متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دهن کجی های ذهنی ...

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

«بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم»


این که ندونی چت شده

خیلی بدتر از اینه که بفهمی

دچار تزلزل هویت شدی.

سمعی بصری : **    :*(

و الی الله ترجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۲۷)

میلاد سلطان عشق مبارک..

یاعلی
پاسخ:
سپاس گذارم

برشما هم 

یا علی مددی

سلام تبریک میگم بانو

پاسخ:
سلاااااام

عید شما هم مبارک بانوی سیب 
ان شاءالله بهترین ها رزق و روزیت 
سلام عیدتون مبارک التماس دعا
پاسخ:
وعلیکم سلام

سپاس گذارم.

از شما نیز.
محتاج
اوووف بالاخره شد نظر بذارم!!
از ظهر در گیر بودم.
آره این که ندونی چته خیلی بده... مث بی خبری می مونه ... که از خبر بدم بدتره...
پاسخ:
از دست این نت ...
بسی ممنون زحمت شماییم
عیدتونم مبارک باشه خواهرم
اوووف بالاخره شد نظر بذارم!!
از ظهر در گیر بودم.
آره این که ندونی چته خیلی بده... مث بی خبری می مونه ... که از خبر بدم بدتره...
پاسخ:
ببخشید مایه ی زحمت شما شد.

دقیقاً !! بی خبری شبیه خلسه است.
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خواهری عیدتون مبارک

التماااااااااااس دعا

:))

********
عالم آرا می رسـد دنـیـا گلـستــان می شود
جـلــوه ذات خـــداونـــدی نـمـایـــان می شود
ثــامــن آل رســول و عـاشــر عـصـمــت رضــا
با وجـودش شمس رویش سینه تابان میشود
پاسخ:
سلام خواهرم
عیدشمام مبارک باشه.
ممنون 

اولین کسی بودی که امروز ظهری تبریک گفتی ها.ممنون
ان شاءالله بهترین ها رو از جانب شون عیدی بگیری

محتاج محتاج دعاتون هستم
سلام آبجی

عیدت مبارک
پاسخ:
سلام خواهر 

عیدشمام مبارک باشه.

ان شاءالله که بهترین ها رو از جانب حضرت شمس الشموس عیدی بگیری
اگه بدونی مشکل چیه که میشه یه فکری واسش کرد ، البته اگه بخوایم حلش کنیم !

اما اگه ندونی که داغون میشه آدم ، هرچند بعضی ها بی خبری رو ترجیح میدن .
عکس هم خیلی ملوس بود
:)
پاسخ:
همین طوره ... داغون 

ملوسی از خودتونه ... قابل نداره 
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یعنی پست هم نذاری صوت وبت می ارزه وبت باز ابشه
فک کنم این صدمین باره ک دارم میگم
خخخخخخ

یکی نیس بگه خب دانلود کن از سیستمت گوش کن
ولی من اینجا رو دوسدارم
آرامش داره وبت
:)
پاسخ:
خداوند جناب مطیعی را با انبیاء و اولیای الهی محشور کند و عاقبت بخیر دو دنیا باشند

شما همیشه لطف دارید. ان شاءالله عروسی پثرت جبران کنیم.
سلام
درکتون میکنم
منم خیلی وقت ها این حس و حال بهم دست میده


+

منم دلم میخواد این نی نی رو بخورم :(
پاسخ:
سلام 

از ابراز حس همذات پنداری تون ممنونم



موافقم

هویتم ؟

دلم می خواد

دختر ِ خاکی ِ زهرا(سلام الله علیها) باشم!

:'(
پاسخ:
مادر ...

و چه قدر خوب گفتید بانو 

السلام علیک یا امّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی



فقط تو نگاهم کن، هویت و غیره را می خواهم چه کار؟؟
پاسخ:
اللهم انی اسئلک نگاهی مهربان از سوی تو معبود ...
هویت بنده خوب تو بودن را نصیبم کن ...
وبــلاگــتــونـ. خیلـی روشـن و خوشگــله
پاسخ:
سپاس گذارم
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۹ خـــــادم الرضــــا
به به

من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم// رخصت بده در زنم هی خدا خدا کنم :(

حرفتو ناجور قبول دارم ....!!

خیلی التماس دعا ... دلمون گرفته
پاسخ:
رخصت بده ...

آخ آخ ...
من از همه محتاج ترم بسیار

دل رو که ...
اگر صدام بُرد داشته باشه به یادت هستم دختری ...

اینکه بدونی چته اما نتونی کاری کنی بدتره :)


خواهر پلک به سوالت باید دهن کجی بکنیم ؟ :)

هویت ؟

پاسخ:
اون رو هم ...

