متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

ye post avazi ....

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ق.ظ

" In the name of GOD "

طعم گسی داره [دنیای مجازی رو میگم] 

 

kheili vaghtha jadareh begam mordeshoor harchi veb o veb nevisi o donyayeh majazi hast ro bebaran

lanati harchi ham hoselat nabasheh baz jazabiat khas khodesh ro dareh

bayad az khod vaghei faseleh nagereft vagar na vel moatal az tazadi ke khodet ijad kardi

hala ab o tab dadn be matn bashe barayeh baad

 

ejalatan eydetoon mobarak

ma ro ham toye doayeh kheyretoon sahim konid

+  (آقامون ناز داره دیگه ...)

retune to GOD (نقل به مضمون البته)

۹۳/۰۵/۰۷

شما بگو  (۲۶)

لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

.......................................
چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.

اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
کلیپ های بازی در سایت آپارات
نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

لینک دانلود 1 :

http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 :
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


لینک ویدیو ها در یوتیوب

نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
http://www.ashoora.ir/live-tools/pakhsh.php?num=1
کارهای فرهنگی خوب
پاسخ:
سالنامه مراقبه (لینک)
یک کتابخانه کوچک خواندنی
پاسخ:
لینک
لعنتیا

چه به روز خانواده ...
پاسخ:
لینک
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴ خـــــادم الرضــــا
بیایید همه با هم فارسی را پاس بداریم :|
پاسخ:
واقعنم 
حالا شوما خودت و ناراحت نکن درست میشه :|
تکنولوژی دوست ندارم چون کارش دور کردن انسان از خداست
پاسخ:
نمیدونم میشه مطلق این و گفت یا نه
ولی به نظرم چاقوی دو لبه است
سلام، کور گشتیم تا خوندیم همین اندک رو، فارسی هم خوبه ها
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام علیکم

عذر
سپاس


از شماهم
انقد خوبه هممون از دنیای مجازی بدمون میاد و وب نویسی میکنیم !!!! حالا بدمون میاد و اینجوریه ! خوشمون میومد دیگه چی میشد !
پاسخ:
دیگه ...
طعم گس

مثل طعم گس ِ تنهایی
پاسخ:
تنهایی گس؟!
شاید !!!


۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳ خانم چادری
سلام
عیدت مبارک
نظری راجبه دنیای مجازی فعلن ندارم.
پاسخ:
سلام آبجی

عید شما هم . ممنون


جالب بود

سلام
عیدت مبارک
همچنان التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهرم

سپاس
عید شما هم
محتاج هستم
دعاگو به شرط لیاقت
اصولن به تنهایی کاری از مجاز آباد بر نمیاد
وقتی نمی تونه کارکردی برای تغییر حال ما داشته باش بهش گیر میدیم
لزومن صدق نمی کنه رو هم نمی فهم
پاسخ:
کلن که برای کار راه انداختن نیست ولی ...
یک وقت هایی هست که حال خرابمون رو رو سرش آوار میکنیم
ولی خیلی وقتا هم هست که لعنتی حال خوب من و خراب میکنه!!!!!!

همین که توی دو خط بالا گفتم


شنیدین میگن «ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان.» 
سلام به خواهر عزیزم...طاعات و عباداتت قبول... عیدسعید فطر رو تبریک میگم...سپاسگزار لطف و همدلیت هستم...پس از غیبت طولانی،به نت برگشتم... امید که همواره شاد و تندرست باشی.
پاسخ:
سلام بانو

سپاس گذارم . همین طور از شما
خواهش میکنم ببخش این همه دیر از دلت با خبر شدم عذر 

ان شاءالله که خداوند به شما و همسر طول عمر بده و ثمرات صالح متعدد 
ان شاءالله حضرت زهرا سلام الله علیها آرامش دهنده قلب مهربانت باشند

ممنونم خواهر
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۲ چشم چشم دو ابرو
Are...
Are ...
!!!
پاسخ:
ی نفر دیگه به جمع موافقین افزوده شد ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام


این مجاز آباد میتونه خیلی هم خوب باشه
اما
گاهی بدجور داغون میکنه دل و ذهن و شخصیت و دار و ندار آدم رو !
مشکل هم اینجاست که نمی شه ازش گذشت
هر روز بدتر از دیروز

اما
من دوستش دارم
پاسخ:
سلام 


شایدم گاهی داغون میکنیم دل و ذهن و شخصیت مون رو ... دی:
از بدی ها و خوبی هاش باهم گریزی نیست ... شایدم هست ...


حس تون مستدام
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۸ انسان غریب
ان شاالله موفق باشید
پاسخ:
و من الله توفیق ...
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :

از نخلستان تا خیابان...
سروده:
علیرضا قزوه.....

http://baketab.blog.ir/post/21
پاسخ:
سلام علیکم
من گفتم از اوناش بود ؟
گفتم دیوار کوتاه تر از مجاز آباد پیدا نمیشه دق و دلی ها رو سرش خراب می کنیم
وگرنه خیلی هم جای خوبیه
پاسخ:
لزوماً این صحبت شما صدق نمیکنه ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۰ انسان غریب
جالبه همه مینالند از مجاز اباد از جمله خودم ولی هنوز همراهش هستیم
پاسخ:
نکته همین بود ...
در پاسخ به کامنت خصوصی :

نه فعلن! شاید به همین زودی! شاید هیچ وقت!
پاسخ:
بی ربط به کامنت :

اینجا چراغی روشن است ... (لینک)
مردم فارسی نوشت ها رو نمی فهمن چ برسه به فینگیلش هاش
من که کلن حالم به هم می خوره بعضی اوقات البته ربطی به مجاز آباد نداره فقط اینجا هی نالیدن از دنیا تو نالیدن از اینجا ظهور بروز پیدا می کنه
پاسخ:
 آره منم نمیفهمم
دنیا نالیدن نداره! میگذره همه چیز!
میفهمم ولی این از اوناش نبود ، نیست ...
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۳ انسان غریب
دربحث نجوم گرچه دقت شده است 

اذهان همگی دچارغفلت شده است 

وقتی که هنوز غایب است آن آقــا

یعنی چه هلال ماه رؤیت شده است

اللهم عجل لولیک الفرج/

عیدتان مبارک
پاسخ:
مضمون دوست داشتنی داشت

آمین بحق علی علیه السلام ...
سپاس گذارم
عید سعید برشما نیز تبریک
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۹ انسان غریب
بله

خسته شدم تا خوندم مطلب رو

عیدتان مبارک
پاسخ:
منم خسته شدم تا نوشتمش خیلی عوضی بود
سپاس
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۰ میلاد جعفری
سلام
وقتی دوستای خوبی کنارت هستند و باهاشون حس خوبی داری، بدون خدا خیلی دوست داره ...
از آشنایی باهاتون خرسندم ♥
خوشحال میشم وبلاگ منو با عنوان "حسش هست، خوبم هست" لینک کنید و با هم تبادل داشته باشیم ♥
www.hesss.blog.ir

شاد باشی دوست خوبم ♥
پاسخ:
سلام علیکم


واقعا دنیای بدیه دنیای مجازی...

عیدتون مبارک
پاسخ:
چاقوی دو لبه ...
سپاس گذارم
عیدشما نیز

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">