هم جناب نظامی هستند و اینا هم بیان مجنون بیچاره در پی لیلی است.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
بسی زیبا بود
حظ کردم گرامی من
بیچاره ...
محتاجم بسیار به یادت هستم!

علی یارت!
راستی از دعاهای قشنگت ممنونم...(خدایا دلش را مراقب باش)
شعری که در جواب مینا نوشته بودی خیلی قشنگ بود نمیدونم چرا ولی کلی پاش گریه کردم همه خاطرات بچگی هام از ذهنم گذشت.
یاد روزای خوب قدیمی بخیر...
پاسخ:
ممنونم از ممنونت ... قابل شوما رو که نداره به هیچ وجه 
بعدم یادت باشه اون قضیه که گفتی رو (قابل گفتن نیست) بهم بگی حتما!
اون همون شعر مینا بود فقط مرتبش کرده بودم
اوهووم منم خیلی دوسش داشتم به طرز عجیبی دلم برای دوستای گذشتم تنگ شد
مینا هم دو روز دیگه میره مدرسه نمی رسه بیاد نت!

اوهووم خیلی هم به خیر!
سلام عزیزم. دوست مهربانم. خوبی حجی؟ ما رو نمیبی خوشی؟ ایشالا خوش  باشی...
سحر پنجشنبه... قم... صحن قدیم... روبه روی گنبد بانو... درحال خواندن زیارت عاشورا......... بیادت بودم و دعات کردم.
آره راست میگی،‌ بدجور به هم ریختم اصلا هم حالیم نیس چمه!!! حوصله هیچی رو ندارم کاش میشد دور بشم. خیلی دور ...
نمیدونم شاید دلیلش سفر مسافرام باشه ولی نه! این نیست، من به دوریشون عادت دارم. ولی یه کم احساس خستگی میکنم(جسمم نه، فقط روحم، هرچند روی جسم هم اثر میذاره)
بهرحال وقت کردی باهم حرم بریم خبر بده، من بدو بدو میام.
پاسخ:
سلام عزیزدِلم 
دوست مهربان خودتی! عزیزم!
خوبم حجی جونم !
نه اصلا دلمون حسابی تنگتونه فک کن ما شبا کلی باهم میحرفیدیم!
حالا یه دفعه دیگه اصلا همدیگه رو نمیبینیم هم! فدات بشم مهربان من!
آقا ... چشام آب افتاد خوش به سعادتت که این همه میطلبنت عزیزم
آقا امام رضا بهت نظر خاص دارن هی زیارت خواهرشون رو نصیبت میکنن!
فدات بشم الهی ... میگم من و این همه آرامش محاله ؟ محاله؟ پَ بوگو از کوجا آب میخوره ... وای آقا دِلم رفت! فدای این همه لطف و محبتت!
اِه! چرا مثل فوش میگی!نبینم به مامان من توهین کنی! من میدونم چت شده ...
دیلش زیاده زیاد زیاد ...
جسمت خستس روحتم خسته میشه و یا همون که خودت گفتی تو رو باید اساسی بات حرف بزنم ببینم چی شدی!
چشم انشاالله فردا فرصت بشه حتما من هستم!
پیش از نماز جلسه شورا داریم!
عصر جلسه طرح بحث اردو داریم!
فک کن این هفته کفن میپوسونم!
دعا کن زیاد زیاد!

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۲ رها پاک سرشت
برامن هیچ کدوم از عکسا باز نشد:(
پاسخ:
اِه 
با کروما یا فایر فاکس باز کن!

سلام

ممنون از حضورتون .زیبا بود

پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم از ممنونتون
متشکرم 
امام رئوف و صحن وسرایشان زیباست!
ممنون از حضورتون
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۴ *** رک و راست ***
سلام
به روزم.
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم 
آمدم 
لطف میکنید خبر میدهید

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۲ مصطفی طالبیـ
با یک ذهنیت خیلی خوب برای دیدن پل چوبی رفتم...دلم یک فیلم خوب ایرانی میخواست...فیلم اما آنقدرها که میگفتند و فکر می کردم خوب نبود...

