متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

ماه بنی هاشمم جانا به یوسف زهرا بگو بیا

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ق.ظ
"یاالله"

آرزو دارم غباری از حرم بر دل نشیند.....آن سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند...

(عموجان نَفسَم را دخیل بستم به ضریحت)

سلام آقای من! صاحبــ دِل که شما باشی عرضم به خدمتــ مبارکتان که اینـــ شبــ ها و روزها را خدمتــ تان تسلیت عرض میکنم! یاصاحب الزمانـــ 

گویند که بسیار حساسی روی حضرت عباس علیه السلام ... آقایِ من تو را به همان عشقت به عباس بیا! 

دلتنگــی های این روزها زیاد شده اند! دلم ظرفیتش پُرشده! طاقتش طاق شده! تحملش تمام شده! قفسی که توش محصور شدمــ داره تنگــ تر و تنگــ تر میشهـ! اینــ که دِل بی قرارمــ بهونهــ شما رو میگیره عزیزِدِل! به خدا تحمل زمونهـ بدونــ حســ نزدیکــ تونــ جهنمــ شده! خیلی سخته آقا! خیلی سخته!

جانم به فدات آقایِ منــ ، منتظر بودنت = آدم شدن مَن ، امّا تا تو مدد نکنی آدم نمیشم به خدا! خدایــــــــــــــــا!

میگن دوری و دوستی شنیدی آقا ، امّا اونا نمیفهمن که دوری شما دوستی نمیاره فقط دِلَمـ رو میچزونهـ! انتظارِ شده یه واژه طولانی به اندازه تمام سال هایِ غفلت زده بودنمـ! به اندازه تمام قرارهای روزانه ای که با خودم گذاشتم و این نفس ملعون زد زیر شون شرمندتم آقایِ خوبمــ ، باور کن!

عموجان تو را به خدا شما پا درمیانی کنید، قسم به همون طفلای تشنه العطش گویان ... آقا جان تو را به همان دست ها کهـ به پیشگاه خدایِ متعال هدیهـ کردید ... آقا جان پا درمیانی کنید ... ما دِل مون ... بریدیم به خدا ... مضطریم ... خسته شاید ... چشم هایِ مان پر از بغض و شرمندگی ... جانم به فدات ماه بنی هاشم ... قربان قامت رعنات پادر میانی کنید ... تو را به عمه مان زینب سلام الله علیها که عهد کردید پیش مولا امانت داریش کنید پا در میانی کنید ... قلبم از فشارِ زمانه مچالِ شده ... صبر ایّوب هم در برابر نیامدنت بی تاب می شود!

ای مــــشک چــــــرا ســـاقی در بــــار نـــیامد/
مـــا تــــشنه ی عــــشقیم چــــرا یــــار نــــیامد /
ای کــــاش کـــــه مــــی امدی و عـــمه نــــمی گفت /
ای اهــــل حــــرم مــــیر وعــــلمدار نــــیامد...

(روزگار دِلم سیاه شده آقا بیا ... شام غریبان دِلم پیشواز میرود)

زمانه سختی شده آقا جان ... سختِ سخت ... دشمن هر روز افسار گسیخته تر میشهِ ... بدتر از اون این نفسم دیگه جونم رو به لبم رسونده ... آقاجانم از این همه دربه دری خسته شدمــ خسته شدم! گریه هایمــ شانهـ های مهربانی شما را میخواهند آقا! کجایید آقا که ببینید چه طور باز همـ دِل عمه ساداتـــ رو خون کردند ...  


عموجان عباس تا شما بودید کسی جرات نکرد به خانم زینب چپ نگاه کنِ اما شما که رفتید ... واویلا ... حالا هم دوباره ... امّا مدافعان حرم ... یاالله 

چه قدر باید خاطری عزیز باشد که این گونه امام زمانــ عج الله تعالی فرجه الشریفــ نسبت بهشــ حساســ باشنــ!

ام البنین ... کنیز فاطمه سلام الله علیها ... برادر حسین ... عباس ... بعد از شما آقا ... 

گفتم: که روی ماهت از من چرا نهان است؟ 
گفتا: تو خود حجابی ور نه رخم عیان است! 

گفتم: که از که پرسم جانا نشان کویت؟ 
گفتا: نشان چه پرسی آن کوی بی‌نشان است! 

گفتم: مرا غم تو خوشتر ز شادمانی است 
گفتا: که در ره ما غم نیز شادمان است 

گفتم: که سوخت جانم از آتش نهانم 
گفت: آن که سوخت او را، کی ناله و فغان است! 

