متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

" بسم الله الرحمن الرحیم "

بار قبل که دیدن رویتان را با اشک و آه تمام خواستم ضعیف نوازی کردید آقای رئوفم ... البته که روسیاهی مثل من روی ،درخواست مستقیم ازشما را نداشته و ندارد ولی عمه ها و مهربانی شان همین موقع هاست که خوب خودش را نشان میدهد ... 

بی قرارترین لحظه های سال گذشته ام را در شعاع محبّت شما سپری کردم! یافتن سنگ صبوری که قضاوتت نکند و فقط شانه ای محکم باشد تا بار سنگینت را در دامنش سبک کنی ... من شما را اینطور یافتم! دست نوازشی که شما روی سرم کشیدید و نگاه پرمحبّتی که بر زندگی ام حواله کردید طعمش نافرم زیر دندونم مزه کرده آقا جون ... 

حاجی باخرد ، منزل شهید حسین اعتمادی : برای رفتن زیارت آقا آماده برید. از مقصد دهان تون رو با ذکر لااله الاالله معطر کنید،توی مسیر حرف لغوی نزنید،فکر لغوی از ذهن تون عبور ندهید، حواستون رو پرت رنگ و لعاب دَرُ و دُکون های اطرافتون نکنید ... زائر باشید ... اگر با حواس جمع رفتید قلبتون آماده میشه واسه زیارت ... آمادتون میکنند ... وقتی دست گذاشتی روی سینه و سلام دادی ... اگر اشکت جاری شد یعنی بهت اجازه ورود دادند اگر نه که ... (البته این رو از قول بزرگی میگفتند)

هر بار که اومدم آقا اشک که هیچی ... خودت قبول کن ...

 

هر روز کارم همین بود! تکیه دادن به دیوار رو به روی ضریح و ... زیارت این بود که فقط بایستم و چشم تو چشمت اشک روضه امام حسین بریزم ... گاهی حالم از خودم بهم میخورد که تا کنار آقا بری و ی زیارت نامه نخونی ... ولی با هیچی آروم نمیشدم مگر نوای محرم ،مگر روضه رقیه،مگر روضه امام حسین علیه السلام ،مگر روضه تشت طلا ... خیلی مگرهایی که جگرت رو آتیش میزنند ... مثل هر روز تکیه به دیوار بودم و مشغول گوش کردن به روضه ... خانمه اومده میگه :« میگن بگو وَاَمّا سائِلَ فلاتَنهَر » کلن همه شورم قطع شد مبهوت نگاش میکردم ... چی ؟! دوباره تکرار کرد ... مشغول گفتنش شدم ... آرامش خوبی داشت ...

+ و چ سخت که این بار از دعوتت جاماندم ... خودتان بطلبید ...

 

۹۳/۰۳/۳۰

شما بگو  (۷)

یادت نره ها...
پاسخ:
مریم سادات به اسم آویزون یادت کردم ... 
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۵ آیات نورانی
سلام
شما دعوتید به "معجون ایمان و کفر" در آیات نورانی.

http://ayatenoorani.blog.ir/1393/03/31/iman-va-kofr

موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس از دعوت تون
حتمن میام
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۱ فرزند آدم
ینی خوب موقع رسیدم اینسری ؟
اخه هیچ وقت نمیرسم به کسی التماس دعا بگم !!!
خواهری اگه هنو نرفتی واسه من خیلیییییییییییییییییی دعا کن که سخت این روزا به دعای دیگران محتاجم....سخت...
یاامام الرئوف .........:(
پاسخ:
هنوز همین جا هستم!
چشم چشم 
لایق باشم حتماً

منم محتاج دعای خیر شما
قبول باشه
کلی رفتم تو حس زیارت
طعم ضریح زیر دندون مزه ی جالبی داره
پاسخ:
قبول حق

سپاس
واقعنم
پس راهی مشهدید ان شاالله

التماس دعا
پاسخ:
ان شاءالله

محتاج هستم شدیداً
دعا گوی همه هستم ب شرط لیاقت
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
پاسخ:
مناجات زیبایی بود حقیقتاً
سپاس 
ان شاءالله در زمره آنانی باشیم که مورد لطف و رحمت پروردگار قرار گرفته اند ...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۹ گــــــــــــــــم گشته
حسرتش که نصیبتان شد ان شالله مزه اش هم نصیب دوباره تان.
پاسخ:
محبت امام رضا رو عشقِ
دعوت کردند برم ...

ممنونم

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">