با موضوع بالا به روزم...
مثل همیشه زیبا بود...
مانا و پیوسته باشید...
 
          یا علـــــــی
پاسخ:
چشم الان خدمت میرسم
متشکرم که خبر دادید

لطف عالی مستدام 
متشکرم 
امام رئوف همیشه صفای حرمشان زیباست ... تَکِ تَک

ممنونم 

علی یارتون 
دست مریزاد...
دلمان قنج رفت با این عکسها

دلتنگ بودم دلتنگ تر شدم...
پاسخ:
دست خودتان مریزاد ... 
متشکرم 
آدم همیشه با دیدن عکس حرم امام رئوف دِلش همین جور که گفتید میشود ...

ما هم ...
انشاالله دلتنگی تان جواب خواهد گرفت هرچه سریع تر ... 
دِلتنگ دعایش قبول تره ...
التماس دعا 
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۴ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشی 
بسیار زیبا و عالی
بروزیم 
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم خداقوت شما نیز
ممنونم از لطفتون
آقای مهربان همیشه قشنگ اند ... 

چشم آمدم 

علی مدد
تشکر میکنم که خبر دادید
مهربانی تو انقدرزیباست که سنجاقکی بدون ترس روی کف دستت اب خواهد خورد..مهربانی تو درست به ظرافت گلبرگهای یک گل نوشکفته است که برای یک پروانه ی خسته بهترین جای رسیدن به ارامشه...مهربانی تو انقدرزیاد هست که اگرعشقت کورم کنه ودنیارو نبینم مهم نیست حس بودنت قشنگ تر ازاین دنیاست..لحظات کودکی برگرد                                                      به پای کودکی هایم بیاکفش هایت را به پاکن تابه قاه قاه خنده ات را سازکن بازهم با خنده ات اعجاز کن پابکوب ولج کن وراضی نشو با کسی جز عشق همبازی نشو بچه های کوچه راهم کن خبرعاقلی را یک شب از یادت ببرخاله بازی کن به رسم کودکی باهمان چادرنمازپولکی طعم چای وقوری گلدارمان لحظه های ناب بی تکرارمان مادری از جنس باران داشتیم در کنارش خواب اسان داشتیم یا پدر اسطوره دنیای ماقهرمان باورزیبای ماقصه های هرشب مادربزرگ ماجرای بزبزقندی وگرگ غصه هرگزفرصت جولان نداشت خنده های کودکی پایان نداشت هرکسی رنگ خودش بی شیله بود ثروت هربچه قدری تیله بود ای شریک نان وگردووپنیر. همکلاسی باز دستم را بگیرمثل تو دیگرکسی یکرنگ نیست ان دل نازت برام تنگ نیست حال ماراازکسی پرسیده ای مثل مابال وپرت راچیده ای حسرت پروازداری درقفس میکشی مشکل در این دنیا نفس سادگی هایت برایت تنگ نیست رنگ بیرنگت اسیر رنگ نیست رنگ دنیایت هنوزم ابی است. اسمان باورت مهتابی است.هرکجایی شعرباران را بخوان ساده باش وبازهم کودک بمان باز باران باترانه... گریه کن کودکی تو کودکانه گریه کن.ای رفیق روزهای گرم وسردسادگی هایم به سویم بازگرد.            دوست عزیزم توباتمام خوبی وکودکیت دوستت دارم تقدیم به خواهر عزیزم پلک شیشه جونم.. راستی عکس ها خیلی قشنگ بود
پاسخ:
پابه پای کودکی هایم بیا
کفش هایت رابه پاکن تابه تا
قاه قاه خند ات راسازکن
بازهم با خنده ات اعجازکن
پابکوبو لج کن و راضی نشو
باکسی جز دوست همبازی نشو
بچه های کوچه راهم کن خبر
عاقلی را یک شب از یادت ببر
خاله بازی کن به رسم کودکی
باهمان چادرنماز پولکی
طعم چای و قوری گلدارمان
 لحظه های ناب بی تکرارمان
مادری ازجنس باران داشتیم
درکنارش خواب آسان داشتیم
یا پدراسطوره دنیای ما
قهرمان باورزیبای ما
 قصه های هر شب مادربزرگ 
ماجرای بزبز قندی و گرگ
 غصه هرگز فرصت جولان نداشت
 خنده های کودکی پایان نداشت
هر کسی رنگ خودش بی شیله بود
 ثروت هربچه قدری تیله بود
 ای شریک نان و گردو وپنیر!
همکلاسی!
باز دستم را بگیر
مثل تو دیگر کسی یکرنگ نیست
 آن دل نازت برایم تنگ نیست؟
حال ما را از کسی پرسیده ای؟
مثل ما بال و پرت را چیده ای؟
حسرت پرواز داری درقفس؟
می کشی مشکل در این دنیانفس؟
سادگی هایت برایت تنگ نیست؟
رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست؟
رنگ دنیایت هنوزم آبی است؟
آسمان باورت مهتابی است؟
هرکجایی شعر باران رابخوان
 ساده باشو باز هم کودک بمان 
باز باران با ترانه،گریه کن!
 کودکی کن کودکانه گریه کن!
ای رفیق روزهای گرم وسرد 
سادگیهایم به سویم بازگرد
:)

