متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

یا نفس من بعد الحسین هونی

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ
" یا الله "
 
یاصاحب الزمان ادرکنی

 

http://tahoorm.persiangig.com/karbala/%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86.jpg

اذن دخول یادتون نرفتـــــِ! اگه نخوندید همین الان شروع کنید ...

+ الانِ زیر خود این درگاهی


 

+ تنهایی


 

 

 

+ تنهایی

++

کلیک کن ... اینجا یه نفریه برای ملاقات خصوصی

دستــــــِ دِلتانــــ گر رسید به ضریح

مرا زدعایتانــــ نکنید دریغ

کنار خود خودِ ضریح ... صورت رو میشه آروم گذاشتـــ به تکیه گاهی مثلـــ شانهــ های محبتــ اربابـــ غریبـــ

سر به هوا که بشوی ... مثلـــ بچه ها همه بیشتر هوایت را دارند حتی امام غریبـــــــ

بچگی کردم اربابـــــ خودتـــ پناهم باشــــ

آقا، جانِ ... قسم ، ردّم نکنید ...

دلی که چاره نداره ... نفسم مونده تو سینه ... چش من به راه یاره ... شب تاره ... بی قراره ...

مثل ابر بارون میبارم ...

س م ع ی +

 

 

بیا ببین رسیدیم کجا

;(

گرفتی کجا بود،اگر نگرفتی برو باز به لینک بعد اون بالاش رو بخون نوشته ته آدرسش ...

;(

 

 

خداحافظی همیشه سخت ترین بخشِ

بخدا آقای مهربان خرابـــِ محبتتـــ هستمــ

یعنی منِ بی لیاقتــ با چشم گریون تکیه میزنمـــ به ورودی بابــــ العشق اتـــ بلکه ام با نگاه مظلومانه ام دلتـــ را بردم بعدتر

زودتر دعوتم کردی اربابـــ یکی یک دونه من ...

رقیه هم یکی یه دونه بود نه؟!

شنیدی میگن اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان عاشق شده و عشقش اونو ول کرده

اما اربابم تو که من و ول نمیکنی ... مگه نه اربابمـــ

++

 

یا زینب سلام الله علیها 

عمه جان این روزها دِل درد گرفته ام به هوایت ...

ارادتمند شما یه بچه پُر رو که ته تقاری ...


 

تورو خدا امام رئوفم من کربلا میخوام ازت آقاجونم ...

مشهد الرضا هم نرفتم امسال ;(

شمار بی لیاقتی ها که زیاد شود!

من منتظر میمونم چون کسی رو ندارم جز شما ، میدونم

هوامو خواهی داشت!!!

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضای خودم

از در باب الجواد وارد حریم دِل مهربانت میشوم

آخه جوادت خیلی عزیزِ برات خوب میدونم

تورا به جوادت ...

 

 

ب ص ر ی

یاالله

قتلگاه

نفست اینجا میخوره به نفس عشق 

اینجا هم ++

زیر قبه 

کتیبه بالای ضریح

آقایِ مهربانم ... سید علی

 

 

خواندنی

بوی بغض میده (+) حتما شده نیم نگاهی بیاندازید

شکری جان نوشته 

راهیان کربلا

فکر میکردم میشناسمت ...

 

س م ع ی

 

[و عاشق الهی العفو های قدر هستم

محرم هم قدری دیگر است برایم]

رقیه 

لای لای علی جان

 

 

کتاب

آه 

سوار سوم

حماسه حسینی جلد اول pdf

حماسه حسینی جلد دوم PDF

 

 التماس دعای شدید بایت شفای بیماران[حمدشفا]

اللهم عجل لولیک الفرج ... 

تجدید بیعت با برادرم (قول کتبی)

 

هزار خرقه عوض کرد روزگار و هنوز

حدیث پیراهن کهنه تو پابرجاست

 

وَ اِلَی اللهِ تُرجَعُ الُامور ... +

شما بگو  (۲۸)

نمیدونم چی بگم خاطراتی برای حقیر تداعی شد زیباست زیباست زیباست
اسم کربلا که میاد ناخوداگاه میرم سمت قتلگاه یاحسین
با تمام وجود میگم خدا خیرتان دهد ان شاءالله آرزو به دل نمانید
پاسخ:
سلام علیکم

زنده باشید!
حریم حرم ارباب دلِ عاشق را میلرزاند!

