متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

گروه های استانی من ایرانی ام

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

379

 

سلام :)

پیشنهاد می کنم اگر تلگرام دارید، در کنار همه کانال های خوب دیگر تان این ها را هم اضافه کنید. 

 

🇮🇷گروه من ایرانی ام-بانوان اصفهانی🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/CbmhtD6IUUOmWQ646XLaPw

🇮🇷گروه من ایرانی ام-بانوان کرمان🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/BA7BJgb81s0kbgs_o-06gA

🇮🇷من ایرانی ام-خانوم های گیلانی🇮🇷
https://telegram.me/joinchat/BUZ1hz5pQiC09woKYCZS4Q

🇮🇷گروه بانوان قم-ایرانی ام🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/ByvE5gX3L8M_0krq-Fg5Gg

🇮🇷من ایرانی ام-خانمهای شیراز🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/BYYdmz5udvzjGlWriZZuMQ

🇮🇷من ایرانی ام-خواهران خوزستان🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/AjqJWz42vxwSmBH40WR7MA

🇮🇷من ایرانی ام-بانوان خراسان رضوی🇮🇷

https://telegram.me/joinchat/CbQuRT4xzaZcVDijdcoGcQ

🇮🇷گروه من ایرانیم- خانمهای 
استان مازندران🇮🇷
https://telegram.me/joinchat/DJhxJwjKbHJCaY8XwICWfA

گروه من ایرانیم- خانمهای تهران

https://telegram.me/joinchat/Am9bAjvtUN9YgisEBGjasA 

 

به درخواست دوستان و در راستای شناسایی مراکز فروش کالاهای ایرانی در شهر های دیگر، شعب من ایرانی ام در دیگر استان ها زده شد تا با کمک خود همشهریان فروشگاه ها و مراکز بیشتری شناسایی شود🌹
🔹معرفی اصلی و اطلاع رسانی و طرح شبهات و پاسخگویی ها..  همچنان در من ایرانی ام اصلی صورت میگیرد.

🔹قوانین این گروه ها نیز مانند گروه اصلی است.
🔹با عضویت در این گروه ها پیام های قبلی نمایش داده نمیشود پس کمی صبوری کنید

 

خدا نیاورد آن روزی را که به خودمان بیاییم و ببینیم چه قدر دیر شده برای عمل به حرف ولی امرمان.

#خرید کالای ایرانی 

وَ الی اللهِ تُرجَعُ الامور ...

۹۵/۰۱/۲۲

شما بگو  (۱۶)

لطف میکنید لینک جدید خراسان برای ارسال شود🙏 .ممنونم که وقت میزارید
پاسخ:
متاسفانه منم پیداش نکردم.
فقط آدرس خانه ایرانی مرکزی رو دارم. 
از ادمین پیج شون بپرسید ببینید خبر ندارند?


فروشگاه خانه ایرانی مرکزی تولیدات داخلی
فروش فقط کالای ایرانی
ثبت سفارشات اینترنتی فقط شنبه ها 

تهران اتوبان ارتش شهرک شهید محلاتی بلوار شاهد بعد از میدان امام علی بعد از مسجد امیرالمومنین انتهای محوطه پارکینگ بین مسجد پشت پاساژ
روزهای فرد ساعت ۱۰ تا ۶ عصریکسره
جمعه ها ۱۶تا ۲۰
ارتباط @fdidari

https://eitaa.com/khane_irani
سلام .لینکها رو نمیشه وارد شد .حتی فرمودید لینک تهرانیها هم برم که لینکو بگیرم .اونجا هم نشد .لطفا راهنمایی میکنید .سپاس
پاسخ:
سلام عزیزم. الان میرم براتون پیدا می کنم.
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۵ خراسان رضوی
لینکا غلط هستن
پاسخ:
برید به گروه من ایرانی ام، تهرانی ها و از مدیر گروه لینک های جدید و صحیح رو درخواست کنید.
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۰ رنگ خدایے . . .
سلام بعضی از لینک ها تغییر کردن . وارد گروه نمیشه
سلام
چه خوب
چه خووب
:(
پاسخ:
سلام آبجی

:)
لینک بانوان گیلانی رو یه نگاه میندازید؟ به من میگه این گروه وجود نداره
پاسخ:
چشم بانو. الان نگاه می کنم.