آقا با این متنی که گذاشتی که حرفی برای گفتن نیست خیلی دوسش داشتم 
ممنون 
یه چن جا ، جا افتادگی داشت براهمین تکرارش کردم

سنجاقک نیز مثل من بوی محبت تو را استشمام کرده که به هوای آن از کف دستم آب خواهد خورد ... میدانی چرا چون دستان کوچک خواهرانه ات پیش از آب مهمان دستانم بوده است ... این آب با طعم محبت و گرمای دستان تو آمیخته است ... آبی پر از محبت ... سنجاقک هم محبت سنجش تیز تیز کار میکند ... 
گُل نو شکفته ای که تو باشی ... گُلِ مَن زمانِ شکوفاییت دستان پر لطافت خداوند بر سرت بود که چنین لطافتی را به وجود نازِ نازک ات بخشید! دستی که آرامش مهمانش بود و ریحان همراهش ... وقتی به روی ماهت دست کشید آن روح و ریحان شدند مهمان تو ... حالا من شده ام شبیه تو ؟! آری پروانه هم این را خوب فهمیده بود به همین خاطر خیال نازکت شد خداقوتی برای درماندگی هایش ...
در چشمان تو تلالوء محبت ای از جنس محبت هایی که خداوند به چشمان معصوم کودکان میبخشد موج میزند ... باهمین نگاه مواج توست که دِلم برای خاطرت طوفانی شده است ... 
ریحانه که باشی دِل همه برایت قنج میرود ... ریحانه من حس بودنت اینجا مثل هیچ حس دیگری نیست ... مینای مَن ریحانه ام باش ...


عزیزمی شوما 
قربون دستتون خواهری 
متشکرم
آقا امام رضا علیه السلام و حرم با صفایش همیشه قشنگ است!
ممنونم عزیزم

به فِرزی خودت ببخش
:)


سلام

فکرمیکنم بار اولمه که به وبتون میام

مبارکتون باشه هم میلاد آقا، هم آرامشِ روشنِ وبتون

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام عزیزم
خوش اومدی ، صفا آوردی !
این عید عزیز برشما هم مبارک باشه انشاالله 
به حق امام رئوف عزیز همه روزهای زندگیت عید باشه انشاالله!

ممنونم لطف داری شما !