سپاس گذارم!
ان شاءالله هیچ آرزو مندی آرزو به دل نماند
التماس دعا
ماشین یافت شد ؟؟؟
کوفتش شه دزده !
انه علی رجعه لقادر بخونید ....
این ذکره مخصوصه پیدا شدنه وسایله ...
پاسخ:
نه آبجی؟!
برادران زحمت کش 110 در جست و جو هستند!
باوشه چشم 
به مادرگرامی سفارشش رو میکنم
ممنون
:)
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۸:۵۱ جوان انقلابی

حیف است که از عشق تو یک توشه نگیریم

حیف است که ما دامن شش گوشه نگیریم

خوب است که ما مثل تو ارباب بمیریم

حیف است از این قافله ره توشه نگیریم

زشت است از این قافله با فاصله رفتن

از خیمۀ سلطان کَرَم گوشه نگیریم

اینجاست که دل کاسۀ صبرش بسر آید

حیف است ز گیسوی تو یک خوشه نگیریم

خواهیم اگر بر تو شویم آینه، بایست

از بار گنه بر دل خود پوشه نگیریم

دست من و دامان تو یا قاضی الحاجات

ای کاش که در خیمه کنم با تو ملاقات

امسال مُرید علی اکبر شَوَم ای کاش

من نذر گلوی علی اصغر شوم ای کاش

از جان و جهان یکسره خواهم بگریزم

جزو سپه ساقی لشگر شوم ای کاش

با قاسم و عبداللهِ تو گَعده بگیرم

من در بدر آل پیمبر شوم ای کاش

مانند غلامِ سیَهَت بر سرِ دستت

من هم به دعای تو منور شوم ای کاش

نان و نمک سفرة تو باد حلالم

من ریزه خور خوان تو دلبر شوم ای کاش

هر لحظه به یا لَیتَنی این شعر بخوانم

با اهل حرم عهد کنم با تو بمانم

پاسخ:
بسیاردل نشین بود
از حسن انتخابتون سپاس


خداقوت
یاعلی
اجرکم عندالله
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۶ سجاد عبدی
پست جدید کو پس ؟! :|


سلام ...
پاسخ:
سلام علیکم

اون پائین رو نگاه کنید برید پائین تر

:|
و همین طور صفحه قبل
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۰ سید گمنام

آقا گروه خونی من کربلاست، 

اصلا به جز شما به کسی خون نمیدهم..

پاسخ:
یااباعبدالله الحسین علیه السلام
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۶ ...طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه...
مــــن از تــــو ام ...
 بروزم.
پاسخ:
سلام علیکم

خدمت میرسم ان شاءالله
سپاس بابت خبر 
سلام...
دلم برا حرمت پر میزنه
سینه برای تو دلبر میزنه...
هعی
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام علیکم

محتاجیم
التماس دعای بسیار

علی مدد
سلام
عزاداری هاتون مقبول درگاه حق...


ما رو در این شب ها از دعای خیر فراموش نکنید
یا حسین مددی....
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس گذارم
از شما نیز


محتاج هستیم
به یاد همه بودیم گر قابل باشیم

یازینب سلام الله علیها
کجاها بردی ما رو .. دلمـ خواست ..
پاسخ:
سلام
ممنون
خوش به حالتون
ان شاءالله به زودی نصیب تون خواهر

۲۶ آبان ۹۲ ، ۰۱:۳۹ سید مهدی حاجی آبادی
یا زینب...
پاسخ:
یا حسین علیه السلام
۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۲ و خدایی که در این نزدیکیست
چه کار جالبی....
ایشاله نصیبت بشه 
باور کن اون موقع ک رفته بودم اینجوری ندیه بودم ک امروز توی  این عکسا دیدم...
پاسخ:
زنده باشید خواهر
ان شاءالله نصیب همه آرزومندان
زیارت قبول
التماس دعای فراوان
چ عکسایی ....
چ زیارتی ....
اجرتون با حسین پسر علی ....
پاسخ:
چ تعریفی 
حسین علیه السلام همه چیزش را عشق است ...
حرمش ... عشقش ... محرمش که آمها را آدم می کند ... دل ها را نم نم ...
زیارت قبول حاجی ... کربلایی

