متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

حجت های خدا بر من ...

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

379

چه قدر زیادند این حجت ها 

این جا

پ.ن: اگر کسی هست دور و برتان که اصفهانی ست و طالب خرید ایرانی. در دانشگاه اصفهان فروشگاه -فعلاً کوچکی- در طبقه بالای مصلی افتتاح شده توسط یکی از بسیجی های دغدغه مند که آماده فروش لباس و ملزومات حجاب و لوازم تحریر ایرانی ست. می توانید آدرس این کانال را با دوستان اصفهانی خودتان به اشتراک بگذارید. 

https://telegram.me/saza_iran

پ.ن 2: آیا خیّری می شناسید که بتواند در خرید یک خانه به یک خانواده بسیار محتاج -به نان شب حتّی- کمک کند؟

و الی الله ترجع الامور ...

۹۵/۱۰/۰۱

شما بگو  (۱)

۰۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۳ آرزوهای نجیب (:
کاش بهشون پیشنهاد می کردین که که پست واسه شهرستان ها هم قبول می کردند، چون قیمت هاشون خیلی خوبه، مثلا من خرید می کردم، پول رو واریز می کردم به کارتشون بعلاوه هزینه پست، بعد اونا می فرستادن شهرستان ها(:
پاسخ:
:)
ان شاءالله باهاشون صحبت می کنم، خبرش رو بهتون میدم. 
اگر چیزی خواستی بگو من برات بگیرم بفرستم :)
خودشون سیستم شون کارت به کارت کردنه، پس اگر بخوای این جوری فکر نکنم مشکلی باشه.

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">