متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

یادم رفته بود

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ق.ظ
379
یک وقتهایی هم فراموشی و مشغله، دردهای دردناکی را برایت به ارمغان می آوردند. درست مثل الان که قالب متحرک ارتودنسیم را بعد از یک ماه و خرده ای دیشب گذاشتم توی دهنم، و حالا درد حرکت دندان ها دارد دیووانه ام میکند.
دارم به غفلت فکر میکنم، به فراموشی، به حرفهایی که ذهنم دیروز موقع شستن ظرفها با من در میان میگذاشت.
این روزها بواسطه ی اینکه هنوز از بعضی وسایلمان استفاده نکرده ایم، هر بار برای اینکه چیزی را توی دست بیاروریم و به کار بگیریمش، به سراغ بروشورهای شان میرویم. دیروز هم رفتم و موزهای پوست قهوه ای شده توی یخچال را آوردم تا با مخلوط کن بلایی خوشمزه ای سرشان بیارویم. آقای پلاک مخلوط کن را آوردند و بروشور به دست آن طرف اتاق نشسته بودند و بعضی هایش را برایم میخواندند. اما وسط شستن قاشق چنگال ها و مرور بروشور، تنها چیزی که نمیشنیدم، دستورات استفاده از مخلوط کن بود. ذهنم داشت بلند بلند می گفت: " بالاخره برای رفتن سراغ یه وسیله هم که شده میری سراغ بروشوری که صاحبش نوشته و بهش وارده..." بعد ذهنم میگوید که چه قدر این جمله کلیشه ای شده و برای تبلیغ و مجاب کردن بعضی ها به خدا از نرخ افتاده است. به ذهنم میخندم و سری به نشانه تایید تکان میدهم. اما خودم پرت میشوم به خودم و روحم. دارم به این فکر میکنم که در این مدت چه قدر بی محلی کردی به بروشور وجودی ات. چه قدر بی حواس و غافل بوده ای از آنچه خالقت برای روحت خوب میدانسته و توصیه کرده ات. دارم فکر میکنم باید با روحمان مثل جهیزیه عروس برخورد کنیم. همان قدر با ملاحظه، همان قدر دقیق.
درد دندان به وقت سحر و بین الطلوعین بعد از آن،آدمی را به کجاها که پرت نمی کند.

التماس دعای فراوان

والی الله ترجع الامور ...
۹۷/۰۳/۱۳

شما بگو  (۱۱)

ان شاءالله زندگیت عاشقانه و آرام باشه عزیزممم
بهترینا نصیبتون شه
التماس دعا داریم:*
پاسخ:
خیلییی ممنون از دعای خیرتون. خیلی به این دعاهای خیر محتاجم. خیلییی
ممنونم از لطفتون. ان شاءالله عاقبت بخیری و خوشبختی نصیب همهههههه مون
حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله
به شرط لیاقت به یاد همه دوستان هستیم.
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۶ گیوم اِوار
شما هم دعا کنید
پاسخ:
چشم.
خیلی ممنونم عزیزم که یادم بودی :)
پاسخ:
قربان شما خواهری جان. :*
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۷ دخترک مژده دهنده
سلام
مبارک باشه!زندگی مشترک...
حرم خانم حضرت معصومه سلام الله علیها دعاگویتان هستم
راست میگید...غافل بودیم از بروشور روحمان...
برای من هم دعاکنیدکه دعایم مستجاب بشم...
راستش باخوندن مطلب تون،حسرت خوردم...

سربزنید
پاسخ:
سلام خواهرجان
ممنون از لطف شما. ان شاءالله نصیب و روزی همه جوان های عزیز
واااااااااای چه قدر مایه ی مباهاته. چه قدر لطف کردید و خوشحالم کردید. بسیار محتاج دعاییم.بسیار
ان شاءالله خدا به عظمت و مرحمت خودش غفلت هامون رو به ما ببخشه و کمکمون کنه که دیگه غافل نشیم ازش.  :'(
چشم حتما. حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله.

من و ببخشید که اذیت شدید. حلال کنید. 
اما حسرت بابت چی?

چشم حتما.ممنون از دعوتتون
مبارک باشه عروس جان
پاسخ:
سلاااام آبان. :) دیشب هی میومدی توی ذهنم میچرخیدی.
ممنونم خواهری جان.
پس بالاخره آن مجلسِ بی‌گناهِ دلخواه برگزار شد..
مبارکتون باشه..
پاسخ:
در باب خط اول صحبت تون، سکوت میکنم :|  چون تا حدودی از دست رررفت
ممنون از شما
نصیب و روزی همه جوان های عزیز و بزرگوار به بهترررررین شکل
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۳ بهار نارنج
سلام عزیزم

بازم تبریک میگم عروسیتون رو.
الهی استفاده های خیلی عالی بکنی از تمام وسایل جهیزیه تون.
پاسخ:
سلام آبجی.

خیلییی ممنونم.
لطف دارید ممنونم. ان شاءالله هر کسی هر چی داره خیرش رو ببینه و اون کسی که نداره خدا بهترررررین هاش رو بهش عطا کنه.
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۹ صحبتِ جانانه
مبارک باشه همه چی:)
پاسخ:
ممنون از لطفتون بانو
انشالله که خیره...
پاسخ:
ان شاءالله ...
:) ممنون از دعای خیرتون
یک من وسطِ این زندگی گم شده است...
پاسخ:
چه خوب گفتی
آقای پلاک یعنی چی؟
پاسخ:
?!
به عنوان اسم مستعار همسرم انتخابش کردم. 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">