سپاس فراوان از شما خواهرم
کربلایی بشید باز ان شاءالله
التماس دعای شدید
در انتظار اربعین
با سلام خدمت شما
ایام سوگواری اباعبدالله(ع) تسلیت باد
به همین منظور وبلاگ کانون جوانان شهدای گمنام تهرانسر
عاشورایی شد
ومنتظر شما دوستان عاشورایی هستیم

مشتاق نظرات شما عزیزان
یا حق
پاسخ:
سلام علیکم

و آمدیم 
زیبا بود!
ان شاءالله دل هامون حسینی و زندگی هامون عاشورایی بشه

حق نگه دار
پیامبر صلی الله علیه وآله فرمودند :اى فاطمه هر چشمى فرداى قیامت گریان است غیر از چشمى که در مصیبت حسین گریه کند؛ صاحب آن چشم خندان است و مژده نعمت‏هاى بهشت به وى داده خواهد شد.
10 روز نوکریتون قبول درگاه حق ان شا الله.
پاسخ:
یااباعبدالله شرمنده این همه لطفت آقا ولی انگار باز گردن شکسته از آب در آمدم!
نوکری واژه بزرگیِ ، لیاقتش رو نداشتیم انگار
و نوکری شما قبول درگاه الهی

یاعلی مدد
۲۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۳ یک پسر مجرد
همین که کار حسین تمام شد فرشتگان در بارگاه الهى صدا بگریه بلند کردند و عرض نمودند ...
پاسخ:
یاالله
السلام علیک یااباعبدالله الحسین علیه السلام ...
سلام علیکم
خدا خیرتون بده.. زیارت دلنشینی بود
ان شاءالله واقعی ش نصیب تون بشه
خیلی محتاج دعا هستیم
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم از لطف تون
زیارتتون قبول
ان شاءالله ... ان شاءالله نصیب همه آرزومندان
تشکر
و ماهم بسیار
دعاگو خواهیم بود ان شاءالله 
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
خداقوت!
التماس دعا...


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام خواهرم

خداقوت شماهم :)
محتاجیم بیشتر
دعاگو هستم ان شاءالله 

آمین
آمین
آمین
سلام خدا نکنه آخرین به اون معناباشه
آخرین یعنی آخرین ، یعنی الان باید چه جوری بگم ؟
یعنی آخرین سروده
داغ داغ
پاسخ:
سلام علیکم

واقعا هم

ok
سلام

پستتون عالی بود. چه عکس هایی من که هنوز لیاقت پیدا نکردم برم حرم، دل مون تو دلتنگی ها به همین عکس ها خوشه :(....

منم امسال نشد برم حرم امام رضا و اعتقادم اینه تا نرم مشهد حالا حالا کربلا نصیبم نمیشه(پنجره فولاد رضا برات کربلا میده...)

یاعلی
پاسخ:
سلام 

متشکرم
ماهم دعوت نشدیم هنوز ...
و ما هم دلخوشی مان همان زیارت عاشورا + سه شهیددلبر+ همین عکس هاست 
متوجه ام ... منم همین فکر رو میکنم 
یک سال شد و هنوز حاجتم رو نگرفتم
خدایا شاهد باش غروب 26 یا 27 بهمن 91 طلائیه شهدا ازشون قول کربلا گرفتم ... ;(


علی مدد
التماس دعا
خیلی استفاده کردیم...
سفری با دل
پاسخ:
خوش به حالتون
ممنون از لطف تون!
دِل ... اصلش هم همینِ ...
زیارت یعنی عشق آقا دِل آدم رو ببرِ

یاعلی
بابت حضورتون ممنون
۱۹ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۳ بے بازگشتــــ ...
عالی بود عالی
اجرتون با صاحب این شب ها
التماس دعا
پاسخ:
ممنونم ممنون
لطف داری شما 
متشکرم
و امام حسین علیه السلام را عشق است

محتاجیم
و دعاگو هستم ان شاءالله
شدیدا التماس دعا
شب جمعه کنار شش گوشه

دل من حالت عجیبی داشت

می شنیدم صدای قلبم را

چشم من حس بی شکیبی داشت

الهی کربلایی بشید...

