متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

جواب های سریع اوستا کریم

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ

" هوالعشق "

سلام جمیعا



یکشنبه هفته گذشته ساعت 21:47 ... داشتم به وب هایی بروبچ سر میزدم ... روضه امام حسین طبق معمول این چن وقته توی گوشم بود و ... وب " آجی" رو باز کردم یه چرخی توی مطالب صفحه اولش زدم ... از اون پائین شروع کردم تا رسیدم اینجا + زدم زیر گریه و کلی غبطه خوردم ... گفتم میبینی خدا مشهد که قسمت نشد بریم ، کربلا هم که دعوت مون نکردن ... داغ دیدار آقا هم به دلمِ و همچنان با خودم مرور میکردم و آهی کشیدم و باشه ای با خودم گفتم و برای پست نظر گذاشتم + ... کلی هم برای آبجی خوشحال شدم! نشون به همون نشون فردا صبح تا ساعت 9 خواب بودم که یه دفعه تلفنم زنگ خورد و ... فقط همین و بگم بهم خبر دادن دیدار آقاست هفته دیگه شما هم تمایل دارید اسم تون رو بفرستیم ... من مونده بودم ... از ذوق ... ذوق مرگــ شدم حسابی ... رفتم سراغ تقویمــ! اِی لعنتی من اون روز میان ترمــ حشره شناسی دارم ... اِی خدا! با هر ضرب و زوری بود تلفن دفتر استاد رو یافتم و گفتم من مسافرت فوری برام پیش اومده و هفتهـ دیگهـ نمیتونم بیام میان بدم ! استادم یه خرده فکر کرد و گفتند خوبــ باشهـ بعدا بیا ببینم چی میشه ... بالاخره ثبت نام کردم! گذشت تا این هفته خبر دادن یه روز عقب افتاده ... من و بگو ... حرفم رو خلاصه کنم امروز بعدِ اندی نشستم به عشق رفتن درس خوندم ... کیف کردمــ ... آقا از همین جا دستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بوس تون هستم! فردا راهی میشم ان شاءالله چهارشنبه دیدار خواهیم داشت! البتِـــ اگه توی راه برای اتوبوس اتفاقی نیافته و من تا فردا دق مرگ تربیت بدنیم نشم


دست بوس آقا هستم ، آقای نفسِ خودم


التماس دعا فراوان

دعا کنید قسمت بشه یه زیارت حضرت معصومه هم نصیبم بشه

پ.ن : نظرات رو بعد از بازگشتم تایید میکنم فعلن ما بریم سراغ درسمون

و الی الله ترجع الامور ...

۹۲/۰۸/۲۷

شما بگو  (۱۸)

مرررررررررررررررررررررررررررررررصسش
پاسخ:
چی؟!
نمیدونم چرا همشهری های گرامی کیف میکنند حرص مارو در بیارند؟!
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

خواهر ممنونم که این مطلب رو گذاشتی اگه خواستی میتونی برش داری خوندم

یا علی

پاسخ:
سلام علیکم

خواهش آبجی

علی مدد
۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه به روز است با :

"زبانی دیگر..."

سعی کنید ان شاء الله بخونیدش ...جالب هست

پاسخ:
سلام علیکم

آمدم خواندم
بابت لینک ارزشمندتان سپاس
دوستان حتما بخونید بسی جالب هست
«وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُیُوبِهِنَّ»
«لَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ الْأُولَى»
فقط
چادری
تفسیر می کند تو را ...
پاسخ:
به به چادر و چادری
شمام چادری شدین پس

خدایا ارثیه مادرم زهرا سلام الله علیها رو عشقه

اجرکم عندالله
قوت قلب خواهد بود این کارها
با سلام

ممنون از این همه حضور مفصل شما....

جسارتا این عکس زیابیی که از دست مبارک رهبری گذاشتید از چه سایتی گرفتید...خیلی دلبرانه است وزیبا...

ممنون می شویم اگ هآ درسش رو اعلام بفرمایید.

