متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

حلال کنید فعلن

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

امسال بهترین روزها و شب ها و خاطراتم را با شما مجازی ها داشتم!

دو سفر قمی که داشتم با وجود "بسم هوی " مهربان رنگ دیگری داشت! آن قدر معرفت ب خرج داد و به خاطر کوتاه بودن زمان ملاقاتمان در حرم عمه خودش را به جمکران رساند و آنجا بازهم با هم همراه شدیم! [ از آن روز یادگاری خاصش همیشه لبخند روی لبم مینشاند] بار دوم ک بدون هیچ همراهی در آن شهر غریب پا گذاشتم و حتّی از خریدن نهار ظهر وحشت داشتم، محبت خواهرانه اش بود، که دلگرمم کرد!! [ "ز" دوست مهربانش هم ک جای خود]

تهران و دیدن روی ماه آقای نفس با خاطرات فراموش نشدنی مینا و خانواده مهربانش!! دیداری ک شاید هیچگاه تکرار نشود! دیداری ک به من خیلی چیزها را ثابت کرد ...

آشنا شدن با بهاره خانوم و همراه شدنمان توی غم و شادی هم ... گذران روزهای تابستان با یک خواهر با محبت ...

گرفتن زیارت آقا امام رضا به لطف دعای حقیقی یک مجازی بزرگوار ... 

حقیقی شدن "سمیه" بانو مشهدی ... هرچند دقایقی کوتاه باهم همراه شدیم امّا همان دقایق از حرم تا حسینه برایم به یاد ماندنی ترین بخش سفر بود، بانوی مهربان خوش حجاب ، خوش عقیده!!! (لحظات جالب خدا حافظی هایی بود ک صد باره کردیم و هی باز حرف هایمان کش آمدند)

سخت ترین لحظاتم با همراهی "مانا" ی با محبت گذشت!! لحظه هایی ک خدا موندگارشون کرد!!

مشورت ها و راهنمایی های خیرخواهانه ک بسیار راهگشا بودند ...

و ... هایی ک نمیشه نوشت ...

۹۳/۰۱/۰۹

شما بگو  (۱۳۹)

پیوست دلم کردم امروز
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c780213acc9174b636ea523a430f2045

پاسخ:
خونه خودتون بود ؟!
چ بارونی مثل دم اسب بود!
اصفهانم رگبار داشتیم ...
عاشق که شدی خطا نباید بکنی

حتی به خودت جفا نباید بکنی

حالا که شدی چشم به راه مهدی (عج)

جز بر فرجش دعا نباید بکنی...

پاسخ:
+


عالی بود ...
صلوات برای فرج
میگن دیوانم
نمیدانم راست میگویند یا نه
به بی خوابی های من
انتظار های من
نفوذ بد میزنند
نمیدانند دلم طاقت شنیدن این حرفا رو ندارد
نمیدانن با حرفهایشان میشکنم
پاسخ:
ن دیوانه نیستی
امّا آن ها با رفتارها و کارهایشان تو را به مرز دیوانگی خواهند رساند!

غصه ات نباشه خدای مهربون همیشه هواسش ب مظلومین هست!
ان شاءالله که به زودی چشمت روشن میشه! خبرای خوب میای بهم میدی! انتظارت هم سرمیاد!

میدونم که خیلی سخته و گاهی دیگه آدم میبره! امّا توی همون بریدن سعی کن مثل همیشه ب خدا وصل بشی تا جوون بگیری!
توسلت ب حضرت زهرا سلام الله علیها رو حفظ کن مادر مهربانی ها بدجور هوای آدم مضطر و دارن ...
با سلام...

اولین آموزگارم...

http://taknevisi.blog.irpost//5
پاسخ:
سلام علیکم

سرمیزنم حتماً
سپاس از دعوت تون
برام دعا کن خانومی


روزت مبارک


دعا کن دعا کن
پاسخ:
چشم چشم

دعاگوت هستم!

روزشماهم بانو!
ان شاءالله که مادرمون ویژه ویژه به حاجاتتون رسیدگی کنن!
عیدت مبارک
سلام

چرا پش بچه های کشاورزی این گلدونای شهدای کمنام رو گل نمیکارن؟!!!

چند ماهه همونجوری خشک و خالی افتاده

نکنه منتظرید بچه های هسته ای گل بکارن!!!!

اینو به همه بچه های کشاورزی با تشر بفرمایید

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

نمیدونم! ماهم شاکی هستیم! میگیم پیگیری کنن! دوهفته پیش یه لاله ای من دیدم توی یکی از گلدونا ولی نمیدونم چ بلایی سر گلش اومده بود!
البته اونا دستوراتش با اساتید بانو هوالعشق و دلتنگ هست!
چشم چشم! 

یاعلی مدد
التماس دعا

پاسخ:
مصلحت خدا
روز عید تلخی ...


مادر جان من عیدی مو میخوام ... :(


سلام....

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....

عیدتون مبارک....

تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

امام صادق علیه السلام :
مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614

..............

* ضمنا دعوتید به....

معرفی کتاب* بادبادک باز*

http://heyateketab.blog.ir/

پاسخ:
سلام علیکم

سپاس گذارم!
عید شما هم مبارک
نگاه ویژه حضرت همراه زندگی تان


بسیار سپاس گذارم
اجرکم عندالله
ان شاءالله آن طور که شایسته است پدر و مادرمان را محترم بشماریم

به روی چشم
عـشــق را از فـاطــمـه آمـوخــــتــم
چــشـــم بـر دسـت کبودش دوختم

دست او مشکل گشای عالم است
روی او جــای لـبــــان خــاتــم اسـت

دسـت او صـــدهـا گــره وا مـیکـنـد
دســـت او ولله غـوغــــا مـیـکــــنــد

عـیــــــد مبـارکــــــــــ
پاسخ:
السلام علیک یا امّی یافاطة الزهرا اغیثینی

+ (حسن انتخاب)
عید شمام مبارک خواهر
بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است! نام تو، ریشه شر را خشکاند و آتش دوزخ را سر کرد بر پیروان طریقه رستگاری. خانه وحی، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد، تا نشانه‏ای باشد بر حرمت زن، تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود؛ تا دیگر سنت‏های جاهلانه میان دختر و پسر، خطی نکشد به نشانه سعد و نحس. «عاص بن وائل سهمی» بداند که سهمی از میراث حقیقت و ماندگاری نخواهد برد. هرچه بهره‏ای از نور نداشته باشد، تا صبح بیشتر نخواهد پایید. پنجه‏های عداوت و گمراهی، به زودی بریده و دریچه‏های هدایت، یکی پس از دیگری گشوده خواهد شد.
پاسخ:
++

عیدتون عید
عالم شده معطر از گلشن خدیجه
خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه
کی می توان ببینند این عزت خدیجه
میلاد دختر نبوت، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد
پاسخ:
+

سپاس
عید شماهم مبارک باشه ان شاءالله
سال تون زهرایی باشه بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها
امشب، آسمان مکه آذین¬بند قدوم دختر خورشید است و کعبه و زمزم و صفا، سرود خوان آمدن کوثر جاری رسول خدایند.
ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد.
پاسخ:
+

سپاس
این عید خجسته بر شما هم مبارک باشهـ
ان شاءالله نگاه ویژه شون نصیب همه ...
اى مشعل نور ناب! چشمت روشن
اى وارث آفتاب! چشمت روشن
آمد به جهان، مادر والاگهرت
اى رهبر انقلاب! چشمت روشن

غلامرضا سازگار ( میثم)

خجسته میلادش مبارک


یـ علی ـا
پاسخ:
چشم هممون روشن ...

عیدشمام مبارک بانو دلانه گرامی
ممنونم و سپاس


علی مددتون
باغ خوب دیگه می تونید سوسک های خشک شده رو اونجا باز پروری کنید میشه ؟
پاسخ:
عجبـ ـ ا!!
آخه سوسک مرده رو چ ب باز پروری؟! تازه من کهـ حالم از این حشرات بدبخت خوشک بهم میخوره!!
باغ ب باغ بودنش خوبـهـ
من گل و گیاهش و باهاش صفا میکنم ن چیز دیگه 
سلام دیروز مراسم روضه داشتیم و اش
جایت خالی
پاسخ:
سلام آبجی

به به
واقعانم برای هرجفتش جام خالی!!
ممنون که یاد میکنی ازم
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شنیده می‌شود از آسمان صدایی که...
کشیده شعر مرا باز هم به جایی که ...