التماس دعا...



پاسخ:
شعرتان بسی به دِل نشست 
و دِل چه قدر تنگ شش گوشه ایست که جز به رویا ندیده است
آمین ... و بسی تشکر ... برای خودتان و همه مخاطبان نیز 
محتاج هستیم

دعاگوخواهیم بود ان شاءالله

سلام برشما

خدا قوت

التماس دعا

(جسارتا خودم درستش کردم:) )

پاسخ:
سلام علیکم

خداقوت شمانیز
محتاج هستیم
دعاگوی همه هستیم
لطف کردید متشکرم
سلام... خدا قوت..
پاسخ:
سلام علیکم

و خداقوت شما نیز
دیر زمانی است گاه گاهی خواننده خاموش تان هستم!
مطالبتان دوست داشتنی اند!

یاعلی
بهترین کاری که میشه کرد همین می باشد
منم زیاد نگاه نمی کنم ولی دیده بودم این شبکه جدید شبکه جک و جنفگ می باشد خواستم ببینم ایام عزاداری چه اتفاقی میفته براش دیدم نه خیر
شووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت تشریف داره !
پاسخ:
دقیقا!
آخه مسئله ای که هست اینم توفیق اجباریه! ماکلن نیستیم که ببینیم!
ولی کلن شوت هستند مسئولین گرامی شاید در این زمینه ...  
درد افزون میکند این برخورد هاشون
مثل برنامه شبکه 3 ... به مجری گری جناب روشن پژوه که زحمت کشیده بودند از نماد های همجنس بازان استفاده کرده بودند! که فکر نمیکنم اتفاقی باشِ با اوصافی که شنیدم از نحوه تولید برنامه ها!
داشتم پیرامون ورود فیلم های مزخرف کودک خارجی که به خورد بچه ها میدن با خاله خانومِ مون صحبت میکردم ... 
صحبت به این جا رسید که آخه پولِش میره تو جیب بعضی دلسوزین برا همین خدا نکنه بخوان جلوی ورودشون رو بگیرند و حالا هم شبکه های مختلفی زدن که صرفا وقت آدم رو پُر میکنه!
برنامه خوب نمیگم نداره ولی ضعف خیلی خیلی داره! نیت ... هدف ... 
سلام
بسیار عالی بود
کجا میگیرید این عکسارو

خداقوت
التماس دعای شدید
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم
و امام حسین خودش و حرمش حرف ندارد و پُر از حرف است!
از کف اینترنت با مشقت فراوان!

خداقوت شما نیز
ممنون
محتاجیم شدیدتر
دعاگو هستیم ان شاءالله 
انصافن که دیشب تو اون دل شب زیارت عاشورا خوندم و رفتم وضو گرفتم و اومدم زدم ادامه مطلب
خداییش حال خوبی بود
مخصوصن امام رضاش اون آخر سفره رو خوب جمع کردید
عکس زیری این مطلب الان زیر در این درگاهی
نمی دونم کجاست اگه حرم امام حسین هست ولی من رو برد سمت دالانی که یه طرفش می خوره به صحن گوهرشاد و یه طرفش شبستانی که می خوره به صحن آزادی  از این عکس که خیلی شبیه ان

پاسخ:
خوش به حالتون! خوش به سعادتتون!
(آیکون شرمندگی) راستش من نمیدونم آخرش اینجا عراق بود یا مشهد یه سایت عراقی زدم نوشته بود کربلا - امام حسین منتهی سری پیش که برای امام رضا سرچ میکردم باز عین همین عکس اومد ... حالا من موندم!
شایدم همونی هست که شما میفرمایید ... 
بر زخم ما نمک پاشیدی.....

و داغ دلمان تازه تر....

یا حسین...
پاسخ:
;(

داغ هایی که هرسال نم میخورند ... تازه تازه ... زیارت تازه تر

یا حسین علیه السلام

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">