متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

از یال و کوپالت خجالت بکش آقا ...*

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ب.ظ

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 

همان زمان که یادم دادند انگشت سبابه ام را چه طور خاصی بپیچانم توی لبه ی چادرم تا رویم را بگیرم، لابه لای حرف هایشان به گوشم فرو کردند که حیایت سوای حجاب در آوای کلامت هم بایستی طنین انداز شود. حواست را جمع کن با ناز و ادا مقابل نامحرم سخن نرانی که خداوند را خوش نمی آید .. آمدم بگویم " تا همین امروز، این ماهی قرمز حافظه ام کم رنگ یا پر رنگ یادش نمی آید به گوش پسری خوانده باشند که حواست را جمع حرف زدن با ناموس مردم کن و با عشوه حرف نزن " که یادم آمد نه من پسرم که بخواهم قضاوتی بکنم از گفتن این نصیحت یا حتّی نگفتنش نه دور و برم چنین پسری بوده که بخواهم ببینم کسی به او می گوید یا نه ؟!!!!!! پس ادای آدم های مطلع را در نمی آورم فقط به گفتن حرف خودم و تجربه هایی که شنیدم بسنده می کنم.

لطفاً آقایان وقت سخن وری در حین جلسات خواستگاری ادای عاشق های دل خسته را در نیاورید و مردانه حرف بزنید. جای خرج احساسات را گم نکنید. البته هستند معدودی که از روی زرنگی که به گمان خودشان توی خون شان قُل می زند این طور نامحترمانه رفتار می کنند. که عاقبت آن هایی که فی قلوبهم مرضٌ با خود خداست ..

وَ الی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...


* با تصرف در شعر :  از یال و کوپالم خجالت می‌کشم اما/ بازیچه‌ی آهو شدن را دوست می‌دارم!/ مهدی فرجی

شما بگو  (۳)

این مطلب را برای fun ، خود نمایی یا متهم کردن هیچ کس نوشته نشده است. ولی به نظرم جزء حرف هایی ست که باید می زدم. 

این که هر کسی ممکن است ترفندی برای گول مالدین سر دختر خانم یا حتّی برعکس بر سر آقا پسر داشته باشد مهم نیست چون آن فی قلوبهم مرضٌ را کلن جدا کردم. 

در جریان خواستگاری پیش می آید که لول ملایمت صحبت فرد رو به افراط می گذارد. من  لول آقایان را دیدم. حالا نمیدانم دختر ها هم از این بساط ها راه می اندازند یا نه.

متانت داشتن بسیار پسندیده است ولی بیشتر از متانت خط قرمز خواهد بود ...

+ شاید خیلی بدیهی باشد این حرف ها ولی در حوزه عمل باید خودمان را محک بزنیم.


اول اومدم بنویسم
"مگه آقا هم میتونه با ناز حرف بزنه؟! :|
این یه آپشن رو نداشتیم ها قبلا! تو نسخه جدیدمون اضافه شده؟!!"
بعد دیدم ظاهرا حرف یه چیز دیگه است!

بنظرم خواستگاری برای شناخته نه گول زدن!!! حالا میخواد گول زدن به هر طریقی باشه، ادای عاشق ها رو در آوردن یا هزار تا چیز دیگه...
پاسخ:
پس لابد ورژن جدید هستند یک عدّه .. (عشوه خانمانه نگفتم ها!!)

 جنس مونث به این راحتی پی به این گول خوردنه نمی بره ...
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۰ آقای میم عین
اُق آدم در میاد وقتی مردی در برابر زنی نامحرم به قول شما عشوه کنان حرف میزند، آن هم شب خواستگاری که بی تردید مهم تر از شب های آینده خواهد بود برای مرد و زن.
اصلاً شب خواستگاری شب حرف های جدی و بزن بزن کردن و دست به یقه شدن با طرف مقابل است!!

+ حالا نه مثلاً من خیلی رفتم خواستگاری O: 
ولی در کل توی تمام ذهنیات خودم این طور بالا پایین کردم جورچین خودم رو که باید شب اول، یا همون شب خواستگاری به قول معروف، شب دعوا و صحبت های کاملاً جدی در مورد ده بیست سال آینده باشد، نه صرفاً اینکه عاشق چه غذایی هستم و صدای کدام خواننده را می پسندم.
پاسخ:
 
خیلی هم اُق تون نگیره 
شاید خواسته نخواسته اتفاق بیافته 

ان شاءالله توی موقعیتش به نحو احسن باشید


بعدم اینکه تریپ خشونت هم بر ندارید ... طرف بنده خدا فکر کنه با اژدها طرفه ...

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">