محتاجم بسیار
به یاد همه دوستان هستیم حتی اگر تازه آمده باشند!
التماس دعای بسیار

یاعلی
وای اگه بدونید با دلم چه کردید...
معرکه بود عکسا..ممنون
دعا کنید زیارت قسمتمان شود...
پاسخ:
سلام علیکم
معرکه ای از حضرتشونه ... متشکرم از ممنونتون
محتاجیم بسیار
به یاد همه دوستان هستیم همیشه به طور ویژه و تک تک ...
شما هم بسیار در این زمینه و کلن التماس دعا برای ما
بح بح عیدت بابرکت عزیزم
پاسخ:
به به عید شما هم 
ممنون خواهر :)
منتظر یه اشاره ام
هر چی که دارم بذارم
دلمو زیارت بیارم
منی که آواره ام

دلم اگه بی قراره
چشام اگه هی میباره
ولی دلم غم نداره
آقا دوسم داره

...
هرکی که حاجت روا شد
گدا اومد پادشاه شد
عاشق آقام رضا شد
خادم آقا شد

منم اومدم گدا شم
کفتر گنبدطلا شم
ایشالا حاجت روا شم
خادم آقا شم...

سلام پلک شیشه ای جونم.خوبی عزیزم؟ عیدت مبارک خواهری.
زیارت مجازی تون هم قبول:) 
به قول خودت:
یاعلی

پاسخ:
شعربسیار زیبایی بود++++++++++
سلام عزیزدِلم 
الحمدلله به مرحمت شما خوبم ! شما خوبی خواهری؟؟
عیدت شما هم مبارک عزیزدِلم 

علی یارت 
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۴ کوله پشتی انتظار
خدا را شکر که در شهر ماندید و نرفتید ببینید... و هرکه غمــــــــــــــش بیشــــــــــــــــتر دردش بیشــــــــــــــتر...
پاسخ:
:(
میام میخونم انشاالله 
زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟...

سلام عزیزم، عیدت مبارک...
التماس دعا
"یاعلی"
پاسخ:
سلام عزیز دِلم ...

امروز چشمات بیشتر از همیشه غمناک بود ... 
چی شده ؟؟؟ اصلِ حالت انگار به هم ریخته ؟؟
عزیزمی شوما حیف امروز دوستان زیاد بودند و گرنه میبردمت حرم مهمون من حدیث کساء ... 
خیلی وقته باهم نبودیم ... دقت کردی ؟؟
مواظب خودت باش حسابی!!!
نکنه بغض رفتن مادر عزیزه ...  ؟؟ قراره قَدِ یک ماه که نه یک سال بزرگتر بشی ... قراره بشی مامان خونه ...
دوستم پارسال دقیقا شرایط تو رو داشت البت منهای کنکور ... 


خدایا دِلش را مراقب باش 
دِلش نازک است مثل برگ گُل به همان لطافت ... 
خدا حفظت کنه ... نفس ...
به یادت هستم عزیزم
با سلام
 امشب مطلبی با نام شما در پست برگزیده منتشرخواهد شد.
ساعت 12:15 
تشریف بیاورید.
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

دَسِدون دَرد نَکُنِد بابَت لُدفِ بی اَندازِدون (با لهجه غلیظ شیرین اصفهانی خوانده شود)
چشم اگه والدین اجازه دادند!
ولی فردا صبح اول وقت خدمت میرسم! سپاس فراوان!

بازهم بابت لطف بی اندازتون ممنونم جناب!
بسی خرسند شدیم!

علی یارتون!
سلام عزیزم
عیدت مبارک :)
http://flood135.blog.ir/post/224
پاسخ:
سلام عزیزم

ممنونم لطف داری !
عید شما هم مبارک عزیزدِل!

سلام
عیدتون مبارک {یک دسته گل + یک جعبه شیرینی}
این زیارت چشم به چشم هم جالب بودا :))
پاسخ:
سلام علیکم


عید شما نیز! سپاس از تبریک ملیحتون! خیلی جالب بود برام! :)))
جالبی از خودتونه! متشکرم! 
:)
نگاه گرم امام رئوف شان نگه دار زندگیتان !




وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ من هم یه سری بزنید
پاسخ:
قشنگی از خودتان است جناب !
با افتخار آمدم!
انشاالله سر فرصت برمیگردم نظر میگذارم!
وب دلنشینی دارید جناب!
سلام

ممنون از تصاویر...
میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
سلام 
متشکرم از ممنونتون!
برشما نیز 
انشاالله بهترین ها را از سفره آقایی شان از جانبشان عیدی بگیرید!
سلام علیکم


اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند ، جان به قربان تو آقا که تو حج فقرایی!

میلاد امام رئوف مان مبارک تان
پاسخ:
سلام علیکم

جانم به قربانت آقای رئوف!

متشکرم ! برشمانیز انشاالله توفیقات ویژه از جانب حضرتشان نصیب !

تا حالا توجه نکرده بودم
چه دفتر باحالی داره
رسیدگی به امور گمشدگان
این سری رفتم حرم
حتمن یه سری بهش می زنم
شاید سری بعدی
رفتم اسمم رو جز پیداشدگان نوشتم !
پاسخ:
به نظر منم خیلی باحال بود برای همین عکسش رو گذاشتیم!
مَن گمشده ام ، اما آقا امیدم به این است که توی این وانفسا تو مرا پیدا کنی!
دِلم میخواد بیام بست بشینم توی دفترگمشده های حرمت بلکه هم فرجی شد!

چه فکر خوبی!
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۴ ...:: زرافه ::...

سلام

تبریک:)

پاسخ:
سلام علیکم

تشکر :)
برای شما نیز
انشاالله بهترین ها نصیب تان از جانب حضرتشان!
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۰۴ محمدصادق برجیان

از عرش سلام سرمدی آوردند

آیینه ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت

یک دسته گل محمدی آوردند!

.

.

.

میلاد نور بر شما مبارک باد!

پاسخ:
سلام علیکم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم!
بسیار زیبا بود! :))
.
.
.
متشکرم!
برشما نیز!
رئفت آقای هشتم همراه زندگیتان
سلام

تبریک عرض می کنم
قالب نو هم مبارک، قشنگ شده
عکس ها زیبا بود و همه ش پرخاطره...

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم از لطفتون 
ممنون همش به خاطر زحمت شماست ، همیشه متشکرتون هستم!
tnx


محتاجم بسیار 

به یاد همه دوستان هستیم همیشه!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۴ ...طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه...
برای بهشتت...
                   عیدتان مبارک.
پاسخ:
سلام علیکم

و عید شما نیز
انشاالله زندگیتان پُر برکت به حق شان!
سلام
عیدت مبارک
پاسخ:
سلام عزیزم

عید شمام مبارک 
زیارتت قبول آبجی جان 

انشاالله توفیقات ویژه امام رئوفشان نصیبت 
امیدوارم نگاه مهربانشان محافظ شما و آقایی تون باشه 
انشاالله به زودیا بیای بگی رفتین سر خونه زندگیتون
سپردمتون دست خود خودشون!
سلام
عید شما هم مبارک
به روزم و منتظر نظرات خوبتان
لینک بصری مخصوص هم گذاشتم ان شاء الله بپسندید
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم 
عید شما نیز!
انشاالله بهترین ها از جانبشان عیدی تان جناب!
اومدم مستفیض شدم!
خیلی خیلی خیلی به دِل چسبید ! آقای نفس عکسشان نفس حرف شان نفس ، کلن نفس مان حال آمد!
اجرتون با آقا امام رضا !

علی مددتان


۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۴ قلمداد ظهور
می گویند تو کریمی، تو رحیمی، تو رفیقی، و تو رضایی...
پاسخ:
سلام علیکم 

عیدتون مبارک باشه ! انشاالله عیدتان نگاه ویژه آقای هشتم !
چه خوب می گویند! 
آقای رئوف برسان عیدی مارا

"خورشید سایه پرور طرف کلاه تو "
آمده بودم به احترام بازدیدتون رو از وبلاگم پس بدم ... دلم شکست با این عکس ها و شعرهای زیبای آقای برقعی ، لطیف بود ممنون