یا حسین
پاسخ:
سلام علیکم

خواهش ...
مطالب ارزندتون بیش از این هاست ...
الان خدمت تان میگم

یا حسین علیه السلام
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
تمام خوبی ها یک جا فوت بشن ...
حس های ...
عمه ...
بارون شست همه رو انگار 
لعنت ...
پاسخ:
نمیدونستم هوا این قدر بده توی وادی نفسانیت 
خیلی اوضاع داغونه ظاهرا
سلام
زیارت قبول بسیجی...
پاسخ:
سلام علیکم

متشکرم 
قبول حق
آخ حشره شناسی ام شد درس ؟
انواع سوسک را نام ببرید ؟
هزارپا چند تا پا دارد ؟
آیا کفشدوزک واقعن کفش می دوزد ؟
:):(
و
زیارتتون قبول

پاسخ:
خوبم درسِ چرا که نه
همین قوم حشرات اگه باهاشون مبارزه نشه 
پَ شما ها میخواهید چه بخورید
ولی خدا وکیلی کار کردن با پوره و لارو و ... حشرات خیلی چندشِ
سوسک هم که برای خودش عالمی داره
جاتون خالی ما ملخ و پروانه و ... تشریح کردیم ... اول سرشون رو کَندیم بعد بخش های مختلف دهان شون(ملخ) ، پروانه از نزدیک خیلی جالب بود ولی کلی جون کندیم تا سرش جدا شد

تازه ایناش که هیچی ...

و تشکر
قبول حق ان شاءالله
سلام
لحظات آخر راضی شدن ما را هم بردن
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم

به سلامتی ...
خوش سعادتی مجددتون مبارک
زیارت قبول

محتاجیم
دعاگوی همه بودیم گر قابل باشیم
سلام

مهمانید به ...

http://zareh.blog.ir/post/230
پاسخ:
سلام علیکم 

خدمت میرسیم ان شاءالله
تشکر بابت  دعوت تان
۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۶ بهارخانمی
سلام قسمتت بشه زیارت خواهر امام رضامون ان شالله
پاسخ:
سلام خواهر

بگو ان شاءالله
ممنونم آبجی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم... سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور...
خدا خیلی مهربونه، مطمئن با* زیارت کربلا و مشهد* پذیرفته شده، حسرت خوردن و آرزوی زیارت داشتن کم از زیارت نداره... اینم فقط برای دلگرمی* بوده! خوشا به حال*...
پاسخ:
سلام تشکر
فقط حواستون به افعال مفردتون باشه
با سلام

زیارت آقا قبول باشه....
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس

۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

چفیه به روز است...با "چرا اعتراض نمی کنید؟؟"

پاسخ:
بعد از برگشت سرمیزنم ان شاءالله
سلام

عجب...

خوش بحالتون.

ولی من با وجود میل باطنیم هیچ وقت تلاش نکردم برم خدمت آقا!

حتی چند سال قبل هم که سهمیه داشتم دادمش به جوون ترا که قرار بود بعد ما تو دانشگاه کار کنن. گفتم شاید برن و برگردن عزمش برای جهاد بیشتر بشه...

دلم میخواد یه وقتی برم خدمت آقا که دستم پر باشه.

هر وقت برای سرم جایزه گذاشتن میرم خدمت آقا...


سلام مارو بهشون برسونین بفرمایید یه سرباز کوچیک کوچیک کوچیک دارین که به عشق شما زندس...

همین که بهش نظر دارین براش کافیه...

خدا سایشون رو از سر ما کم نکنه

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر
اونجا همش یاد این حرف تون بودم ... کلی با این حرفتون ... روضه بود
سلام رسوندیم

خداحفظ شون کنه ...
 
علی مدد

1. سردر خونتون خیلی زیباست.

2. و من الله توفیق. خوشا به حالتان...

3. التماس دعا

++++

پاسخ:
متشکرم
ممنون ان شاءالله به زودی نصیبتان ... اگر هم رفتین دوباره نصیبتون
محتاجیم ... دعاگو هستیم
التماس دعا

سلام

منتشر شد....*نمک*

http://zareh.blog.ir/post/213
پاسخ:
سلام علیکم
سرمیزنم ان شاءالله
سلام
به سلامتی ان شاءالله زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها هم قسمت بشه و ما رو هم دعا کنید..
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
ان شاءالله فردا از تهران عازمم قم اگر خدا بخواهد
دعاگو خواهیم بود
التماس دعا

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">