ب.ن: فعلا تلگرامم قاط زده طفلکی. لینک رو مجددا کپی کردم. می خواهید یک بار دیگه امتحان کنید. اگر درست نشده بهم بگید ببینم چه مشکلی داره :)

ب.ن2: بانو لینک آدرس رو تصحیح کردند، الان فرستادند. الان درست شده کیلیک کنید حظّش رو ببرید.
چقدر عالی:)
پاسخ:
خدا خیر کثیر بهشون عنایت کنه. :)
سلام عزیزم*
خیلی خیلی سپاسگزارم.
ان شاءالله حتما به دوستام معرفی میکنم این کانال رو.
با این کار کلی خیر هم به شما میرسه ان شاءالله.

عزیزجان ما رو قابل بدونید و از سبک زندگیتون برامون بنویسید تا وقت تأهل از راهنماییتون استفاده کنیم. این کار باعث تشویق دیگران هم میشه. البته ان شاءالله هیچ مجردی که اینجا قدم میذاره ازدواج براش اصل نباشه که اذیت بشه. هدف و اصل زندگی به قرب الهی و کمال رسیدنه. ازدواج وسیله ست.
الهی خدا کمکمون کنه.
پاسخ:
سلام آبجی
ممنون از تلاشت :)
ممنون. خدا خیر کثیر بده به زحمت کشانی که با عشق این گروه ها رو راه اندازی و مدیریت می کنند.

بیشتر از این شرمنده ام نکنید. همه دوستانی که این جا هستند یک به یک اهل مطالعه و معرفت اند. ان شاءالله. همین طوره.
آمین. 
عاقبت بخیر باشید خواهری
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۴ خانم الفــــ
اوهوم.پیشنهاد کانال کالای ایرانی :)
پاسخ:
:)
در کنار کانال های دیگه
مگه جنگه
کی فرصت می کنید بخونید، یا اونایی که عضو شدن کی وقت می خونن بخونن
پاسخ:
ابتدای فرمایش شما را متوجه نشدم؟
اگر موضوعی اهمیت داشته باشد، مطمئناً یک جایی برایش پیدا می شود دیگر. مثلاً کسی که دنبال خرید جهیزیه است، باید و باید درست و حسابی تحقیق کند. این کانال ها و گروه ها عالی بودند در این زمینه.
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۷ فاطمه دریایی
ممنون عزیزم
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از شما که گفتید. :)
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۲ فاطمه دریایی
خواهر جان من الان امتحان کردم گروه خانمای شیرازی وجود نداشت! اصن شیرازی ها خســــته ن!
پاسخ:
عه! الان می پرسم می گم خدمت تون.

من اشتباه پیست کرده بودم آدرس رو. الان همه رو چک می کنم. 
شیراز رو هم می تونید تا دو سه دقیقه دیگه باز امتحان کنید. الان درستش می کنم.
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۲ فاطمه دریایی
چقد خوب. ممنون بانو
من و همسرم هم از بعد عروسی مون سعی کردیم هر وقت چیزی خواستیم، کالای ایرانی بخریم.
گوشی جی ال ایکس منم اردیبهشت به دستم می رسه :)
پاسخ:
بله خیلی عالیه. خواهش می کنم. 
ایول الله به شما. خیلی خوبه دو طرف همراه هم باشند در این مسئله و یا حتّی اگر یک نفر آن چنان مقید نیست دیگری تشویق کننده باشد. :) خدا حفظتون کنه شما رو برای هم زوج هنرمند
به به . مبارکه پس. خیرش رو ببینید. :)
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۰ خانم الفــــ
چه پیشنهادهای خوبی داری اکثر مواقع :)
ممنون
پاسخ:
مگه من قبلاً پیشنهادی داده بودم ؟ ;)
قربان شما بانوی مهربان
خواهش می کنم. 
تنکس
بات
آی دونت هو تلگرام :)
پاسخ:
وات؟
گفتم که :) هر کسی تلگرام داره.

خواهش می کنم. عاقبت دوستای زحمت کش بخیر
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)
پاسخ:
ان شاءالله همیشه بخندی، از اعماق وجودت 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی