متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ب.ظ

" یا محولَ الحولِ و الاَحوال "


حول حالنا الی احسنِ الحال*خوش به حالت که دگرگون شدی

 

سلام

 

+ ماه جدید مبارکتون باشه! عزاداری هاتون قبول! روزی تون سفر کربلا و مشهد ...! 

+ چله نشین پلک شیشه ای هستم ، بلکه حال بانوی حقیقی ام هم خوب شود! البته چله چله هم نه ولی ...!

+ ربیع الاول که بیاید به سال قمری 5 روز بعدتر میلاد حضرت رسول متولد خواهم شد!! اصلا نمیشد ما 5 روز زودتر متولد شویم که از اون ور صاف نیوفتیم توی دامن 11 سپتامبر! امروز داشتم انقلاب میخوندم برای اینکه تاریخ ها از خاطرم پَر نزند گفتم ببین بانو این روز زهرماری با تاریخ تولدت یکی شده!!

+ اصل اینکه حرف که زیاد شود عمل میشه یُخ! برای من وراجی بوده شاید! 

+  خداوندا مرا بابت آنچه بدان علم داشتم و در میدان عمل از آن کوتاهی ورزیدم به کرم و بزرگواری ات ببخش! 

+ زیاد که بری تو کوک جامعه از خودت باز میمونی! 

+ مجاز آباد باهمه چیز هایی که برایم داشته امّا طعم خانواده را گرفته! این چند روز کنار خانواده طعم دیگری داشت و ان شاءالله در آینده هم ...

+ لیاقت میخواهد هر چیزی که شامل حال ...

+ اصلا همه ی جاهای خوب عالم را صیغه بندگی خالص خوانده اند برایش ... خُب ارباب تکلیف بی سروپایی مثل من چیست؟! هان؟! خوب بدها کجا پس گورشان را گم کنند! رئوف ترین جواب میخواهم!! من سرگردانی ام را کجا ببرم دخیل ببندم!؟ هان؟! بگو؟! بگو؟! اربابم تو بگو؟!


کلیک روی عکس

+ یا صاحب الزمان نمیدانم چند جمعه دیگر طول خواهد کشید تا آدم شوم!! آقا شما بیا اصلن من آدم میشوم ... بی سروسامان شده ام ... باید باشی آقا تا زانوی غم کنارت بغل بگیرم بعد شما درد بی درمانم دوا کنی ... 

 

 

+ نفس زحمت کشان این صفحه گرم! اگر گفتید چیه؟! کلیک کنید! ***

 

 

+ نفس نفس میزنم برایتان آقای نفس ام! **     ++   **   ++

+ ما هم کربلا میخواهیم آقای رئوفم ... ***

 

وَاِلیَ اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۱۱)

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۹ فرزند آدم
این عکس ها عالی بودن ینی ...دم شماهم گرم
پاسخ:
سلام علیکم

خواهش ...
ممنون
التماس دعا بسیار
سلام

من کوررنگی دارم یا صفحه مانیتورم؟

من حاشیه های دور وبتو سبز میبینم، یه سبز خوششششگل

خردلی کجاشه؟

اون عکسه هم که خیلی دل آدمو هوایی میکنه

فک کنم امتحانا روت تاثیر مثبتی داشته!

مطالبی که توی آمپاس امتحانا نوشتی بیشتر دوس دارم(((((:

پاسخ:
سلام آبجی

اتفاقا الان میخواستم بیام همین و بگم :)
ببخشید خردلی نشده و لی سبزش رو من دوست دارم 
خیلی دقت نکردم چون من کلن عاشق این طیف رنگ هستم :))

احتمالا بعد امتحانا چِل چِل میشم آبجی 
حالا مشنگیم ... نتیجه ها بیاد فشنگ میشم :)
شما لطف دارید ... زیاد
راستی 
کلن این یاهو قاطِ هیچی رو نمیذاره آپلود کنی از جیمیلی چیزی استفاده کن
راستی ممنون :)
سلام
خوشم میاد میای میگی امتحان داری و خدافظی و اینا
بعد میام میبینم کولاک کردی!!!

بچه بشین سر درس و مشقت!

((((:

چقدر اینجا خوب شده
روح گرفته

حالم جا اومد

بعد اینکه
دلم برات تنگ شده آبجی

**-:
پاسخ:
سلام خواهر

خُب چه میشه کرد ... 
میریم و برمیگردیم ...
چشم ...
:)
این دو ، سه روز صب تا عصر کتابخونه بودم بعدش اومدم اینجا استراحت 

چه قدر شما لطف دارید 
و اینکه حرم امام رئوف دیگه + رنگ خردلی که جزء لاینفک علاقه های منِ
شکر ...

بعد اینکه بنده هم 
سلامت باشی خواهرم
لطف میکنید این جا قدم رنجه میکنید 

خداوندا مرا بابت آنچه بدان علم داشتم و در میدان عمل از آن کوتاهی ورزیدم به کرم و بزرگواری ات ببخش!
بعد از این دعا هم باید بگی الهی و ربی من لی غیرک
ی خورده خودمون رو برای خدا لوس کنیم شاید که چه عرض کنم یقینا" دوباره موتورمون رو روشن میکنه و هوامون رو داره ب شرطی ک نامردی نکنیم
پاسخ:
الهی ...
یاربّ ...
یا صاحب زمان اغیثینی
لوس کردن رو موافقم ...

خداعاقبت به خیرمون کنه
۱۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۱ علیرضا علیرضا
با عرض سلام، در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید. با تشکر.
پاسخ:
سلام علیکم

عذر فعلن 
۱۳ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۷ سید گمنام
به هوای حرمت
کبوتر می‌شود گاهی دلم
پر می‌زند ..
پاسخ:
ای کاش دل من یک بار کبوتر میشد و خلاصم میکرد
سلام

این هدر وبتون....................................................... .......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
.........................................................

آن حرف ها که از همه پوشیده داشتم
تنها در آن حرم به تو گفتم تو محرمی....
پاسخ:
سلام علیکم

این حرم امام رئوف ... ;(

زیبا
محرم محرم
کودک گمشده را پیدا کردند
که کارش به اینجا کشید
پاسخ:

:(
سلام....
منتظر هدیه شما هستم...

http://zareh.blog.ir/post/282

ربیع الاول مبارکتان باد...
پاسخ:
سلام علیکم

خدمت میرسیم ان شاءالله!
برشما هم مبارک
روزهای آتی تون پربرکت
سلام
مرسی
دعوتید
پاسخ:
سلام علیکم

آمدم
سپاس بابت دعوت
سلام الان این ورودیه بود یا خروجیه
هر چی بود باحال بود
به طعم خانواده هم خوشمزه است
پاسخ:
سلام علیکم

گزینه سه هیچ کدام!
خانواده ... آرامش واقعی
تشکر

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">