نه دهن کجی به حرف ذهنم بود.یعنی حرفایی که ذهن با دهن کج میزنه.
what?!
بله !
کلن جالب بود
پاسخ:
واقعاً ؟! کدوم قسمتش؟!
یاعلی
پاسخ:
یا علی مددی

ببخشید اگر خاموش  میام وبتون
تاریخ تفسیر قرآن کریم

پاسخ:


مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن 

(کتب اسلامی اینترنتی)
دل زیارتشان را خواست....
پاسخ:
ما هم زیاد ...
ان شاءالله نصیب همه مون به زودی با معرفت تر از همیشه
من دومی رو بیشتر دوس دارم
به نظرم اولی بدتر
پاسخ:
از نظر بنده هم همین طوره 
این که آدم بدونه چِشه، حتّی اگر دوست نداشتنی باشه 
خیلی دوست داشتنی تر اینه که توی خلاء نادونی و بی خبری باشی
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ **انسان غریب**
ببخشید ولی من اعتقاد دارم همه میدونن چشونه ولی یا تنبلی میکنن در رفع مشکل
یا استرس زیاد مانع برطرف شدن میشه یا واقعا نمیشه کاری کرد
پاسخ:
همه رو نمیدونم ولی بنده که هرچی میگشتم ریشه آشفتگیم رو پیدا نمیکردم.
الان آرومم ...

استرس و تنبلی و ... رو هم در جای خودشون قبول دارم ...
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۱ باید مراقب بود..
نوای وبتون من رو یاد اتوبوسهای راهیان انداخت ... عالی بود ..

سمعی بصری هم که ...

گویا سمعی بصری خونم اونم از این نوعش اومده بود پایین ...+++ چسبید

خدا خیرتون بده
و عجل فرجه
پاسخ:
چه قدر خوب ... دوست داشتم منم به یادش بیافتم ... خدا به صداشون سوز مضاعف بده به دلشون روشنی ایمان

امام رضای خونمون ...

خواهش میکنم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

http://dl.fadaeianhosein.ir/mp3-1393/haftegi-93-5-23/05-bazam%20roze%20berah%20oftade-shor.mp3

میشه گازش گرفت؟!
پاسخ:
سلام علیکم

 از بابت صوت سپاس گذارم.

مختارید.
http://motahari.ir/

بنیاد علمی فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری
«هویت عبارتست از مجموعه نگرش ها،ویژگی ها و روحیات که یک فرد را از دیگران متمایز می کند.» هویت شناسی، ص۲۶


... هویّت ملّتها عبارت است از مشخصّه‌هاى فرهنگى آنها و مزیّتهاى فرهنگى آنها؛ این هویّت فرهنگى یک ملّت را تشکیل میدهد. این هوّیت فرهنگى، اصل است؛ اگر چنانچه این از یک ملّتى گرفته بشود، این ملّت هضم خواهد شد، یعنى درواقع به معناى حقیقى کلمه نابود خواهد شد؛ حالا در یک مشخّصه‌ى جغرافیایى قرار میگیرد امّا چیزى نیست؛ هست، امّا بودن او مثل نبودن است؛ هویّت فرهنگى، همه‌ى حیات یک مجموعه و یک ملّت است...



... : هویت پدیده‌ای ثابت و تغییرناپذیر نیست، بلکه هویت به مثابه‌ی یک پدیده‌ی سیال و چند وجهی، حاصل فرایند مستمر تاریخی است، که تحت تأثیر شرایط محیطی، همواره در حال تغییر است. بنابراین، ملاحظه می شود در تعریف هویت، متغیرهایی چون: تمایز، تشخص، سیالیت، غیر و ماهیت خارجی، نقش اساسی دارند. با توجه به تعریف هویت، اگر نتوان برای هستی یک پدیده، محدوده هویتی تعیین کرد، آن‌گاه، می‌توان از بحران هویت صحبت به میان آورد و هرگاه شناسایی «غیر»، به دلیل عدم صراحت مؤلفه‌های هویتی «خود»، تمایز از «غیر» امکان‌پذیر نباشد، در این صورت هستی دچار بی‌هویتی یا بحران هویت می‌شود. ...

پاسخ:
منبع بخش آخر +++
سلام
میخوای ما رو بکشی با این عکسا؟!!
ممنون از لینکهایی که داده بودین.التماس دعا
پاسخ:
سلام آبجی

کدوم عکسا؟! این طفلکی رو میگی؟!
خواهش میکنم.
محتاج دعای بسیار

با اون جمله " میخوای ما رو بکشی با این عکسا؟! " یاد حرف یه عزیزی افتادم که خیلی وقت پیش از مجاز آباد خداحافظی کردند و رفتند. یه روز بهم گفت راستش من همش به خاطر این عکسات میومدم و اغلب مطالبت رو هم نمیخوندم. گفتم خوب من که حرف خاصی نمیزنم اصلشم همون عکساس ...

۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
همیشه میگن ندونستن یا کم دونست بهتره

اما درمورد خودت هم صدق میکنه؟

هویت همون چیزیه که تزلزل پیدا کرده!

حالا تزلزل یعنی چه؟!
پاسخ:
نه،تا جایی که من یاد دارم میگن دونستن بهتره!
؟!
؟!

خُب اگر شما ندونی که مشکلت چیه چه جوری میخوای غم درونت رو تخفیف بدی؟! باید مشکل حل بشه تا اون رفع بشه دیگه!

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">