متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

... ، عُبَیدَکَ المُبتَلی*

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دست من و دامانِ تو/ درد من و درمان تو

زمان ها حمّال اتفاقات خوب و بد هستند. زمان هایی که در دل این وبلاگ گنجانده شده اند هم ازاین قانون پیروی میکنند. اتفاقات زمانی که به خاطرات تبدیل می شوند حس انسان نسبت به آن ها تغییر میکند. حالا شده ای جادوگری که درون آیینه اش نظاره میکند و پس این اتفاقات را میبیند. ته این تلخی ها و شیرینی ها را!

وقتی خاطرات را ورق میزنی میتوانی بندباز احساست باشی و روی خط تعادل غم و شادی با رویدادی که از آن گذشتی برخورد کنی.این مرحله که رسیدی بخشی از پازلی که قبلاً از آن بی اطلاع بودی پیش رویت کامل شده قرار داده اند؛دیدن تکّه های عُسر و یُسری که خدا در مسیر زندگی نصیبت کرده بود اینطور کنار هم ردیف شده آرامش زیبایی را برایت به ارمغان می آورد. مرور خاطرات حاصلش لبخند است، تلخ یا شیرین. لبخند شیرین است :-)

سالی که گذشت پُر بود از اتفاقات تلخ و شیرین ، خوب و بد ؛ امّا حالا که به قبل نگاه میکنم و قد و بالای این رویدادها را برانداز میکنم همه برایم تداعی کننده لبخندی هستند. لبخندی که حتّی صامت نیست و صدای قهقه کودکی شیرین تُپُل و ناز از آن شنیده میشود. خاطراتم شبیه لبخندِ کودکانه ای هستند خدای من از رسیدن به این نقطه ای که مرا به آن رسانده ای یک دنیا سپاس گذار هستم.

سال قبل مقارن با همین اوقات متنی نوشتم که آمدید و نظری پایش جاگذاشتید. با حذف قبل و بعد محتوای پیام بخشی از آن این بود  «یه بار همین سن رو واسه شاگردام باز کردم خودشون دهنشون وا موند» حالا با فکر کردن به آن متن و این پیام فقط خنده ای است که توی احساسم چرخ میخورد. غم و غصه های الکی پلکی، شدند لبخند به فکرهای بچّه گانه! :)

این روزهایم را هم میگذرانم با امید به لبخند هایی که قرار است در آینده های نزدیک به لبم بنشیند.

 

 

پ.ن :

- تا اطلاع ثانوی که خودم از زمان دقیقش بی اطلاع هستم کامنت ها تایید نمی شود.

- به وب همه تون سر میزنم. ]خاموش یا روشن[

- میرم که برم سر درس و مشق و کنکور گوش شیطون کر!

- دعای خیرتون رو دریغ نکنید که شبیه یه نخ گره کور شدم.

-  ***   

- داعش - میثم مطیعی

- داستان جوان مرد

- سمعی : دعوت تو

 

- سمعی ، خواندنی : گوش کنید به نوای این وب ***

 

روزهای بد ، همچون برگهای پاییزی ، باور کن که شتابان فرو میریزند و در زیر پاهای تو اگر بخواهی استخوان می شکنند و درخت ، استوار و مقاوم برجای می ماند .  
                                                                                        نادر ابراهیمی

 

وَ الی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

* فَاَغِِِث یا غیاثَ المستغیثین ، عُبَیدَکَ المُبتَلی [بخشی از فراز های دعای ندبه]

شما بگو  (۲۸)

منو باش !
رفتم خیر سرم مشورت بگیرم که درس بخونم،
نشستم دونه دونه پستاشونو میخونم !!!
من حتما قبولم خخخخخخ
پاسخ:
لبخند لبخند 
وقتی کار مهمی داشته باشی این طوری میشهـ

ان شاءالله
شک و تردیدم در مورد قبولیه!
من معلم خصوصی نگرفتم. خودم دارم میخونم. زیست سه رو خوندم... امتحانشم دادم . انشاءالله اونو قبول میشم.
دو شنبه زیست 2 دارم. اگه قبول شم دیگه همه چی حله و اون موقع دیگه میرم که درس بخونم. الآن چون رو هوامو نمیدونم باید دیفرانسیل بخونم یا زیست به خاطر همین خیلی حس درس خوندن ندارم :(
پاسخ:
الان متوجه شدم.ببین زیست معلم نمیگم نمیخواد ولی خیلی خیلی به علاقه و نوع خوندن خودت بر میگرده. کتابای خیلی سبز که یک عالمه توضیح جو وا جور دارن خیلی عالین برای زیست.
حالا از اون نظر غیر کارشناسانه من که بگذریم این دو آدرس برای وب دوتا خانوم دکتر هستش باهاشون مشورت کنی فکر کنم مفید باشه

http://www.missnooon.blogfa.com/   فکر میکنم سال سومی دانشگاه هستش

ریاضی بودم و فعلا هستم!
قصد کوچ به سمت تجربی دارم!...
پاسخ:
حدسش رو زدم.
خب پس حسابی برات آرزوی موفقیت میکنم با کتابای زیستی که در انتظار داری.
شک و تردیدی که داره بابت چی هست؟!
اتفاقا منم رو هوام!
چون هنوز رشتم معلوم نیست!
تغییر رشته ای ام! دو شنبه هم یه کتابو امتحان دارم و بعد خیلی شیک هی میام نت!
پاسخ:
لبخند . حس همزات پنداری

خب چه رشته ای قرار امتحان بدی؟! دختر خوب ان شاءالله  که به خوبی پشت سر میگذاریش.
برو و بعداً جایزه ات یک نصف روز بیا بچرخ ...