گفتم: فراق تا کی؟ گفتا: که تا تو هستی 
گفتم: نفس همین است، گفتا: سخن همان است 

گفتم: که حاجتی هست، گفتا: بخواه از ما 
گفتم: غمم بیفزا، گفتا: که رایگان است

پ.ن : رسول الله(ص) فرمودند:

ترک نمازصبح نورصورت را از بین میبرد!
ترک نماز ظهر, برکت رزق را,
ترک نماز عصر, طاقت بدن را
ترک نماز مغرب, فایده فرزند را
و ترک نماز عشا, آرامش خواب را از بین میبرد!

س م ع ی

+

+

+

ب ص ر ی

+

+

+

+

+

+

+

التماس دعای فرج شدیدا

لطفا دعا برای شفای بیماران [حمدشفا]


وَاِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...+ 

۹۲/۰۸/۲۳

شما بگو  (۷)

۲۵ آبان ۹۲ ، ۰۸:۴۱ بے بازگشتــــ ...
ان شاء الله حاجت روا
عکس ها عالین
مخصوصن اولی، تو این چند روز والپیپر گوشیم بود ...
پاسخ:
سلام 

ان شاءالله شما هم
ممنون به پای انتخاب های شما نمیرسن

عمو رو عشقه ... من هم حس قلبی بهش دارم این عکس رو
خوش به حال گوشیت 
ان شاءالله پس زمینه دلت اباالفضلی بشه
عزاداریات قبول ...
ان شالله زیارت کربلا ...
حاجتات روای به خیر ...
پاسخ:
از شما هم
ان شاءالله برای همه آرزومندان ... متشکرم ...
آمین
ممنونم
برای شما هم

یاعلی مدد باران جان
دست عباس بر زمین افتاد؛ جاذبه کربلا کشف شد...
پاسخ:
یا الله 
یاالله
علمدار دیگر
دستی برای علم که هیچ گرفتن آن مشک پاره هم ندارد ...
یاالله
۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۹ محمدصادق برجیان
الف قامت “ارباب” که بر میداری،
این “رباب” است که میماند و تنهایی او...
پاسخ:
یا الله
رباب 
مادری را تمام کرد
شاید هم علی مادری اش را تمام، کرد ...
صبرش را عشق است 
باید مادر بود تافهمید
السلام علیک یااباعبدالله
۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے

قامت کمان کند که دوتا تیر آخرش

یک دم سپر شوند برای برادرش

خون عقاب در جگر شیرشان پر است

از نسل جعفرند و علی این دو لشکرش

این دو ز کودکی فقط ایینه دیده اند

آیینه ای که آه نسازد مکدرش

واحیرتا که این دو جوانان زینبند؟

یا ایستاده تیغ دو سر در برابرش

با جان و دل دو پاره جگر وقف می کند

یک پاره جای خویش و یکی جای همسرش

یک دست گرم اشک گرفتن ز چشمهاش

مشغول عطر و شانه زدن دست دیگرش

چون تکیه گاه اهل حرم بود و کوه صبر

چشمش گدازه ریخت ولی زیر معجرش

زینب به پیشواز شهیدان خود نرفت

تا که خدا نکرده مبادا برادرش...

زینب همان شکوه که ناموس غیرت است

زینب که در مدینه قرق بود معبرش

زینب همان که فاطمه از هر نظر شده است

از بس که رفته این همه این زن به مادرش

زینب همان که زینت بابای خویش بود

در کربلا شدند پسرهاش زیورش

گفتند عصر واقعه آزاد شد فرات

وقتی گذشته بود دگر آب از سرش...

آسیدبرقعی

بیا، که بی‌رخ زیبات دل به جان آمد

بیا، که بی‌تو همه سود من زیان آمد

بیا، که بهر تو جان از جهان کرانه گرفت

بیا، که بی‌تو دلم جمله در میان آمد

بیا، که خانهٔ دل گرچه تنگ و تاریک است

دمی برای دل ما درون توان آمد...

پاسخ:

در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

در انزوای خودم با تو عالمی دارم

به لطف قول وغزل قید قیل و قال زدم

کتاب حافظم از دست من کلافه شدست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم

غرور کاذب مهتاب ناگزیر شکست

همان شبی که برایش تورا مثال زدم

غزال من غزلم، محو خط و خال تو شد

چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم

به قدر یک مژه بر هم زدن تورا دیدم

آسید برقعی


زیبا بود!

سپاس

یاصاحب الزمان ادرکنی

salam. Tasliat
post delneshin va harf del bood

allahomma ajjel le valiakal faraj

Roze Ashorast karbala ghoghast

Eltemas2a
پاسخ:
salam
bar shoma ham tasliat

sepas
ameen
ya ALLAH

mohtajam besyar
be yad hameh khahim bood 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">