نبود هیچ کسی جز خدا،خدایی که...
نوشت نام تو را، نام آشنایی که -

پس از نوشتن آن آسمان تبسم کرد
و از شنیدنش افلاک دست و پا گم کرد

نوشت فاطمه، شاعر زبانش الکن شد
نوشت فاطمه هفت آسمان مزین شد

نوشت فاطمه تکلیف نور روشن شد
دلیل خلق زمین و زمان معین شد

نوشت فاطمه یعنی خدا غزل گفته است
غزل قصیده‌ی نابی که در ازل گفته است

نوشت فاطمه تعریف دیگری دارد
ز درک خاک مقام فراتری دارد

خوشا به حال پیمبر چه مادری دارد
درون خانه بهشت معطری دارد

پدر همیشه کنارت حضور گرمی داشت
برای وصف تو از عرش واژه بر می‌داشت

چرا که روی زمین واژه‌ی وزینی نیست
و شأن وصف تو اوصاف اینچنینی نیست

و جای صحبت این شاعر زمینی نیست
و شعر گفتن ما غیر شرمگینی نیست

خدا فراتر از این واژه‌ها کشیده تو را
گمان کنم که تو را، اصلاً آفریده تو را

که گرد چادر تو آسمان طواف کند
و زیر سایه‌ی آن کعبه اعتکاف کند

ملک ببیند و آنگاه اعتراف کند
که این شکوه جهان را پر از عفاف کند

کتاب زندگی‌ات را مرور باید کرد
مرور کوثر و تطهیر و نور باید کرد

در آن زمان که دل از روزگار دلخور بود
و وصف مردمش الهاکم‌التکاثر بود

درون خانه‌ی تو نان فقر آجر بود
شبیه شعب ابی‌طالب از خدا پر بود

بهشت عالم بالا برایت آماده است
حصیر خانه‌ی مولا به پایت افتاده است

به حکم عشق بنا شد در آسمان علی
علی از آن تو باشد... تو هم از آن علی

چه عاشقانه همه عمر مهربان علی!
به نان خشک علی ساختی، به جان علی

از آسمان نگاهت ستاره می‌خواهم
اگر اجازه دهی با اشاره می‌خواهم-

به یاد آن دل از شهر خسته بنویسم
کنار شعر دو رکعت، نشسته بنویسم

شکسته آمده‌ام تا شکسته بنویسم
و پیش چشم تو با دست بسته بنویسم

به شعر از نفس افتاده جان تازه بده
و مادری کن و این بار هم اجازه بده

به افتخار بگوییم از تبار توایم
هنوز هم که هنوز است بی‌قرار توایم

اگر چه ما همه در حسرت مزار توایم
کنار حضرت معصومه[س] در کنار توایم

فضای سینه پر از عشق بی‌کرانه‌ی توست
"کرم نما و فرود آ که خانه خانه‌ی توست"
حمیدرضا برقعی
پاسخ:
اوو

بعدن میام سرفرصت میخونم 
ممنون
آخ
این مخصوصن رو نیگا میکنم دلم بدجور ضعف میره
اصن قیژ میرود!!
: )
چرا شکوفه میده
فقط یه سال میوه داد
دو ، سه سالی هست باهامون قهر کرده میوه نمیده
مام گذاشتیمش تو آمپاس
اونم نه آمپاس
آمــپآآآآآس!!
دیگه سمتش نمیریم
میگیم میوه نمیدی از چشمون افتادی!
پدر بزرگوار بهش رسیدگی میکنن
وقت کردیم عکس میگیریم
چجوری بگیرم؟!
پاسخ:
وقتی شکوفه میده ولی میوه نمیده پس ی بلایی سر لقاح یا گرده افشانی اش اومده 
حالا بازم من خیلی سر در نمیارم

از برگ ها و تنه اش و نزدیکی ریشه اش عکس بگیر! نمیدونم بروبچ گیاه پزشکی هستن اینجا یا نه
شما بزار فوقش میبرم دانش نشونش میدم! یا از ی استاد میپرسم!

چه کیک خوشمزه ای!!
: )
درخت آلوچه؟
خوشبحالتون..
ما درخت شلیل داریم ولی چندسالیت دیگر میوه نمیدهد
:,(

اینم عکس چند تا عسل!!
: )
بفرمایید:

http://upload7.ir/imgs/2014-04/66704205814842634172.jpg

http://upload7.ir/imgs/2014-04/80668506686361685270.jpg

http://upload7.ir/imgs/2014-04/04906702213781903343.jpg

http://upload7.ir/imgs/2014-04/70984542351441397158.jpg

این یکی مخصوصه!!!
: )
http://upload7.ir/imgs/2014-04/46608326531649013991.jpg
پاسخ:
بفرمایید!
بله!
همش چار پنج تا آلوچه داده ...
عه چرا؟! 
درختتون شکوفه میده بعد میوه نمیده ؟! یا کلن نه شکوفه میده نه میوه؟! قبلاً میوه میداد؟! چند سال پیش؟!
چندتا خانوم مهندس باغبانی داریم اینجا عکسش رو بگیر بذار شاید تشخیص دادن چش شده!

خیلی ممنون! نفس بند اومد خیلی دوست داشنتنی بودن!!!لطف کردی آبجی ...


اینم مخصوصش
شکرخدا که شده سید علی رهبر ما.....
پاسخ:
+
با سلام

رد پا...

http://taknevisi.blog.ir/post/4
پاسخ:
آمدم
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام آبجی گلم...
خوبی؟
خوشبحالتون ...
درخت آلوچه دارید؟؟؟
والا من ریز به ریز خونه مردمو میگردم نه از فضولی از کنجکاوی
حالا بعد 6ماه دیدی درخت دارید؟؟اونم درخت... :)))

پاسخ:
سلام آبجی 
ممنون
الحمدلله
yes
میبینی ... من توی این مدت اصلاً توی حیاط نرفته بودم ، شایدم قدر ی نوک پا رفته بودم 
نیست خونه نیستم اکثر مواقع از اون جهتِ!!
وقتی رسیدن عکس شون رو میذارم ! حیف که نمیشه بدم بخورید! :(


نیس اینجا خونه مردمِ بعد دیگه همین ...


نی نی http://displaypix.com/images/items/itm_cute-and-sweet-baby-girls-and-baby-boy-dps-for-display2013-02-04_22-05-56_10.jpg
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
قبل تر ها بیشتر روحیه شیطنتم گل میکرد
گل که چ عرض کنم همیشه سبز بود

حالا ن دیگه خیلی نیستش

آخرای اسفند بود که تازه بعد6 یا 7 ماه
پی بردم توی باغچه خونمون درخت آلوچه داریم!

صلوات
پاسخ:
ی گلستونی شده برای خودش
خدا میدونست من عاشق گل و بلبلم 
این خونه هِ عوض باغچه باغ چِ داره!

اگه شد و حالی دست داد عکس گل و بلبل هاش رو میزام

خیلی وقت بود نداشتمت
وقتی باهاش صحبت میکنی
خیره میشه توی چشمات
با یه لبخندی که ته دلت باهاش قنج میره
هی هی پلک میزنه
موقعی که براش میگی و اون میشنوه
نفسم نمیکشه
فقط نگاه میکنه

تا جایی که شرمنده محبتش بشی
و از خجالت سرت رو بندازی پائین
پاسخ:
با بودنت
با خندیدنت
با آرامشت
با حرفات
سعی میکنم عمیق نفس بکشم!!

از اینـ کهـ هستی ممنونم 
حمداً لله ...

سلام
اصفهان که بودم تقریبا هفته ای نبود که نریم گلزار
خوابگاه هم نمی برد خودمون راه می افتادیم می رفتیم. چقدر از خوابگاه فرار می کردیم تا بریم گلزار
چقدر توبیخ شدیم برای این فرارها :))))

روزایی رو یادمه که وقتی آب می ریختیم رو مزارشون، به ثانیه نمی کشید که از شدت گرما بخار می شد
تو اوج گرما ... تو اوج سرما ...
روزایی که برای خوندن سنگ مزارشون باید از خوابگاه با خودمون چاقویی چیزی می بردیم تا بتونیم یخ های روی مزار رو بشکنیم و کنار بزنیم ...

شمع هایی که تو تاریکی نیمه شب رو مزار گمنام ها روشن می کردیم ...

هیئت های تک نفره که سر هر مزار برگزار می شد ...

فاطمیه های گلزار بی نظیر بود ...
خیمه اش و کمیلیش .......

هعییییی

گمنام من نزدیک مون گمنامیه که پیداست

بچه ها اسم اون گمنام پیدا رو گذاشته بودند " علی "
_ به خاطر تاریخ شهادتش _

دوستی داشتم به اسم مونا
عجیب رفیق بودبا این گمنام ... دنیایی داشت باهاش

دلم بیشتر گرفت

برم تا گریه ام نگرفته :(


یـ علی ـا
پاسخ:
سلام
من که نمیتونم برم! یعنی به خودم باشه میرم ولی اذن پدرم به این هست که فقط با خونواده برم که اونا هم درگیرن :)

خوش به سعادتتون! روحیه آدم تغییر میکنه حسابی! ولی من وقتی میرم گلزار اصفهان تا دو سه روز دلم میگیره نمیدونم چرا؟!
چ خاطرات نابی دارید ها!! نسبت به دانشگاه اصفهان خیلی خوش مسیره البته از دم در نه دم خوابگاه!! 