پاسخ:
سلام بانوی عزیز
ما سرزدن هامون دِلی است 
پس دادن نیازی نبود ... ولی شما بسیار لطف کردید به بنده قدم ، رنجه فرمودید این طرف بانو ... 
لطافت از خودشان و خودتان است 
جناب سید همیشه نفس شان دِل نشین است بسیار
خوش به حالتون 
با دِل شکسته راحت تر میشه عیدی گرفت!
انشاالله از سوی امام رئوفشان بهترین ها برای عیدی نصیبتان بانوی مهربانم ...!
:)
لطف عالی مستدام 
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۳ جوان انقلابی

این جا ره امید کسی سد نمی شود

کس نا امید از حرمت رد نمی شود

این جا دعا به مرز اجابت رسیده است

راه دعای اهل دعا سد نمی شود

مهمان این حریم بهشتی، بهشتی است

حال کسی که با تو بود بد نمی شود

بین همه ز رأفت تو صحبت است وکس

مانند تو به مهر زبانزد نمی شود

ای انعکاس مهر چنان تو کسی دگر

آئینه دار خُلق محمدّ نمی شود

حسرت بَرد کسی که به چندین بهار عمر

بهر زیارت تو مقیّد نمی شود

هرکس رسیده است به جائی ز لطف توست

بی التفات تو که مؤید نمی شود

بی بهره از ولایت تو روز رستخیز

مستوجب عنایت ایزد نمی شود

بسیار رفته است «وفائی» سفر ولی

جائی دگر به خوبی مشهد نمی شود

++++++++
سلام

عید بر شما نیز مبارک، دعاگو بودم.
پاسخ:
سلام علیکم 
جناب مَشَدی

شعر بسیار زیبایی بود 

تشکر از لطف تون 

عید شما نیز 
بسیار سپاس از یادتون ! 
انشاالله زیارتتون قبول حق! 
سلام اجی دستت دردردنکنه عیدت  مبارک اجی گلم
پاسخ:
سلام دورت بگردم 

دست خودتون طلا 
عید شما هم 

تا روز حشر نوکری ات افتخار ماست
اینجا بهشت روی زمین جنت الرضاست
.......
عیدتون مبارک
.......
تمام عکس ها قشنگ بودن اما عکس اول و چهارم یه چیز دیگه است
پاسخ:
سلام علیکم 

شعردِل نشینی بود! +++
عیدشما نیز! متشکرم !


دقیقا! اونا حس خاص خودشون رو دارن!
از لطفتون هم سپاس!

یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام مینای گل گُلاب 

ببخشید که هی ما بی وفا میشیم!
اگه اومدی نبودم ... شرمنده 
فقط عیدت مبارک باشه عزیزدِلم 
عزیزمی شوما ....   :)
انشاالله نگاه پُر محبت امام رئوفش نگهبان زندگیت و عیدت هر چه چیزهای خوب از جانبشان ...

خداقوتت عزیزم
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
:)
تقدیم به مینای یه دونه خودم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۷ بے بازگشتــــ ...
چه عکسای قشنگی ... دلتنگ شدیم ...
پاسخ:
امام رءوف حرمشان همش صفاست ...
تشکر
ماهم ... بسیار ...
:(
انشاالله عیدیت زیارتشان و نگاه مهربانشان خواهری عزیز
عیدت مبارک باشه
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۶ *** رک و راست ***
سلام
عیدتون مبارک.
در پناه امام رضا ...
پاسخ:
سلام علیکم

متشکر وممنون
این عید و الطاف رضایی اش نصیب شما نیز جناب رُک و راست!

پناه تان آقای رئوف الهی!

تشکر
حسنت به هزار جلوه آراسته است زیبائیت از رونق گل کاسته است من آنچه دل تو خواست هرگز نشدم اما تو همانی که دلم خواسته است


ولاد امام رضا بر شما مبارک

پاسخ:
شعر بسیار زیبایی بود!
تشکر

این عید برشما هم مبارک
انشاالله عیدی تان نگاه حضرتشان بر زندگیتان!

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">