متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

پرسه در کوچه‌هایِ تکراری *

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ق.ظ

379

از متن هایی که در این سال این جا خواندید دو تا آن هایی که دوست داشتید و دوتایی که دوست نداشتید،

را با نام عنوان پست برایم بنویسید.

البته اگر حالش را نداشتید هم ملالی نیست. 

والی الله ترجع الامور ...

* یاسرقنبرلو

۹۳/۱۲/۲۹

شما بگو  (۴۴)

۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
http://harkat.com/view/066791de-b5e1-40a5-9c6c-44d27f757099
پاسخ:
سلام آبجی ممنون از لطف شما. عیدتان مبارک.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۵ یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
به نام او

سلام

دعوتید به مطلب تلخندترین تلخند

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سلام علیکم.سپاس از دعوت.
سلام
من ک همه ی مطالبتونو دوس داشتم
همش قشنگ و دلنشین بود.
موفق باشی خواهری
پاسخ:
سلام آبجی ممنونم از لطف شما.همه تون محبت دارید به من و نوشته های ناقصم وگرنه خودم میدونم که این طور نیست. شماها باتری اعتماد به نفس ید :)) */ بسی نزد امام رئوف همه مون رو یاد کنید .ممنون از بابت مشارکت
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۱ صِفر کیلومتر
سلام خسته نباشید:)

دعوتید به یک سوال و کمک
ممنون میشم اگه لینک رو بذارید...
تشکر بابت لطف شما.
پاسخ:
فرستادم
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۴ هیئت مجازی کتاب
سلام...

دعوتید به :
    

http://heyateketab.blog.ir/post/193
پاسخ:
سلام علیکم.سپاس
سلام.
ببخشید اسم سخنرانی‌هایی که فرمودید از استاد پناهیان همان خانواده‌ی متعالی بود؟ کتاب نشده؛؟
پاسخ:
سلام علیکم.بله خانواده متعالی بود. اطلاعی ندارم اما فکر نمی کنم کتاب شده باشند. اگر لینک سخنرانی ها را خواستید بفرمایید تا لینک شان را بگذارم چون ظاهرا از سایت بیان معنوی حذف شده بودند.
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام بانو

با تاخیر سال نو مبارک

انشالله زیر سایه ی بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها سالی پر برکت داشته باشی و خبرهای خوبی بشنویم از جانب اصفهان
:))

***********
من جالب ترین چیزی که اینجا خوندم همون خواهرانه برای برادران بود
بدجوری مصداق داشت برا خودم و حسرت خوردم که چرا خودم این چنین متنی را در وبم نداشتم


شهادت روزیت بانوی عزیز

یاعلی
پاسخ:
سلام به به

ممنونتون هستم آبجی
ممنون بابت دعای خوبتون. ان شاءالله از سمت شما نیز ;)

متشکرم . خانم ها ظاهراً خیلی طرفدارش بودند. 
بابت مشارکت تون هم سپاس
ان شاءالله که همیشه برقراری آرامش روانی برای اطرافیان مان را جدی بگیریم.

به همچنین شما. دعامون کنید

علی علیه السلام مددتون
جمهوری اسلامی ما جاوید است*
 دشمن زحیات خویشتن نومیدست*
آنروز که عالم ز ستمگر خالیست*
 ما را و همه ستمکشان را عید است*


تولد جمهوری اسلامی مبارک
پاسخ:
مبارک بر همه هم وطنان
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۲ هیئت مجازی کتاب
سلام

به بهانه ی زاد روزش...

دعوتید به:

                  یادگاران 2

http://heyateketab.blog.ir/post/189
پاسخ:
سلام علیکم.
با سلام

با مطالب جدید به روز هستیم

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم.
سلام خواهری
سال نو مبارک عزیز دل
همیشه شاد باشی ان شاءالله
تا اونجایی که یاد دارم همه مطالبت دلنشین بوده
بیشتر مطالبتُ میخوندم ولی کامنت نمیذاشتم
موفق تر از قبل باشی ان شاءالله
پاسخ:
salam. mamnoon abji .ensha ALLAH shoma ham. lotf darid ghatan.khodetoon ro eshgheh che niaz be coment. you too
دیدگاه شما بسیار بسیار محترم :)
پاسخ:
تشکر
منظور این بود که در جامعه ی اسلامی ما وظیفه ی خانم های تحصیل کرده آگاه سازی درست هم جنس های خودشونه. در صورتی که امروز این اتفاق درست نمیفته و تو مثلن تو فضای مجازی  من دیدم که پسرها دخالت میکنن تو این امور در صورتی که دورشون به قدر کافی پسر هست که نیاز به آگاهی پیدا کردن دارن.
و در مورد حاج آقای پناهیان، اینکه ایشون با هم فکر هاشون متاسفانه جانب انصاف رو رعایت نمیکنن... دلیلی واسه این تندرویای سیاسی و اجتماعیشون دارن؟ بیشتر باعث دلزدگی از اسلام میشن با رفتار تندشون. دشمن هم دقیقن همین رو میخواد و خواسته یا ناخواسته دارن راه اونا رو واسه اسلام و ایران ستیزی هموار میکنن. اسلام دین اعتدال بوده و هست. دستور اسلام هست که با برادر دینی باید با ملاطفت برخورد کرد؛ نه اینکه سنگ انداخت و تند بود. من اخلاق سیاسی ایشون رو به هیچ عنوان نمیپسندم، اما یادش بخیر اون قدیما میومدن تلویزیون با پدرم مینشستیم سخنرانی هاشون رو گوش میدادیم. حیف... :)
پاسخ:
آھان. ان شاءاللہ کہ اھل عمل باشیم.
من منظورم تند روی ب معنای منفی کلمہ نبود. ایشون قاطع و صریح صحبت می کنند. یک وقت ھایی ھست ما برای خودمان یکسری معیار و شاخص چیدہ ایم بعد اگر کسی ازش عدول کرد برچسب بہش میزنیم. در عرصہ سیاست جای سھل گیری هست؟! ... تندروی رو باید دید از دید اسلام ھم واقعا تند رویہ؟ یا ما معیارهامون نرم تر و کندتر از حالت تعادله؟! 
چرا وقتی ی چهره اسلامی بعد سیاسیش رو نشون میده یکسری ازش گریز پیدا می کنند؟! ما الان شاخص مون چیه؟! 
متاسفانه فرد مناسبی برای بحث کردن در این باره نیستم. چرا که آدم باید توانایی پیش بردن یک بحث و با تسلط داشته باشد. پس فقط مخالفتم را با نظر جنابتان اعلام می کنم.
پست های بخش "امامم" و "ارتباط با نامحرم"همیشه قشنگن :) مخصوصن اینکه تو این دور و زمونه ای که به شکلی عجیب و باور نکردنی پسرها به فکر دخترها افتادن و میخوان به راه راست هدایتشون کنن مثلن. اینم به این معنی نیست که بقیه خوب نیستنا:| اینا گلچین بودن از نظر بنده ی حقیر. اما پست هایی که نام حاج آقا پناهیان رو داشته باشن به دل نمیشینن هیچوقت ... نمیدونم چرا :)
پاسخ:
تشکر بابت مشارکت تان.
از ان بخشی که نوشتید " مخصوصن ..." بنده خوب متوجه نشدم منظورتان  چه بود؟!
سپاس گذارم .. لطف دارید ..
در مورد صحبت تان در باره صحبت های حاج اقا هم نظری ندارم. حرف هایشان قاطع و تند و تیز اند. 
ان شاءالله که عاقبت بخیر بشیم همه ...

+ خوانندہ خاموش روشن شد. :-)
در این کلبه پر از کاشی های متبرک حتی اگر لوحی نبود وقتی مشرف به ضریحیم حالمان خوب است...

اما
به یاد دارم آن مطلب که درباره ننوشتن و رفتن و اینها بود
اصلا به مذاقمان خوش نیامد...
ان شالله
مستدام و مخلص بمانید...
پاسخ:
خیلی خوب بود این حرف. قربون امام رئوف برم. فدای ائمه و ارامشی که بی منت با لذت تمام مهمان دل های خسته مان می کنند.

می بخشید. ولی هر امدی رفتی هم دارد. امیدوارم رفتن حقیقی ام مایه دل ازاری نباشد.
سلامت باشید. ان شاء اللہ ھمہ مان ...
ممنون بابت این کہ ھستید.
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۵ بنت الهدی حسینی
پاسخ:
آمدم
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۵ بنت الهدی حسینی
به اسم که یادمون نیست بزرگوار!
ولی یه مطلب امام رضایی بود بسیار دل برد...
پاسخ:
قربون امام رئوفم برم ..
آبجی جان دعوتی به آیه گرافی
پاسخ:
ممنون از دعوت آمدم
سلام

 دعوتید به 


http://heyateketab.blog.ir/post/191
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس 
آره دیگه لینک هایی که تو مطالب میذاشتین بعضی اوقات خود مطلب میشد لینک :)
بله روزانه نویسید و این خیلی خوبه ، از هر کسی بر نمیاد!
خوشمزه هم می نویسید آدم همراه میشه شدید

پاسخ:
آهان پس حدسم درست بود.
دست زحمت کشان شون دُرُست ..

سپاس گذارم. 
منتهی می گذارم به حساب هندونه و اینا ...

یا فاطمه الزهرا...
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.

به روز هستیم

پاسخ:
ان شاءالله همه مان ... سپاس گذارم ..
تشکر بابت دعوت 
ملحقات این پست عالی بود.
اجرشون با خدا ..

کیلیک رنجه بفرمایید ...

یا بقیة الله ...

آقا دلمون تنگ تونه ...
این عالی بود واسه من ... 

پاسخ:
میان عزاداری هایتان دعایمان کنید. 
بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها سال تان پر از خیر و برکت و همراه با سیر صعودی قرب الهی ..

اللهم عجل لولیک الفرج ..
این پست و ملحقاتش بسیار دل نشین بود.
سری بزنید ...

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
والا یادم نمیاد تیتراشو بگم!
ولی یدونه بود عکس یه شتر گذاشته بودی غازه مازه داشت!
اونو یادم مونده و البته با پستهای شهید سپهر....
و البته موافقم با کامنت الف

 شهادت مادر اربابمون تسلیت 
التماس دعا

پاسخ:
:) 
حق دارید. منم خیلی تیتر شاید توی خاطرم نمونه.
تیترش این بود : روی کسی سرخ نشد بی مدد لعل لبت/بی تو اگر سرخ شود از اثر غازه بود.
اتفاقن اون و خودمم دوسش دارم. ^_^
ممنونم آبجی جان بابت مشارکت ..
لطف کردی
برای موافق تون هم :)

خداوند تسلی دهنده دل مولا و امام زمان
و شیعه هاشون باشه. :'((
حاجت روای بخیر باشید خواهری
بسیار محتاج دعای همه تون هستم. واسه جامونده ها از هیئت و روضه زیاد دعا کنید. :"((
این جالب بود :
این نغمه‌ی محبت، بعد از من و تو ماند/ تا در زمانه باقی‌ست، آوازِ باد و باران...*

پاسخ:
سپاس فراوان ..
خداکنه عامل باشم به حرفایی که زدم.
قبلن ها بیشتر حوصله نوشتن داشتید!
من بیشتر اون قدیمی ها تو ذهنم هست
از امسال اینا یادمِ
لینک
لینک
لینک
و بازم لینک

البته می گردم ببینم کدوماش خوشم اومده بود بهتون میگم
پاسخ:
یادش خوش.دوران دانشجویی و فعالیت بود و خاطرات شیرین و پرهیجانش. این بیشتر مشخص می کنه که من روزانه نویسم، درسته؟! بهتر، سر مردم و درد نمیاریم و وقت شون و نمیگیریم.
سپاس گذارم از بابت وقتی که گذاشتید.
متشکرم.

ب.ن : ی سوال این "لینک لینکا" قضیه شون چیه؟! لینک بودن یا نه؟!
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۸ ثبت کن هذا محب الفاطمه
ما داغ دیده ایم که فریاد میزنیم
خرده نگیر بر غم و داد و هوار ما
رضل قربانی
پاسخ:
یا زهرا سلام الله علیها ..

سلام

توی این یکی دوساله که من دارم وبلاگ شما رو میخونم افت و خیز زیاد داشته. از اون جهت هم که پست رو نه فقط صرفِ نوشته های داخل متن، بلکه متن + کامنت هاش میدونم، باید بگم بیشتر از پستهایی خوشم اومده که مثل پست مصرف گرایی بودن. یعنی هم تو ذهنم موندن، هم یه کاربردی توی زندگیم داشتن. این طور پستهایی رو من میپسندم. زیاد بوده چیزهایی که کلا از پستهاتون تو ذهنم مونده، مثل همون برنامه ی خواب که پارسال حوالی دی بود فکر کنم اجراش میکردید و خیلی چیزهای دیگه.
فکر کنم کلا دقیق نتونستم بگم بنظرم کدوم پستها از همه بهتر بودن، اما پستهایی رو بهتر میدیدم که تو ذهنم موندن! یکی دو نمونه از پستها رو گفتم دیگه!!!


+سال خوب و پربرکتی داشته باشید ان شاءالله
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر از بابت این که وقت گذاشتید .. متوجه شدم آن بخش هایی را که نام بردید و حدودشان را.
این هایی که فرمودید پست های مربوط به سبک زندگی هستند.
بازهم سپاس گزارم

پ.ن : در فکر گذاشتن پست های خواب و این ها بودم که نمی دانم چرا اصلاً رویم نیست بنویسم شان

+ سپاس. ان شاءالله ..


سلام 

ان شاءالله سال خوب و پر برکتی داشته باشی آبجی جون  

التماس دعا 


من پست هایی که در مورد حضرن زهراء سلام الله علیها میگذاری دوست دارم 


پاسخ:
سلام خواهری

برای شما هم، ممنوحاجت روای بخیر باشی ان شاءالله .. 
محتاج دعای خیرت هستم

ممنون از مشارکت تون :)
سلام آجی خانوم
سال نوت مبارک و زیر سایه مادر ان شاء الله

من قرار طلادیه 7 رو خیلی دوست داشتم
پاسخ:
سلام آبجی 

ممنون خواهری
سال تون پر از برکت و قرب الهی .. در پناه محبّت حضرت زهرا سلام الله علیها باشید ان شاءالله ..

ممنون از مشارکت تون :)
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۸ واقعیت سوسک زده

اِ کامنتم گویا ثبت نشده باز :(

گفته بودم من حضور ذهن ندارم در این مورد که خواستین

پاسخ:
می بخشید ثبتش نکرده بودم هنوز :)
کیلیپ زیبایی از گلچین سخنان آقای نفس در مورد شهادت 


التماس دعا
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۴ واقعیت سوسک زده
سلام
بنده حضور ذهن ندارم :)
پاسخ:
سلام بانو

زیارت قبول
همین حضور همه شما بزرگواران برای ما بس ..
ممنون :)
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۶ محمد جواد حیدری پرچکوهی
نمی‌‌فرمایید عید دیدنی؟!

+ توضیح کد نویسی‌تون عالی بود، باشد که جبران کنم!

++ به نظر من همین پست الآن‌تون قشنگه به خاطر ایده‌ی خوب‌ش قبل‌ش که i don't no...!

پاسخ:
آمدم

+ خواهش می کنم. اختیار دارید .. 
+ :)


سلام
حالش ندارم!!
پاسخ:
سلام علیکم

حق دارید. 
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۲۷ انسان نیازمند
سلام
بهارتون به نور فاطمی پربلر
پاسخ:
سلام آبجی 

ممنون خواهرم.
ان شاءالله در پناه حضرت زهرا سلام الله علیها روزهای امسال تون پر از عظر یاس 
دیر اشنا شدیم با اینجا
اما در کل آیتم های خوبی داشت که البته بعضیش رو میبینم که حذف شده
خدا خیرتون بده
سال خوب و با برکتی داشته باشید
پاسخ:

سپاس گذارم لطف دارید ..


به همچنین .. تشکر ...
عاقبت بخیری همه ان شاءالله
سلام علیکم راستش هم حس و حافظه نداریم

هم بی تعارف همیشه نکته ی بدرد بخوری توی مطالبتان برای من بوده است

یاعلی التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام 

خواهش می کنم. بابت حس حق دارید.
مسلماً لطف شماست ..  خوب هاش مال اوستا کریمه و خوبی مسببینش ..
سپاس گذارم

علی علیه السلام مددتون
حاجت روای بخیر ان شاءالله
محتاج بسیار
سلام پلک ِ جان

من اسم پستها یادم نمیمونه و الان داریم میریم سفر
عجالتا این پست آخری که دغدغه خودمم بود خیلی منو به فکرفرو برد
ایشالله برگردم یه سری پستهای قبلی رو نگاه میکنم عرض میکنم خدمتتون. البته از بین همینا که این دو سه ماه اخیر خواننده تون شدیم دیگه

ساعت تحویل سال برای ما هم دعا کنید.
:))
یاعلی
پاسخ:
سلام بانویِ جان

سفر خوش و بی خطر ان شاءالله ..
بسی ممنون

به یاد همه دوستان و بزرگواران بودیم اگر لایق باشیم
حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله

علی علیه السلام مددتون
تکلیف ما چیه که تازه مسیرمان به اینجا خورده و حق انتخاب فعلا نداریم !

پاسخ:
سپاس از حضورتان. 
شما بمانید تا سال بعد، البته اگر عمری باشه واسه ما و این کلبه 
متن مورد علاقه ی من را که باید بدانید، همانی که زائرم کرد:)
البته که شما متن خوب کم ندارید اما من خیلی وقت نیست با اینجا آشنا شدم و یه اتفاق خوب بعد این آشنایی افتاد^-^
پاسخ:
^_^

ان شاءالله که زیارت ائمه اطهار رزق مداوم سفره زندگی تان در سال های پیش روی عمر زیبایتان بانویِ من 
:)
ممنون .. مسلماً لطف شماست.
سلام


http://taknevisi.blog.ir/post/120
پاسخ:
سلام 

سپاس از دعوت. آمدم 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">