ایول نیمه شب گلزار ...
خوش ب سعادتتون ...
همون که بین گمنام های دیگه نیست؟! کنار اونایی که پیدان اون مثل ی تک گلِ! حتماً رفیق شون بوده که بردنش اونجا!
میدونی بانو الان برداشتن روی مزار شهدای گمنام گلدون لاله گذاشتن و سنگ ها رو برداشتن دارن تعویض میکنن! البته بعد عید نمیدونم چ کردند!!

دوستای منم براش اسم گذاشته بودند!


خوشبحالش
همین طورِ ...
ن آبجی گریه نکن ... 

یاعلی مدد



سوال کرده بودند دوستان مضرّات شلوار لی چی هست ؟!
لطفا به لینک زیر مراجعه کنید و مقالات رو بخونید ...

پاسخ:
لینک ( +++)


من روی شلوار لی ایراد وارد کردم حالا هزار تا چیزای دیگه هم هستن که وارد سبک زندگی مون شدن ولی چون خیلی هامون دچارش هستیم یا بگم توی جامعه این مورد سریعتر و بیشتر گسترش پیدا کرده ،این نمونه رو مثال زدم!!
دلم داره پر می کشه برا گلزار شهدای اصفهان ...
رفتید سلام ما رو به شهید افشار برسونید
به گمنام من هم ...
هر چند ندارید آدرسش رو اما میاد به استقبال ...

استقبال از میهمان مرامشه ...

عجیب دلتنگشونم



یـ علی ـا
پاسخ:
سلام بانو

دعوت بشم چشم حتماً
من تازه عید بعد یکسال تونستم برم ...
چشم ...
گمنام تون اونی نیست که وسط پیداهاست ؟!
همین طوره ... به روی چشم ...


دلتنگی هم باشه از این نوع ...


قبل عید ی شب بارون عجیبی میومد در حد سیل با بچه ها تصمیم داشتیم بریم گلزار فک کنم 6 نفر بودیم
این قدر بارون شدید بود مگس پر نمیزد ... نماز مغرب رو که خوندیم خیمه رفتیم سراغ شهدا ... ی کرکر خنده ای راه افتاده بود ... آخر سر گفتم این قدر امشب ما اینجا خندیدیم شهدا نفرین مون میکنن
ی شهید گمنامی وسط پیداها هست رفتیم اونجا عکس گرفتیم و ی قولی دادیم به زور من ... متاسفانه هنوز توش موندیم ... خیلی ترسناکِ برام دعا کنید که همّت و توفیق قول مون رو برسونن وگر نه بد میبینیم ... 

التماس دعا
یاعلی مدد
من منتظرم اینجا آپ بشه
پاسخ:
آیکون یکی که داره سوت بلبلی میزنه و تو افق محو میشه
با سلام...

آبدیده یا آبداده چه تفاوتی با هم دارند؟

http://farsiyad.blog.ir/post/6
سلام
ان شالله خوب باشی خواهرم در سایه امام زمانمون و بانوی فاطممون

ان شالله از دعاهای خوبت بی نصیب نیستم

شلوار لی نمیپوشم
متاسفانه لپ تاب روی پامه
گوشی همیشه در دسترسمه
پاسخ:
سلام بانوی بهاری

ممنون از دعای خوبت خواهر

ان شاءالله همیشه به یادت هستم

1. :)
2. :/
3. :/
ئه آره راس میگی!
اتفاقی نیفتاده و نمی افته دیگه ؟؟
پاسخ:
:)
سلام...
انشاالله زود بر خواهین گشت...
سنگر را خالی نکنید...
هر کسی مدتی رفتن احتیاج دارد...پس بروید و با قدرت برگردید...
خدا بزرگ است...
در پناهش باشید
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس
محتاج هستم
چشم ب شرط لیاقت

یاعلی علیه السلام مدد
اصلاً هم به دل آدم نمیچسبد وقتی پدر و برادر آدرس وبت را داشته باشند!!

با وجود همه انقلاب هایی که در ، درونم جریان داشت و تمام خستگی هایی که از عالم آدم زده بودند لِه لِه ام کرده بودند باز رفتم سراغشون!
راه کج کردم پیش پاشون! رفتم بالا سرشون! اذن که میگرفتم برای ورود به واد مقدس شون مطمئن بودم که موقع خدا حافظی با گردن کج و حال پریشون به خدا نمیسپارمشون!
السلام علیک یا اولیاء الله و احباء ه ...
با خجالت و ... داشتم سلامشون میدادم! منی که گاهی ادعا میکنم اینا برادرای من هستند ولی وقت هایی که باید حواسم نیست بهشون! هر کاری که نفس طلب کرد بکنم و افسارش رو بزارم دست باد باشه ...! قول و قرار هام زود یادم میره! غفلت گاهی گلوی مغز و ذهنم رو بدجور خفه میکنه، حالا قلبو دلم که بماند!!!!

از همه جا رونده و مونده بودم اون قدر به خودم پیچیده بودم که دیگه دل و دماغی برام نمونده بود!

شروع کردم باهاشون حرف زدن خیلی طول نکشید ،شاید دو سه دقیقه! رو به اونی که از دوتای دیگه کوچیکتره گفتم یادتونه اومدم اینجا ...!! فقط 18 سالش بوده سومار شهید شده!!! :`( [آدم از خودش خجالت میکشه]

حرفام ته کشید خداحافظی کردم و رفتم! اصلن نفهمیدم ولی ب قدری آروم شده بودم که به راحتی داشتم برای خودم حتّی لبخند میزدم! انگار که دلم قوت گرفت!
تا بعد از ظهر متوجه نشدم ولی عصری که رسیدم خونه ذوق زده شدم از اینکه این طور هوای بی لیاقتی مثل من آبجی کوچیکشون رو دارن!!!

جالب ترین اش اینکه وقتی براشون نامه مینویسی جواب میدن!! خیلی قشنگِ این موضوع خیلی !!! وجودشون برام ملموس تر و برادری شون برام اثبات شده!!!

خدارو شکر بابت چنین نعمت هایی ...






پاسخ:
شماها بزرگوارید همتون و با لیاقت
میدونم که مدل من م این طوری نیستید ... کار همتون درسته
شهدایی که در نزدیکی تون هستن رو به سادگی از کنارشون عبور نکنید!! خیلی هوای همسایه رو دارن! شهدای گمنام تون رو ...!!

آنان که گواهی دادن به لااله الاالله

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...
منظور همان نظر "بروبچ ب ا ح ا ل که زحمت ف ر ه ن گ ی کشیدن..." بود! میخوام ببینم پذیرایی در چه سطحیست؟!
توی گوشیم اطلاعات فوق سری وجود داره نمیشه دست دشمن بیفته!
از نظر بحث سلامتم باید وضع خوب باشه!
میخوام برم بقیه بت هام را بکشنم!!
نخیر کلا یک سالی میرم جهت کنکور:)
پاسخ:
از اون جهت!! 
آش بود، آش و چایی!! ما که چون تا اون موقع صبحانه مون رو دوساعتِ خوردیم مستفیض نشدیم!!

امان از گوشی و اطلاعاتش :/
توصیه میکنم ب ورزش تا بهترم بشه

خیلی هم عالی!! فتح سنگر علمی هم از اوجب واجباتِ !! دعاتون میکنیم! ان شاءالله سال دیگه بیایید اینجا شیرینی قبولیتون رو در بهترین موقعیت ممکن بهمون بدهید!!
با آرزوی موفقیت برایتان!!
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
پاسخ:
سلام علیکم

چشم سرفرصت حتماً خدمت میرسم!
با سلام

خدا می خواست زنده بمانی...

http://baketab.blog.ir/post/4
پاسخ:
سلام علیکم


http://1-20.ir/

سلام به اینجا هم سری بزنید جالبه
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام آبجی گلم...
چه سوالایه...
والا شلوار لی که یه مدته نپوشیدم...
گوشیمم بقول سعیده بانو بالاسرمه همیشه ولی چیزی ندارم ک از ترسم باشه از ساعتش استفاده میکنم...
لب تاب رو هم روپام میذاشتم ولی شنیدم خطداره :)
دیگه نمیذارم روپام...

والا باتوجه به رو ب پیری رفتن جمعیت و کم شدن شیعه خانواده ما که حرف گوش کردن فعلا نوه ها رو کردن سه تا عکساشونم ک دیدی :)

تاحالا بعد...
پاسخ:
سلام خواهر

آره منم ...
خب نذارید بالای سرتون ... میشه با فاصله از ساعتش استفاده کرد.
درسته خطر داره ... 