ئه! پس شما هم مث مایی!
من استارت ترک مجازستانو با تعطیلی وب زدم، ولی همچنان روز خود را با نت آغاز و با نت به پایان می رسونم :)))
پاسخ:
آخه من یه خرده فرق میکنم.
شما تصور کن فقط نیتش رو کردم ولی منابع و حتی رشته ام هنوز روی هواست
سلام...
" گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را... "

می بینم که جمع کنکوریا جمعه :))
ما بریم که بیان تعطیل میشه!!
ان شاءالله هممون موفق بشیم صلوات!
صلوات دومو بلند تر بفرس!
پاسخ:
سلام

فعلن که فقط اسمش و به دوش میکشم
اگه برم اراده کنم دیگه هیچی ، کلن سمت سیستم هم نمیام .ولی الان میدونم روی چه مودی هستم. 
شما حسابی جبهه کنکوریا رو به جای ما هم حفظ کنید :)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۲ .•.✿.دلآنهـ هآی انتـظآر.✿.•.

می ترسم
روزی که بیـایی
قلبم
به احترامت بایستد . . .


[اللهم عجل لولیک الفرج]
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

بایستد ...
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هنوز نظراتو واسه خودت نگه میداری؟
من یه گل بهت میدم بذار بین نظراتت خشک بشه

:))


موفق باشی خواهر گلی
پاسخ:
اصلش نظر رو برای خوندن نویسنده میذارن دیگه
منم میخونمش ،جوابش رو هم میدم،همین کافی
گل تون هم جاش محفوظه
http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=27239
http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=20294
http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=27255
http://farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=119&pid=119&tid=-1
اینجا چه قدر جای خوبی است.

کتابخانه ای الکترونیک از آثار شهید مطهری
همه ی متنتون یه طرف و این متن "دست من و دامانِ تو/ درد من و درمان تو" یه طرف...


چه خوبه که به خاطرات گذشته تداعی کننده لبخند است واستون...

(اگه خط متن پست هاتون رو تو پُر کنین خیلی تمیز تر میشه وبتون ها...)
پاسخ:
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

چه خوبه زندگی را سخت نگیریم ;)
یعنی bold اش بکنم ؟!
+
پاسخ:
سپاس
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم



چفیه به روز است با "صلح آمیز نیستی "



التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلام

آمدم
ممنون از دعوت



محتاج محتاج
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۱ عاشق اهلبیت علیهم السلام
یاعلی
پاسخ:
یا علی مدد
سلام
هیچی ب اندازه این عکس اول و این حرفا
نمیتونست دلمو بارونی کنه
ممنونتم
پاسخ:
سلام آبجی

اون عکس دل من و ریش ریش میکنه ...
از دل برآمد ...
لطف ... لطف ...

ممنون شما
+
پاسخ:
+

:)

زیارت قبول خواهری



پاسخ:
قبول حق
سپاس
تو یک فرشته ای!

در روزگاری که :

زن را بـ‌ه "تن" می شناسند

غیرت را "بددلی" می نامند

و باحجاب را " اُمل" می دانند ،

تو همچنـان "فرشته" بمان
پاسخ:
فرشته بمان
زینب باش

زهرایی کن
بوی یاس بده
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

به قول پدربزرگ خدابیامرزم

درس بخونید مثه ما نشید!
پاسخ:
سلام علیکم

چشم!
قولشون جواهر
جشنواره وبلاگ نویسی دختران آفتاب ... تقدیم شده به پیشگاه حضرت عمه جان

سری بزنید
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۷ خـــــادم الرضــــا
سلام

زیارت قبول عزیزم ...

یه کارایی میکنیا .. کامنت پنهان :D

ان شاالله که خیره ... محتاجم به دعات

فَاَغِِِث یا غیاثَ المستغیثین:(


پاسخ:
سلام ...


:*(

وای که چه قدر همش اونجا با من بودی.زیارت تو و شما قبول تر
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۳ محسن عروجی
امام علی (ع)
در شگفتم از کسی که می بیند هر روز از جان و عمر او کاسته می شود،

امّا برای مرگ آماده نمی شود.



ممنون میشم به سایت بهشت و جهنم ما سربزنید
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ بنت الهدی حسینی
بسم الله
سلام علیکم
به صبغة الله دعوتید با مطلبی درباره ی موضوع جنجالی تفکیک جنسیتی در کنسرت ها!
پاسخ:
سپاس

سلام
با این عکس دل ما رو می سوزونید دیگه. بعله؟

هعییییییی زندگی...
پاسخ:
من غلط بکنم
ولی این هاست که آرومم میکنه

خیلی به یادت بودم.خیلی . ان شاءالله به زودی ها دعوتت میکنند.
سلام.
منتشر شد...

معرفی کتاب :

انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

http://heyateketab.blog.ir/post/118
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس گذارم
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۴ انسان غریب
السلام علیک یاامام الرئوف

درپناه خدا باشید

برای همه کنوریای امسال خصوصا من حقیر دعا کنید

یاعلی
پاسخ:
سپاس

بنده حقیر از همه محتاجتر هستم
حتماً لیاقت باشه دعاگوی همه ایم
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
به
بالاخره دامن شوما رو هم گرفت

:))


ان شالله موفق باشی

پاسخ:
بله دیگه بالاخره دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نُچ 

ممنون. به همچنین
سلام
زیارت قبول
پاسخ:
سلام بانو

زیارت شما هم قبول

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">