متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

379

در سیاهی براق چشمهات، قهوه ای تلخ چشم هایم را بی اثر می کردی و انگشت هایم را میان دست هایت می فشردی. انگار که در فاصله بین انگشت های من و دست های تو پایانه ی عصبی تشکیل می شد که گرمای محبتت را بدون هیچ انتقال دهنده عصبی می برد، درست می نشاند روی سلول های عصبی مغزم. امّا امروز جای نبودنت این جا درد می کند. سلول های عصبی ام بهانه ات را می گیرند. دلم هوای بودن هایتان را کرده. گرمابخش روزهای یخ زده و نمور من کجایی؟ 

میم-مامان دلم برایت تنگ رفته رفیق.

ای کاش کسی بود این را به تو می رساند میم ...

وَ الی الله ترجعُ الامور ...

* محمد شیرازی

۹۵/۰۵/۰۵

شما بگو  (۵)

تو قلبمی رفیق ...برای همیشههههههههه ....مهربون ترین
پاسخ:
فدایی داریی یک و یک دونه.
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۳ زائر بارانی
سلام عزیز دلم.
خوبین؟
دقیقا با همین توصیفات من هم دلتنگ شما هستم و همچنین دلتنگ صورت خندان میم نازنین... تنها چیزی که از دوران صفریت و سرزدن هام به حوزه به یاد دارم صورت خندان و برخورد خوب میم هست.
دیشب سر نماز یهو خیلییییی زیاااااد دلم هوااتونو کرد...
الهی که هرجا هستید سالم و شاد باشین و عاقبتتون بخیر باشه
التماس دعا
پاسخ:
سلام به روی ماه شما 
الحمدلله. فدای محبت تون. 

 آخ آخ همین طوره. اون قدر مهربون و خوش خنده. . 

ممنون دخترم. دل به دل لوله کشیه. چند روز پیش داشتم سراغت رو از المیرا می گرفتم. منم واقعا از ته دل، دلم برای شما و تک تک بچه ها یه ذره شده. امروز تو فکرت بودم. خییییییییییییلی محبت دارید.
ممنون از دعاهای خوبت. همه شون در حق خودتون اجابت ان شاءالله.
ممنون که یادمون می کنید. 

حاجت روای بخیر باشید خانووم.چشم حتما به یادتون هستم. مثل همیشه خیلی التماس دعا. 
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۷ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
تنها کسی که حتی نبودنش در حد ی مسجد رفتن و برگشتن هم بشدت حس میشه مامانه

الهی که خدا همشون رو حفظ کنه

و مادرانی که بین ما نیستند رو هم رحمت کنه
پاسخ:
بله مادرا که عشق اند و بودن شان مایه ی حیات. ان شاءالله همه شان عاقبت بخیر و سلامت باشند.. ایشونی که من ازشون صحبت می کنم مادرعزیزم نیستند. در مورد دوست عزیز و صمیمیم صحبت می کنم که خیلی وقته ندیدمش.
سخت میشه اگه بخواهی برای خواستنها و دلتنگی ها و.. فلسفه بچینی..
خسته شدم از فلسفه چیدن..
پاسخ:
بله موافقم باهات. فقط خواستم یه ذره اش رو به تصویر بکشم
دوستانی که آدم رو به یاد خدا می اندازند
حرف لغو نمی زنند
یاد امام زمان را در دلت زنده می کنند
حرف هایشان مشک است و عنبر

جای دلتنگی ندارند؟
دارند!
خیلی هم دارند!

اون کسیه که وقتی باهات صحبت می کنه تا عمق وجودت کیفور میشه از هم صحبتی باهاش. پر از انرژی های مثبته.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">