باریک الله ...
خب اینکه تصمیم داشته باشن خیلی هم عالیه!! ولی یکسری ها هستند که ...
وای آبجی این مداحی وبت عالیه.
:,(
میام وبت میشینم گریه میکنم

========
شلوار لی خیلی وقته نمیپوشیم
گوشیمم به جونم بسته اس!
شبا بالا سرمه
ولی جدا چیزی توش ندارم که از ترسم باشه
از ساعتش استفاده میکنم!!
: )
پاسخ:
منم
برای همین اسپیکر رو خاموش میکنم


1. خیلی هم خوب
2. چرا اون وخت؟! نکن با خودت همچین خواهر
خب بذارش دورتر
سلام
با متنی تاثیرگذار تحت عنوان "گفتگویی خودمانی با خدا" بروزم که از آثار علامه حسن زاده آملی برداشت شده است.
تشریف بیارید
یا علی
این پذیرایی مختصر چی هست حالا؟!
لپ تاب که نداریم،
شلوار لی می پوشیم،
کنار سر گذاشتن که خوب نیست، دانشمندا گفتن امواجش واسه مغز مضره:)
در فاصله 2 متری می گذاریم!
آیا یک فرزند داشتن کار خوبیست؟! 4 تا!
چرا توانایی نداشته باشن؟!
آمار باروری شونم خصوصی است ما نباید دخول کنیم!

ما هم چند روز دیگه بیشتر نیستیم:)
پاسخ:
پذیرایی مختصر؟! منظورتون کامنت پُر سوال هست؟!
فعلن ی اشاره است

فاصله 5 متری!
چون که! حواسم نبود بچه دبیرستانی از این جا رد میشه! :/
ای بابا  ب فاز شوخی نزنید!
منظور بحث سلامت بود ...


شما چرا؟!
البته توی فصل امتحانات نهایی واقعاً هم لازمه!!!
اگر برای امتحانِ ک خیلی هم خوب وَ اِلّا ... حضور چون شمایی ب نظرم همیشه حساب شده است! ان شاءالله هر زمان هستید مثل الان تون اثرگذار باشید!
با آرزوی موفقیت
با سلام...


http://taknevisi.blog.ir/post/3
پاسخ:
سلام علیکم

خدمت رسیدم

با عرض سلام به روزم با حرف دل
امیدوارم با هم فکری و راهنمایی شما
به مطلب جامعی برسیم
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

خدمت رسیدم
ان شاءالله بعدن میام نظرم و مینویسم

یاعلی مدد
روزهای حیاتی رو دارم پشت سر میگذارم

خیلی خیلی ویژه التماس دعا
خیلی خیلی ویژه ...
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۰۶ خـــــادم الرضــــا
ســـلام

کسی گفت
برای آمدنش چه کنیم ؟
گفتم نمی خواهد کاری کنی
فقط کاری نکن برای نیامدنش ...

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
امروز ی چیزی گفتند دلم چنان لرزید ...

دعا کن خیلی دعا کن
سلام ب روی ماهت
فکر نمی کنم در این وانفسا، خداحافظی معنایی داشته باشه...
پاسخ:
وانفسا هست
ولی بعضی وقتا نیازه 
ب قول گرامی بزرگواری باید دید چی فدای چی میشه

سلام
خب چه کاریه؟
مطلب بنویسید. چرا تو نظرات پست میذارید؟
شلوار لی نمیپوشم. موبایلمو بالا سرم میذارم. لب تابم حواسم هست که چطوری میذارم رو پام!! اتفاقا هروقت گوشی کنارمه نگران بچه ی آینده م هستم!!
نگرش بسیار زیبایی بود.
بیشتر از اینها باید توجه کنیم به سبک زندگیمون...
پاسخ:
سلام (عذر)

 ن دیگه لپ تاپ روی پا ممنوعه ! حالا بذارید من تحقیق بکنم بعد کامل میگم!!
خُب نگران بودن مون کافی نیست باید عمل مون درست بشه
فعلن نمیخوام پست باشه! مصلحت ب همین کامنت هاست.

ان شاءالله دقت کنیم جدی
سلام علیکم

خیلی سوال مهمی بود باید برم تحقیق کنم
پاسخ:
+

 وعلیکم السلام
اینجا چند نفر " شلوار لی میپوشن" ؟؟
اینجا چند نفر " لپ تاپ " رو میذارن روی پاشون و کار میکنند؟؟!
اینجا چند نفر " گوشی تلفن همراه " شون رو میزارن جیب شون یا روی جای مخصوصش روی بند کمربند؟؟!
اینجا چند نفر گوشیشون رو شبا میزارن کنار سرشون و میخوابن ؟!؟

اینجا چند نفر ...
آقا اومدن روی افزایش نسل و جمعیّت و این حرف ها صحبت کردمند!!
میخوام ببینم میدونید آمار باروری در زنان و مردان چ قدرِ امروز ؟!
میخوام ببینم این که ما نیت کنیم که تابع فرمان آقا باشیم جدای از همه ی مناسبات اقتصادی و فرهنگی که برای رشد یک فرزند نیازه ب چ چیزای دیگه ای نیاز داریم
اصلن این نسل اخیر توانایی بارور شدن داره ک حالا بخواد روی تعدادش برنامه ریزی کنه؟؟!
چ قدر توانایی داره ؟! نسبت ب گذشتگان ش؟!
اگر کسی آمار داره بگه بسم الله ؟؟!


برای اینکه از خودم آمار و رقم و کثیر و قلیل ندم بیرون خواستم تحقیق کنم ک هنوز فرصت نشده ولی ممنونتون میشم ب سوالام جواب دید ؟؟!

من
تازه اینجا راه پیدا کرده بودم :((((((((((...
پاسخ:
حالام ک اتفاقی نیافتاده :)
ی گروه بروبچ باحال هستند کلی زحمت فرهنگی کشیدن و با همّت حاج آقا فاطمی نیا
ی کار فرهنگی کوه صفّه اصفهان راه انداختن
هیئت عهد آدینه ، صبح های جمعه
از ساعت 7:30 سخنرانی جمع و جور و دلنشینی داره
بعدم دعای عهد و ی روضه مختصر دو سه دقیقه ای
کنار مزار شهدای گمنام
بعد از مراسم هم پذیرایی و صبحانه
برای رفت تقریباً از همه جای اصفهان سرویس داره
حالا مسیر هاش رو هم مینویسم که همشهری های گرامی فیض ببرن


هدفشون هم حضور حداکثری جماعت محجبه توی کوه صفه و همین طور فیض بردن اونایی که اگه براشون بستر فراهم بشه ان شاءالله از فضاهای خاک برسری بیرون میان
خیلی صفا داشت ... امروز پدر مادر دختری رفتیم کوه و ...
عاشقی دردسری داشت نمیدانستیم....
:,(
آبجی
حرفات اشک آدمو در میاره
:,(
حرف امربه معروف و نهی از منکر بین مون داغ بود
منِ ... رفتم توی اتوبوس دوتا عروسک اون ته مه ها نشسته بودند
اول که خب داغون بودن ولی موقع پیاده شدن
دلم میخواست زمین دهن باز کنه برم توش
جلوی من داشتن میرفتن
هرکسی از کنار اینا رد میشد تمام هیکل شون رو برانداز میکرد از دختربچه8 ساله تا پیرمرد ِ ...
تو این فکر بودم که واقعاً اینا کجای دانشگاه ما درس میخونن
هرچ سعی کردم خودمو راضی کنم بهشون ی چیزی بگم زبونم لعنتی قفل بود
کلاس تموم شد ،کلاس بعدیم مزرعه بود!
مثل جت خودم و رسوندم ب رپوش و سایلم
ب سمت مزرعه به راه افتادم ، طبق معمول از میان بُر که مگسم اون طرفا پر نمیزنه رفتم، دور و برم رو نگاه کردم هیچ کس نبود ، ب منظور جلوگیری از شنیدن غُرغُر های آقای مهندس تا خود مزرعه دویدم ! توی اون گرما از نفس افتاده بودم وقتی رسیدم دیدم هنوز وقت هست حرصم در اومد!!
45دقیقه لب ایوون مزرعه مشغول پر کردن گزارش کار بودیم و من هم به منظور خاکی نشدن از رو نرفتم و کلن روی پا ایستاده بودم !
کشت قبلی خیلی فاز داد امّا این دفعه اونقدر مشغول افکار خودم بودم که از کاشت سیب زمینی ها و بادام زمینی ها هیچ لذتی نبردم
ولی کلن انرژیم بدجور گرفته شد با چادر بیل زدن بسی سخت و طاقت فرساست مخصوصاً اگه دور و برت شونصدتا آقا به شعاع 5 cm پرسه بزنند و مشغول کار باشند!
ب خودم قول دادم بعد عید مثل همان بچّه مرتب اول ها بروم بنشینم سرکلاس و سرویس صبح برسم و سر ساعت 10:30 خواب هفت تا پادشاه دیده باشم و نماز صبح قبل ناپدید شدن ستاره ها خوانده شده باشد و کلی قرار خوب دیگه که بهشون رسیدم و قند توی دلم آب شد


چهارشنبه برخلاف کل روزهای گذشته از این ترم برای بار دوم سرکلاسشون حاضر شدم
استاد از اوّل حواسش بهم بود ...
حرف هاشون رو که خوب زدند و درس ها یشان را که دادند رو به من به جمع گفتند :«جهت خلاصی از شر افکار مزاحم چندتا نفس عمیق بکشید!»
«شنیدین میگن وقتی مشغله ذهنی زیاده برید بدوید چون آن زمان اکسیژن به میزان بالایی به مغز میرسد و همه افکار مزاحم را فوت میکند! حتی کوهنوردی هم چنین حالتی را ایجاد میکند چون مجبور هستید منظم و عمیق نفس بکشید!»

لبخندی به استاد تحویل دادم و چندتا نفس عمیق کشیدم
خوب فهمیده بود ...
چ قدر خوب گفتید شما بزرگوار که اگر والدین آدم دلسوزت نباشند
هیچ حسابی رو بقیه نیست
چون دلسوزتر از آن ها آفریده نشده ...
خیلی کمک کننده بود! خیلی ...
تا هر وقت نفس میکشم بابت همین یک جمله هم که شده دعاگوتون هستم
پاسخ:
و حالاست که از نفس نفس کشیدن شون هم لذّت میبرم 
و حالاست که چ قدر قلبم برایشان نرم تر شده
و حالاست که مادرم این طوری حسم و درک میکنه هوامو داره
هیچی بیشتر از این دلم را ریش نمیکند که پدر و مادرم بابت دیدن یک لبخندم
دور و برم بشینند و هی حرف های خوشمزه بزنند
بعد هم من از روی حزن ته دلم ب خاطر اینکه نگران هستند یک لبخندک تصنعی بزنم
گاهی آرزو دارم سنگ بودم و حتّی روزنه ای از حس های ظریف نداشتم!!
بعضی چیزا هست که اگر هزار بارم تجربه کنی بازم دفعه هزار و یکم از همون جا ضربه میخوری!!!!

چ قدر خوبِ قلب آدم ها به " عسی عن تکرهوا شی ... " ایمان بیاورد
یکی اش هم خودِ خودم ...
خیلی سخته تا بهش یاد بدم هیس هیچی نگو راضی باش ب رضایت خدا ... دلم رو میگم ... نفسم رو میگم
دل کندن از فضای مجازی تمرین خوبی برای نفس است!
سلام
1. دمِ همه ی ادم مجازیا گرم/ اوستای بدرقه کردنیم ما/ اوستای چرا چرا گفتن موقع رفتن/ خدایا مارا بیامرز
2. درمورد رفتنتون، باوجود اینکه خوب مینوشتید، خوشحالم.
3. هروقت حل شد، کَم کَمَک بیاید، عجله ای نیست.
4. اینکه کِی چی رو فدای چی کنید، خیلی مهمه، آفرین
یاعلی
سلام خواهری

رفتی واقعنیاش ؟؟
:(
مطلبت رو همون اول گذاشتی دیدم ولی با گوشی بودم نمیشد نظر داد ..
مطالبت خیلی خوندنی بودن ...حیف..
ان شاالله در سایه توجهات صاحب الزمان عج باشی
دلمون تنگ میشه ها ولی ....
:((
عه به به تولد یکسالگی ...
تبریک تبریک ...
حیف ...
خودشم میدونست تولدشه ...
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه دقتی دارید جناب معتکف....

فک کنم خودشم یادش نبوده!
شاید هم بوده :)

چه جالب امروز این وبلاگ یکساله شد

مبارکه

جشن تولد بی صاحب وبلاگ که مزه نداره
خیلی شوکه شدم عزیزم
امیدوارم هر جا که هستی خوب و خوش و سلامت باشی
سلام
کجا؟؟؟
حلال نکنیم چی؟؟؟
:)
نَ می گوییم تا
به جنبش در آوریم
بله های اطرافمان را!

کلی بله دور و بر ما ریخته که منتظرن یه ن بشنون تا دمشون رو بذارن رو کولشونُ برن...

کلی بله هم هست که باید پاش جون بدی تا نه بشه...

هر دو سنخ این بله ها رو میشه کم رنگ یا بی رنگ کرد وقتی صداها صدا بشن...

خوب نگاه کنید بله هایی که لازم است نَ بشنون به قدر یک لوگو ،یه قدم ، حتی در ذهن یک نفر کم رنگ شود یک رنگ میشویم...

یک رنگ می شویم تا آمدن صدا...



ممنون از همه اتون به خاطر نَ گفتن به نوروزی که noروز بزرگی رو تو دل خودش داشت ...

حضرت زهرا سلام الله علیها دعا گوی قلم ها و قلب هایتان باد به حق حقانیت علی علیه السلا م..
گاهی برای حفظ خوبی ها باید رفت...
البت اگه واقعا غرض همین باشه,وگرنه یه رزمنده همیشه یه رزمنده است,
هرجاکه باشه:)
منتظرت میمونیم زود برگرد خواهری

کجا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

..........................................................
.........................................
..............
....
..
.
سلام...
.....شما به مهدی قلب تپپنده شیعه دعوت شدید....
در صورت تمایل ب لینک خبر بدید...یاعلی
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۲۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)

این یکی صوتشو...
دوتا دوتا هم....

نه خب فهمیدم عین خودم خوش سلیقه ای :)
سلام
تازه با وبلاگ شما آشنا شده بودیم
هر جا هستید موفق باشید
وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...
پاسخ:
خدا نگه دار همگی تون
تا بعدی که نمیدونم کی هست
شماها خانواده من هستید ب سختی دل تنگ تون میشم
دعاگوی تک تک تون هستم ب شرط لیاقت
محتاج دعای شما هستم بسیار
یاعلی مدد
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خودتم که نباشی صوت وبت آدمو سرحال میکنه

:(
:)
پاسخ:
اصلاً شما خواهر کوچیکِ خاص خودمی 
سوز صداشونو خدا حفظ کنهـ
ان شاءالله عاقبت بخیر بشن
لطفا براشون هرچه بیشتر دعا کنید
نخبگان اهل بیتی رو باید زیاد براشون دعا کرد
ما کوچیک همه مداح های عالم ;)

:)
نبینم غمت رو 
غم مادر اما ...
رفتن کلن کار خوبیه
من همه رو پس از تقوای الهی توصیه می کنم به رفتن!
زود برگردید ولی
پاسخ:
اوصیکم بالرفتن ؟!

توصیه خوبیه البته ن برای همه!
دعا دعا
*
پاسخ:

khatetire.blog.ir | خانم ِ ز - عین |

کلیک روی بخش زرد
با هزارتا بسم الله زنگ زدم بهشون

به گرمی حال و احوال میکنن، صدای دلنشین شون طعم لبخند بزرگی رو میده
سعی میکنند خوب مقدمه چینی کنند تا آمادگی لازم جهت شنیدن بقیهـ حرف هاشون رو داشته باشم ...
خوب ک محو حرفهاشون شدم ،بحث شون رو مطرح میکنند
ببین باید توی زندگیت توحید جاری باشه
باید توحیدی زندگی کنه
میدونی باید ذکر شب و روزت باشه "لااله الاالله"
باید زندگیت نشان دهنده این ذکر باشه
گوش ات نباید خرج شنیدن حرفایی بشه که به حال بندگیت سودی نداره
چشمات نباید صرف خوندن و دیدن آن چیزی بشه که دیدن و خوندنش به تو و رسیدنت به خدا ربطی نداره
چشمت دیگه هر جایی کار نکنه
گوشت هرچیزی نشنوه
ذهنت کنترل بشه
ذکرت دائمی باشه با توجه باشه
زندگی آدم لحظه ها و آن به آنش ارزشمندِ دیگه برنمیگرده بابت کوچکترین جزءش بازخواست میشیم
موظفیم
ما باید ب توحید زنده باشیم و زندگی کنیم
الدنیا مزرعة الاخرة
حواست رو جمع نکنی الانت ک هیچ بعدت هم برفناست ...

خیلی باید دقّت کنی
اوّلش خیلی سخته ولی اگه راه بیافتی این طور نبودن برات سخت میشه
این طوری نفس کشیدن هات هم توفیر داره

به قدری توی حرفهاش غرق شده بودم ک اشکام میریختن
خدای من
و من الله توفیق ...
پاسخ:
یاد این پست افتادم ... " دلم را می بَرَد "
دلم برای خود خوبم تنگ شده ...
دلم برای عدیله خواندن هایم تنگ شده
دلم برای گوش دادن شرح عدیله هم تنگ شده 
دلتنگی بد دردی است ...

کارِهُ ... خدا اراده می کند بعضی وقت ها توی ارادش می مونه حالا  این کجاست ... 

