متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

جغد شوم ذهنم

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "


روزهای نا خوب

از پنج شنبه عصر هی حال و هوای مرگ وجودم رو گرفته بود ... خیلی نزدیک حسش میکردم ... برام شده بود عین عصرای جمعه ... امروز صب چشم باز کردم صورتم به جمال ته تقاری روشن شد ... بی مقدمه یه کاره میگه میدونی کی فوت شده ؟؟ میگم نه ! بذار آدم بیدار شه! میگه ننجون فوت شده میگم چی ؟! خدا تورو نگهت داره با این خبر دادنت! این چه وضع خبر دادنِ ! 

نَنجون یعنی همون مادر بزرگ مامانم ، طایفشون رو که دنبال کنی تهش رد میشه از جد و آباء آقای نفس(امام خامنه ای معظم له)! خدا رحمت شون کنه 115 سالشون بود! یعنی چه قدر بی لیاقتم من ، پریشب همه رفتن دیدنشون من مثل همیشه کِز کردم تو خونه و نرفتم یعنی مردشور این ... ببرن دوباره یه نفر رفت و من نرفتم برای آخرین بار ببینمشون! مثل مامان جون خودم بودند برام! بسی عزیز بودند!

از همون پنج شنبه منتظر خبر مرگ خودم یا یه نفر دیگه بودم برای همین شاید خیلی خشکم نزد در عین این که بسیار ناراحت شدم! دو سه شب پیش بحث سر این بود که چه جوری تقسیم وظایف بشه دختر پسراشون برن مواظب شون باشن! 

نمیتونم تصور کنم برگشتن به سوی آغوش خدا چه قدر میتونه لذت بخش باشه!

خدایا سپردمشون به خودت

یا فاطمه زهرا خودتون هواشون رو داشته باشین

صلوات جمیعا 

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۴)

۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۱ محمد کیوان
هوالغفور

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
خداوند قرین رحمتشان فرماید
پاسخ:
سپاس گذارم
ان شاء الله
اللهم صل علی محمد وآل محمد....

عرض تسلیت...

پاسخ:
سپاس گذارم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تسلیت):


یه موقعهایی با خودم میگم، دو روز آدم از بقیه خبر نگیره و صداش درنیاد هیشکی سراغشو نمیگیره دیگه!

حالا فک کن مرده باشم دیگه کی یادش میفته یکی نیاز به فاتحه داره!

دیگه کی یادش میاد اصن من بودم!


یا رفیق من لا رفیق له...

پاسخ:
متشکرم خواهرم

نگو دیگه اینجوری ، شوما که ماشاء الله دوست زیاد داری! ولی گاهی منم یه همچین فکرایی میکنم بعد میگم من از دوستام بی وفا ترم اونا حتما سراغ میگیرن نه به خاطر این که منم به خاطر اینکه باوفا هستند! :(

به قول یه دوستان ، سعی کن واسه خودت چند تا دوست پیدا کنی تا آخر سر یکی باشه زیر تابوتت رو بگیره! (با خودم بودم اول اولش)
خدایا جز تو در نهایت هیچ کس برای آدم نمیمونه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
تسلیت میگم. خدا رحمتشون کنه. ایشالا با حضرت زهرا محشور بشن.
پلک شیشه ای وقتی داشتم متنو میخوندم یه لحظه بشدت دلم خواست که جای ایشون میبودم. ** *** **** *** ** ***** **** ** *** *** **** ******* *** **** ** ** **** ******** حس میکنم یه وقتایی نفسم بالا نمیاد از بس که تنگ شده... دعا کنم که خدا هر جور که میدونه و صلاحه نجات خیرم بده...
پاسخ:
سلام

ممنون ... سپاس گرامی من ... جسارتا در نوشتن املای" ان شاء الله "دقت کافی رو به خرج بدهید! گفتن این جوری نوشتنش مشکل داره از نظر شرعی!
ان شاءالله خدا خودش پناه هممون باشه
خداحفظتون کنه شما رو برای ما