متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

لمس خیالت هم وضو میخواهد

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "



وقتی که دارن از زندگیمون عکس میگیرن باید حواسمون شیش دونگ جمع باشه ... که ژست الکی نگیریم ... چون بعدا میشه مایه خجالت خودمون در پیشگاه خدا 

عالم محضر خداست ... در محضر خدا معصیت نکنید

هواسمون باشه گناهان دنیای حقیقی شامل این مجاز آباد هم میشه 

یه زمانی یه back ground از توی سیستمم انتخاب کردم و با آخرین size ای که بین فونت های نرم افزار نقاشیم داشتم روش نوشتم 

عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید 



سپس گذاشتمش پشت صفحه کامپیوترم ... عزیزی پرسید این و شما نوشتی 

گفتم بله ... گفتند برای چی ... گفتم برای اینکه یادم باشه خدا و قوانین اش همه جاهست ... حتی توی این مجاز آباد ...

آمان از این ... چی آمان از چی ... آمان از ... ولش کن ... لعنت بر دل سیاه شیطون



خدایا یه نرم افزاری سراغ داری که روی پس زمینه ذهن تاریکم و دل خونم بنویسم این جمله رو 

بلکه ام فهمیدم خطا کاری چه معنی میده 

بلکه هم ادب شدم دیگه این قد جلوی دوربین نگاهت بی ادبی نکردم



این بار که یه تاس اومد دم دستم حتما باید حساب کنم ببینم باخودم چند چندم ... :|




دلی به رنگ خدا



التماس دعای بسیار

خواهرتان به شدت محتاج دعاست


شما بگو  (۱۶)

در ضمن در مورد پست  جناب شیخ قطری حالتان...ببخشید مسلمانیتان چطور است؟!  باید بگم اگر حریم ها حفظ می شدند شاهد چنین خبر ناراحت کننده ای نبودیم! بالاخره انسان است و زمین است و انسانی زمینی در زمین انسان ها...آنچه و آنکه را که باید همراهش باشد فراموش کرده است...
پاسخ:

همین طوره ! همین طوره ...

خدایا دادرس مون باش به داد مون برس ... خدایا ...

سلام
چه جمله ی قشنگی:" لمس حضورت هم وضو میخواهد"
در ضمن چقدر خوشحالم از دیدن قانونتان "
"افراد مذکر خواهشا ، لطفا پیام با افعال مفرد نگذارید"

من به این کار حفظ حریم ها و احترام به حریمها می گویم و خوب کار قانون نیز تعریف و حفظ حریم هاست...اتفاقا اینگونه نگرشها اگر حاکم باشند جلوی خیلی چیزها رو خواهند گرفت ،این کارها مثل تابلوهای هشداری هستند که میگن هوش دار!! به محل سقوط نزدیک می شوید!!

در عالم مجاز یا واقعیت نیز سقوط،سقوط است!

ممنون از حضور و نظر شما

پاینده باشید


پاسخ:
سلام 
متشکرم ... البته دست گویندش درد نکنه ...

بازهم ممنون 
من روی این مورد بسیار حساسم ... اینجا که جای خود دارد ... همین طوره اگر حریم ها مشخص نباشند مشکلات زیادی پیش می آید 
کما اینکه قبلا تجربش رو داشتم ... تازه توی دنیای حقیقی کلا من شبیه تابلو ممنوع هستم ، هیچ کسی اصولا نمی تونه بیاد طرف من ... :) یه چیزی تو مایه گودزیلا ... این قدر کیف میده ...
همین طوره ... بسیار خوب گفتید 
من هم متشکر از شما وحضورتون 

شما هم 
یاعلی
واقعا باید منم یه سری به خودم بزنم ببینم با خودم چند چندم؟
به دل نشست این دل نوشتت خانمی :)
دعات میکنم برای منم دعا کن ....
پاسخ:

       عزیزمی شوما خانوم خانوما

عروس خانوم .....

:)

فدای لطف شوما ... :)

ممنونتم

بنده هم به یادتون هستم ...

چقدر یبا کاش همیشه یادمون بمونه خدایی که در این نزدیکیست میبینه مارو و حواسش به ما هست
پاسخ:

چه کاش خوشگلی

اِی کاش این دل بی وفایم یادش بماند

 

:)

هوای خوبی داشت پستتون :)
خدا ما رو میبینه....
یا علی...
پاسخ:

       تشکر :)

همین طوره...

خدای من

علی یارتون

خدا میبیند....
چ کار خوبی کردید به نظرم این جمله رو باید بنویسیم بزنیم همه جا ...
به امید درک این جمله...

پاسخ:

تشکر ... همین طوره

انشاالله ... خداوند کمک کند و توفیق دهد

سلام

فهمیده ام

اثرگذاری این جمله (این مکان مجهز به دوربین مخفی میباشد)

به مراتب بیشتر از این جمله است:

(عالم محضر خداست ................)

بیچاره خدا!!!
پاسخ:
سلام علیکم
اِه وای بر ما

بیچاره ماییم نه او ... 
برای هرکداممان این گونه باشد باید به حال خودمان زار کم است زجه بزنیم
:(
ولی متاسفانه ... هست ؟ ....
:|
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۹ رها پاک سرشت
سلام خیلی قشنگ بود....
عکساتون هم مثل همیشه عالی و با سلیقه.
یا علی
پاسخ:
سلام آبجی گلی
قشنگ ای از خودتونه
:)
محبت داری

علی یارت

عارفی را پرسیدند از اینجا تا به نزد خدای منان چه مقدار راه است؟ فرمود: یک قدم گفتند: این یک قدم کدام است؟ فرمود: پا بگذار روی خودت

پاسخ:
چه قدر زیبا
خودشکستن ... خدا را داشتن
خدای من

:)

خودی که به درد "خدا" نخورد ...بی خود است ...خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...خود را خط می زنم ...تا هر چه هست خدا باشد ... . . "و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه"همین که "خدا" هست کافی است ...

پاسخ:
خود را خط می زنم ... تاهرچه هست خدا باشد ...
:)
کافی است ... بیشتر از کافی است

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۷ محمدصادق برجیان

آیا می دانید تاثیر جمله ی

"این مکان به دوربین مدار بسته مجهز است"

از جمله ی

"عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید"

بیشتر است؟!

باید برای خودمان متاسف باشیم...!

انشاءالله با خودتان شیش شیش باشید!

.

دعایتان می کنم.

پاسخ:
وای بر ...
خدای من چه قدر از خودمان دور افتاده ایم ... از آن روح دمیده ...
همین طوره .. دردناکه ...

متشکرم ... سپاس بینهایت ...

بسیار متشکرم
خوشحالم از این بابت
بسیار محتاجم
وا چی شده خانوم جان
باز بهت سر نزدم بی خبر شدم ازت
کجایی خبری نمیگیری ها

پاسخ:
ببخش بهار
شرمنده ، نبودم خونه
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۸ بودن یا نبودن
روزتان را با تکه شکسته های دیروز آغاز نکنید
هر روزی که بیدار می‌شویم اولین روز از باقی عمرمان است...[گل]
------------------------------------------------------------
مرسیییییییییییی[چشمک][لبخند][گل]
پاسخ:
بسیار زیبا بود
به فکر فرورفتم

خواهش میکنم
تشکراز حضورتون
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۰ جابر گرمابی
الم یعلم بان الله یری ...؟؟


آپم با ..................

با آیا میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آمدم
قشنگ بود
پاسخ:
تشکر :)
قشنگ خوندید
بسیارزیبا
پاسخ:
متشکرم

لطف عالی مستدام

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">