شهدا کسانی هستند که به "لااله الا الله " گواهی دادند ...
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۴ گرافیست کوچولو
ایشالا ی شروع ِ بهتر :)
پاسخ:
ان شاءالله ممنون آبجی :)
سلام خواهر
انشاءالله که به زودی برگردی.
دلمون واست تنگ میشه.
پاسخ:
سلام آبجی

ممنون
دل ب دل لوله کشیهـ :)
رسیدیم شرهانی
حواسم ب بچه هایی بود ک پارسال باهم اونجا روضه خوندیم
یاد دوستم ک اشک اون موقع توی چشماش دو دو میکرد
آخه خبر فوت عزیزی رو بهش داده بودند

اونجا ک میری دیگه نمیشه بچه ها رو جمع کرد هر کدوم ب ی گوشه کشیده میشن میچسبن ب زمین خیره میشن ب پشت سیم خاردارها و هر چ تلاش کنی بلند نمیشن،دل نمیکنند!!

حیف ک با دل غافل رفتم ...

مشغول حرف زدن بودیم ک با اشاره اش برگشتم ...
دلم ب جوری آشوب شد ، داشتند پرچم سبز رو با پرچم مشکی مادرانه عوض میکردند! فاطمیه نبود امّا ... بدجوری دلم گرفت ...

شگفتی دیگه سوغاتی بود ک شهدا دادند دستمون
سر نهار اومدن گفتن پیش نماز ظهر دوتا شهید پیدا کردند اینجا و برده اندشون
حالا خاک مطهر اطراف استخون هاشون رو هم قرار بود سوغاتی بدن بهمون
هیچ وقت فرصت نشد از اون هدیه شهدا براتون عکسی بذارم اینجا ...

زدم بیرون، هوا سوز بدی داشت امّا خوب سوز بهار توفیر داره ، میگن خودتون رو ازش نپوشانید!!
رفتم پائین کنار آتیش !! هر طرف که مینشستی فقط یه بخش از وجودت گرم میشد ولی به هرجهت صفای خودش رو داشت!! خیلی وقت بود بوی آتیش ذغالی توی شش هام نپیچیده بود!!
خیره شده بودم به منظره گل و بته های روبه روم ... طبیعت خدا ... لطافت و محبّت خدا
راستی مهربون ترین زمینی کی بوده؟! لطیف ترین شون چی؟! از همه لطیف تر و مهربون تر به نظر مادر دردانه عالم هستی بوده و هست ...

روز سیزده به در کنار آتیش ... بوی ذغال ... سوز هوا ... طبیعت و لطافت خدا
بدجوری به سرم زده بود دستم رو بذارم روی ذغالی ک از حرارت سفید شده بود
فلسفه وجودی سیزده به در چیه؟! آدما میمیرن اگه نرن بیرون؟! اگه بساط عیش و فلان را نیاندازن؟!

دلم میخواست انگشتم رو بذارم روی ذغال سفیدی که خاکستر حرارتش رو در برگرفته بود ...

راستی فاطمیه مهم تره یا سیزده به در ...
طبیعت لطیف خدا و پرو خالی کردن شش هامون از هوای تازه مهم تره یا ...

گفتم بذار انگشتم رو بذارم روی ذغال تا ی تاول جانانه بزنه
تا هر وقت سوخت ، تاعمق وجودم بسوزه و یادم بیاد روز سیزده کجا بودم ...
دستم به درک مهم اینه ک دل آدم تاول نزنه ...

نمیدونم چی شد از سرم افتاد ...
دستم نزدیک نزدیک بود ... همه چیز فراهم بود ...
یادم افتاد ...
پاسخ:


حالا باز ما ک جای خاصی نبودیم ولی ...
داریم چه چیزایی رو فدای چ چیزای دیگه میکنیم ...

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۹ فاطمه مرید زهرا(س)
خدآ حآفظ...
:(
کم کم دارد کم میشود..
علاقه مان...

تو هم رفتی ابجی...
همه میرن....ما نیز.
و کلام آخر...
هیچی..پشیمون شدم.....:(
Good bye
پاسخ:
خداحافظ تون خواهری ...
:(

علاقه ک کاری ب اینجا نداره بابو ...

اوهووم
سیر رفت و برگشتی رو داریم کم و بیش همهـ ،باید ی جور بشه اثر گذاریه رفت و برگشتی نشه
این مجاز آباد لعنتی بعضی مناسبت ها و ... بدجور ... است ...
خب کلام آخر رو خصوصی میگفتی ...
از زندگیت پشیمون نشی اینا ک موندنی نیست 

یاحق
دعا کن دعاکن دنبال ی سوپرایزم برای چون شمایی ... ;)
فقط یک روز دیگه مونده تا رفتن از این دیار ...
این وب هیچ وقت حذف نخواهد شد ...
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۳ فانوس جزیره ...
حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
بهترین چیز براى حفظ شخصیت زن آن است که مردى را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد.
بحارالأنوار: ج ۴۳، ص ۵۴، ح ۴۸٫

سلام علیکم
ایام شهادت حضرتش تسلیت باد ..
آه مادرم ...
التماس دعا
پاسخ:
به به ...
یادمهـ اون اولا ک دانشگاه قبول شده بودم همش تو فکر این حدیث بودم ... هعیییی ...

و علیکم السلام 
تسلیت برشما نیز
سپاس
آه و واویلا ...

محتاجم محتاج 
برای تنهایی علی(ع) باید گریه کرد...
پاسخ:
خون گریستن ...
زن بودن ...
اسوه بودن ...
دوتا عاشق ک جدا شدن ...
مگه عشقی حقیقی تر از عشق حضرت علی علیه السلام به حضرت فاطمه (صلوات الله و سلامه علیه) هم عالم ب خودش دیده ...
مدینه ... نجف ...
این شب ها بوی قدر میدهند ...
گریه برای یک آن هست ... خدای من ...
وای مادرم
بروزم التمای دعا یاعلی
پاسخ:
یاامّاه ...
یا بضعة الرسول ...

محتاج دعا
عذر
دل از غم فاطمه توان دارد ، نه
و ز تربتِ او کسی نشان دارد ، نه
آن تربتِ گمگشته به بَر ، زوّاری
جز مهدی صاحب الزمان دارد ، نه
پاسخ:
+

:*(

یا صاحب الزمان ...
یا صاحب الزمان ...
بر دل درمانده ما رحمی ...


امروز گذر از کوچه های باریک چقـــــدر سخت است..
السَّــلامُ عَلَیــــکِ أَیَّتُــــــهَآ الصِّــدّیقَــــــــــةُ الشَّهیدَةّ
پاسخ:
خدای من ...
السلام علیک یا امّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی
خداوند شمارو رحمت بکن.
آدم خوبی بودید :-(
پاسخ:
خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه
تشکر لطف ...
پشت سر مسافر ک ناراحتی شگون نداره!! داره؟!

التماس دعا
چطور سمات بخوانیم این جمعه ...!؟
چه بخواهیم از خدا ...
"اللهم انی اسئلک ..."..... مادرم را !
... "اللهم بحق هذا الدعا و ... ان تصلی علی محمد و آل محمد و ..."
خدایا .... مادرم را ...!!!


یـ علی ـا
پاسخ:
?!
مادرم !!!
غم کمر شکنی است ... خانهـ بی مادر!!!
شهادت در راه ولایت ...
سبک زندگی حضرت زهرا صلوات الله وسلامه علیه ... انتخاب های او
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۶ خـــــادم الرضــــا
سلام
خاصیت مجازی همینه ... البته خودم بارها تصمیم گرفتم ترکش کنم ولی نشد به جز زمان کنکور.
ان شاالله هرجا هستی سلامت باشی خواهری ... ما رو محروم نکن از قلم گرمت
یازهرا
پاسخ:
سلام دُخ ...
کنکور ... یادش بخیر ...
ممنون ... شماهم ...
شما لطف دارید زیاد ...

یازهرا صلوات الله و سلامه علیه
تصرف در ملک خدا
با دو جمله عربی که خوانده میشود
تو و من میتوانیم در ملک خدا تصرف کنیم!
قلب من برای تو و قلب تو برای من!
من در تو و تو در من تصرف میکنیم!!!

النکاح سنتی فمن ...

پاسخ:
dast gooyandash marizad
kheyli az in ebarat khosham omadeh
be naghl az mazmoon

استاد داشت خاطره یکی از کلاس های مشاوره اش رو میگفت :«بعضی دختر پسرا برای توجیه روابط ناسالم و خارج از قاعده شون وقتی باهاشون حرف میزنی میگن وا خوب این دوتا جمله عربی مگه چیه ما همین طوریش هم بهم محرمیم، ولی حواسشون نیست که هر کدوم ما ملک خدا هستیم و کسی اجازه تصرف در ملک خدا رو نداره مگر به اجازه و خواست او!!!»

برچسب : روابط نامحرم
یاامّی ...
یا بضعة الرسول ...
ای روح میان دو پهلوی پدر ...
ای امّ ابیها ...


ب اندازه تمام درد های دنیا غربت این عصر لعنتی رو میخوام فریاد بکشمـ
دنیای و همه چیش بدجور حرام زاده شده ...
پاسخ:
دل خوشیم ب فاطمیه ...
از فاطمیه پارسال یک سال گذشت ...
چ شب ها و روزهای کذایی ...
خودشون بودن ک تا الان سرپا نگهم داشتن ...
عزاداری با آهنگ دیگه تهشِ ...
خدایا ب خاطر خیلی چیزا ازت یک دنیا ممنونم ...
...
...
...
...
...
...
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۱ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
ایام شهادت حضرت مادر رو تسلیت میگم...
ان شالله سالی فاطمی داشته باشید...
غرض از مزاحمت...
بالاخره سایت بلاگ اجتماعی همسنگری راه اندازی شد...
hamsangarblog.ir
در این سایت، علاوه بر مطالب و موضوعات مختلف، می توانید فعالیت های گروه را در زمینه های مختلف(تالار گفتمان، دانشکده بیان، کلک نشر، شبکه کتابخوانی و...) نیز دنبال کنید و همچنین اگر علاقه مند بودید، عضو بلاگ اجتماعی همسنگری در تلگرام(واتس آپ) شوید ...
و اینکه...نظرات و پیشنهادات شما در رشد و پیشبرد فعالیت فرهنگی مؤثر خواهد بود ...
به امید سربازی برای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی)
مؤفق و سربلند باشید...

+یازهرا(سلام الله)
***
پاسخ:
و علیکم سلام جناب

تسلیت از جانب من برای شما نیز
سپاس ... شب و روزتون فاطمی ...


در پناه حضرت صاحب موفق و سربلند باشید
السلام علیک یا امّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی 
شب گریه های ِ غربت ِ مادر تمام شد
زینب به گریه گفت که دیگر تمام شد
آن شب حسن شکست که آرام تر ! حسین
چشم ِ حسین گفت : برادر! تمام شد

« علیرضا غزوه »


یـ علی ـا
پاسخ:

Ya ALLAH
Adam kabab misheh pay in harf ha
pir misheh 
Dellam gerefteh 
az hameh chiz az hameh kas
toy donya engar in ke sizdah mardom be dar besheh az kheyli chizayeh digeh mohem tareh
ma davazdah mah darim faghat do mah  o ye mokhtasar digeh hast ke bayad hormat negah darim onam nemitoonim yani
heyf ke nemitoonam faryad bezanam 
 heyf ke nemisheh ... KHODAYA darim be koja mirim


delam faghat madineh mikhad
shayadam karbala
daram az hameh chiz khafeh misham

عزاداری درونی دیدی ...
درونم عزا داره

نمانده بین رسانه ز مادرم نامی!
کجاست ذکر مصیبت جناب ضرغامی؟!!!!!!!


یـ علی ـا
پاسخ:
هعییییی
غربت ...
چی بگم ...

فاطـــــــــمه الزهـــــرا(س)


او که...

بر سرش ابر ، سایه می انداخت...

از ره اش باد ، خار پس می زد...
پاسخ:
السلام علیک یاامّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی
السلام علیکِ یا فاطمه الزهراء ...
سلام به روزم
و منتظر نگاه زیبا بین شما...
پاسخ:
salam alaykom
ma shamel web shoma nistim
goftid banooha nazarateshoon taed nemisheh
 ...pas
از همه قشنگ تر همون کامنت سید عماد بود مخصوصن اون دوست عزیزش :)
واقعن پروندن خواب کسی که پای کیبورد خوابش برده هنر می خواد که خوندن این کامنت و خنده با تمام وجود این کار رو کرد
رفتن لازم
خوب
خدا عاقبت همه ی ماها رو به خیر کنه
پاسخ:
:/
فقط سکوت میتونم بکنم
سکوت و دیگر هیچ
ی بغض نیمه تموم که حالا به دونه دونه اشک تبدیل شد
ای کاش صفحه رو باز نمیکردم
پاسخ:
ن بابا دوستم آخ چ کاریه ...

سلام و درود
باز هم دست متعصبان و فراریان از بحث، منزلگاه ما را به مرگ کشاند . کسانی که دَم از هفته وحدت می زنند سخن ما درباره «امّ المؤمنین عایشه(رض)» که متضمن وحدت بود را برنتابیدند .!! و به علت این مطلب وبلاگ ما مجدداً «فیلتر» گشت .
اینک با منزلگاهی جدید در خدمت شما هستیم .
+ : مطلب اولیه «بازگشت»
پاسخ:
سلام و خاک برسر من

من با که گویم این که بهارم خزان شده
ماهم به خاک تیره غربت نهان شده
بانوی بی نشان که به هرسو نشان ز اوست
رفت از برم به قامت همچون کمان شده
پاسخ:
السلام علیک یا امّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی
و ان شاءالله برمیگردید با منزلی نو انرژی مضاعف برای جهاد فرهنگی
پاسخ:
ان شاءالله بحق دعای کثیر همه تان
سپاس
این مطلب برای هندی بازی درج نشده ها!!
چون خوشم نمیاد بدون خداحافظی برم نوشته شد!
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۰ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد -
#عرفان اقوامی
پاسخ:
salam alaykom
:(
برای چی خانمی ؟
در کنار نوشته های دلنشینت دلم برای آبجی گفتنت تنگ میشه خب ...

اگه یه جای دیگه رفتی از ما فراموش نکنی .
پاسخ:
:/
 ...beacause
me too
TNX
Dont worry about it!! oh

ممنونم آبجی مهربانم ...
اینها همش لطف شماست ...
سلام دوست عزیز. ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم. سایت زیبایی دارید. خوشحال میشم اگه باهم تبادل لینک کنیم؟ موافقی؟؟
پاسخ:
یعنی این نزدیکیا دیوار نیست من سرم و بکوبم بهش ...
خوب برادر من حداقل ی نگا ب عنوان مطلب بیانداز ...
:|
ما اون روز دو ساعت توی گلستان داشتیم با بچه ها جوک میگفتیم؟؟؟ این چه کاریه خانوم؟
یعنی چی اینجا دیگه سنگر نیست؟؟
اصلا از این کارت خوشم نیومد ( قیافه ی خودم رو با یه اخم شدید تصور کن )
پاسخ:
...
...
آقاتهرانی: در آمریکا هر وقت دلتنگ می‌شدم «آژانس شیشه‌ای» را تماشا می‌کردم
پاسخ:
لینک 
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۵۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم



سلام علیکم



چفیه با "شوقی که زنده تر می شود (2) " ( به مناسبت فیلم سینمایی چ )

ضمنا چه قدر جمله ی شهید آوینی زیباست که نوشتی

التماس دعا
پاسخ:
...
...
درمان خیلی دردها گذر زمان است!
مدّتی ک بگذرد سخترین بدبختی ها و مصیبت ها
یا شاید زیباترین و بهترین اتفاقات عادی شده و
گاهی فراموش میشوند!
پاسخ:
گاهی باید همه چیز را فرو بخوری و بگذاری ذرّه ذرّه در درونت آب شود و تقلیل یابد!
آب شدن زمان میخواهد! خوب شدن زمان میخواهد! حتّی آدم شدن! اینکه آدم خود قدیمی اش را فراموش کند هم زمان نیاز دارد!
این وسط لطف خدای متعال است که ب همه چیز سرعت میبخشد و دور ماجرا را تند میکند تا بتوانی زودتر خودت جدیدت را پیدا کنی!
بودن میان این همه خودی که برای خودت ساختی گم و گورت میکند! این خود یک روز دستت را میگیرد میبرد به این سو، آن یکی فردایی پیدایش میشود تو را به سویی دیگر خواهد برد!
اگر آلزایمر داشته باشی و سه چهارتا شناسنامه بدهند به تو میان این خودها گیج و مبهوت خواهی شد، چون تو هنوز خودت را نمیشناسی ...
امّا اگر خودشناس بودی و باشی دیگر گم نمیشوی، عروسک خودهای خودساخته نمیشوی! خودشناسی مقدمه خداشناسی است!

زندگی با بودن کنار دیگران معنا میشود
ای دیگرانی ک بخشی از زندگی ام با بودن در جمع شما بزرگواران معنا یافت
التماس دعای فراوان دارم از تک تک تان
ردپای دعای خیرتان را همیشه در زندگی ام حس میکنم
بودن با شماها خیلی چیزهای ارزشمندی ب من افزود
امید ک بتوانم آن ها را حفظ کنم


سلام
بسی با روضه ها و صحبت های قرائتی اشک ریختیم و حال کردیم
بگذریم
همین نشر این مسائل توشه ایست برای آخرت
فقط دلیل این رو نمی دونم در سالی که ملقب به فرهنگ با عزم ملی و جهادی نامیده شده بچه ها چرا اینطوری لبیک میگن
بنظر باید مشکل رو رفع کرد و یا در سنگری دیگه ای مشغول شد نه خالی کردن و عقب نشینی از سنگر.
اگر از بعضی مسائل حاشیه ای وبتان بگذریم در کل این وب حیف است ترک شود و لذا سعی شود مسائل حاشیه ای کم و ادامه راه دهید

یا علی
پاسخ:

مسائل حاشیه ای؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

نمیدونم چی بگم
به هر حال
هر کجا که هستید ان شاءالله عاقبتتون بخیر
پاسخ:
...
...
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۹ خارج از چارچوب
این قواعد حساب شده شما میگن که بیخودی اینجا نیومدید که بیخودی هم بخواید برید.بعید میدونم کلا برید
پاسخ:


التماس دعا
خدا نکنه عزیز آبجی
: )
فدای تو بشم من

با پیامی که دادی تسلی دادی بهم
: )
پاسخ:
...
...
انشاالله با دستی پر برمی گردین...
پاسخ:
...
...
آبجی
:,(
پاسخ:
...
...
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۵ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
حرف دل است دیگر گاهی تند و به مزاج بعضی ها خوش نمی آید ..
ولی خیلی ها هم موافق این بودند ، رسانه ها خیلی تقصیر دارند در این ماجرا که در این مدت پوشش وضعیت ایشون رو ندادند و گزارشی ارائه نکردند به مردم
ایشاالله که بیدار بشیم و ادامه دهند باشیم و علم این کار رو دست بگیریم ..
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
...
...
یاد این پست و این کلیپ بخیر
خیلی صفا کردم باهاش
حضرت زهرا سلام الله علیها رو عشقه ...
پاسخ:
http://etreyar.blog.ir/post/46

پیشنهاد میکنم حتمن حتمن مشاهده کنید.
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۷ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
ایام تسلیت باد .. التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس از بابت انتخاب دلنشین تون!
تسلیت ایّام برای شما نیز
محتاج هستم بسیار
دعاگوی همه ان شاءالله
ممنون
عاقبت همه مون بخیر
هیئت کتاب همّتی زیبا داشته جهت معرفی چند کتاب فاطمی
ان شاءالله حتماً سر بزنید!
سلام...
امسال همه خبر بد بود....
رفتن شما هم اضافه شد...
:(
پاسخ:
...
...
شهادت یک لباس تک سایز است.
هروقت و هرزمان اندازه ات را به لباس شهادت رساندی،هرجا باشی باشهادت ازدنیا میروی
"شهید آوینی"
پاسخ:
این جمله رو قبلا شنیده بودم خیلی به دل میشینه
ولی اصلا خاطرم نبود دقیقا چی هست و از چ بزرگواری
امروز وب جناب "شقایق" یافتمش
پخش مستقیم حرم امام رئوف ...
ثبت نام برای جاهای خوب (به قول دختر چادری) فقط تا 20 فروردین فرصت باقی است!
پاسخ:
http://www.aqr.ir/Portal/Home/Default.aspx
ثبت نام اعتکاف در مسجد گوهر شاد
سلام و ادب
اعمال ما دایر بر تکلیف است
گاهی تکلیف ایجاب می کند باشیم
و گاهی نباشیم
به وسوسه وسواسان و خناسان توجهی نکنید
تکلیف را ملاک قرار دهید
اگر لازم شد بروید، تردید نکنید
اینطوری همواره در مسیر زندگی رو به تعالی خواهید بود
یا علی
پاسخ:
...
...
سلام خانومی.خوبی؟
چی شده؟دیگه نمی نویسی؟
من این جا رو تازه پیدا کرده بودم!ولی خب مطمینم همینطوری کاری رو نمی کنی و حتما دلیلی داری واسه خودت.ایشالا همیشه موفق باشی و سال خوبی داشته باشی.
پاسخ:
...
...
نظر امام خامنه ای در موردسینه زنی در ایام فاطمیه در لینک زیر
http://gerye.blog.ir/post/39
پاسخ:
...
حقیقت بنده در این مدت کوتاه اشنایی با وب شما بسیار مستفیذ شدم خدا خیرتان دهد

هر انسانی اختیار خودش را دارد و اصرار نمیشود کرد و دعا میکنم زودتر برگردید

موفق و منصور باشید
پاسخ:
...
...
مگه میخوای بری ؟ چیزی شده؟ .... من با شناختی که از شما دارم به این راحتی ها کم نمیاوردی تا اخرش وایمیستادی .... حالا وقتشه که اون صبور بودن خودت رو نشون بدی ونشون بدی که محکمی حتی اگه به قول خودت ضررش بیشتر منفعتش باشه ..بمون .... این راهش نیست.... امیدوارم نظرت تغییر کنه وبمونی ...موفق باشی..
پاسخ:
...
...
سلام
.
.
.
.
خذا حافظ
پاسخ:
...
...
سلام بانو
کلی نوشتم و نوشتم براتون اما همه اش پاک شد :(((

جان کلام این بود که " کاش نروید . . . "
دلم برای خودم می سوزه اگر بروید نه برای شما
برای خودم چون تازه تازه داشتم اخت می شدم با فیروزه فام و بانوی بزرگواری که ارادتی عجیب به شخصیتش داشتم .
دلم گرم جوانانی شده بود که در میهنم زندگی می کنند و صافند چون آیینه

دلم می خواد بمونید و قلمتان مستدام باشد .



یـ علی ـا
پاسخ:
سلام بانوی مهربانم

بس ک شما لطف دارید! بعضی چیزا هستند ک دست من و ... نیست! خودم بیش از هم میخواستم بمونم ولی گاهی یک فضایی هست ک موندنت ضررش بیشتر از نفعش هست!
حالا ن تنها برای خودت بلکه برای دیگران هم! من با خودم عهد کرده بودم ک تا وقتی ک قصد نوشتن دارم همین جا بنویسم ولی پلک شیشه ای مایه ی ضرر شده برای خیلیا!!!!
ای کاش ک این دنیای مجازی خیلی چیزها رو نداشت! ای کاش روابط یک جور دیگه بود!
اگر بخواهید من واقعی من در خدمت شماست مهربان! پیامکی هستم در خدمت تون بانو!!!
و اینکه بقیه اش رو خواهرانه خدمت میام میگم!

این همه لطف همه شماها آدم و شرمنده میکنه!
علی مددت
سلام،

با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
* آمار خودکشی
* آمار سقط جنین
* آمار سیگارهای مصرف شده امروز
* آمار افراد دارای سو تغذیه
و...

تشریف بیارید:

http://ghasedoon.blog.ir/post/55
پاسخ:
....
چشمتان روشن؛
امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه وسنی یکی شد.
چشمتان روشن!
تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید.
چشمتان روشن!
ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 است و شیعییان 1.7
چشمتان روشن!
با همین فرمول رشد جمعیتی ، ظرف سالهایی نه چندان دور اکثریت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند.
و باز چشمتان روشن!
که با تبلیغات گسترده شبکه های وهابی فارسی زبان به عنوان تنها تریبون اهل سنت در ایران به تدریج اهل سنت ایران از جهت فکری دارند کاملا وهابی می شوند، شاید باور نکنید که در سالیانی نه چندان دور؛ با این نمودار رشد جمعیتی و این آرایش رسانه ای وهابیون؛ بزرگترین کشور وهابی؛ ایران خواهد بود.
این امار بعد از سر شماری سال 90 به دست آمد و بعد از نامه مدیر حوزه علمیه اهل سنت پاکستان به سنی های ایران موجب حساسیت بیشتر نهادهای امنیتی شد... در نهایت این امار اخرین نتایج حاصل است....
مختصری از نامه مدیر حوزه علمیه پاکستان خطاب به اهل سنت ایران:
شده نان شب نخورید اما در تولد نوزاد همت کنید.... آینده ایران از ان ماست!!!
چندی پیش از یکی از منابع خبری معتبر شنیدم که یک طلبه ی وهابی، در روستایی در زاهدان توانسته بود در عرض یک سال، هزار نفر را وهابی کند! جالب است بدانید اهل تسنن، قانونی برای زندگی دارند با نام دو زن و 20 فرزند! یعنی هر نفر دو زن اختیار می کند و از هر زن سعی میکند 10 فرزند حاصل کند!
الا یا اهل العالم - وقت گذاشتن برای تبلیغ مذهب ناب شیعه، فقط برای طلبه تعریف نشده است. تک تک شما دغدغه مندان و جوانان ارزشی این مرز و بوم وظیفه دارید از اباحه گری ها و مستحبات کم کنید و به این مهم بپردازید.
چرا هنوز برای من تعریف نشده است که از خیلی تلویزیون تماشا کردن ها و یا حتی یک ساعت از وقت خوابم را صرف ترویج معارف ناب شیعی و انقلاب کنم و یا لااقل دور چند نوجوان و جوان را بگیرم و قدم به قدم همراهیشان
پاسخ:
...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی