متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

" بسم الله النّور"

بهار عمر اندر باغ دنیا لحظه ای پایا نمی ماند

شهاب تند بال زندگی در آسمان یکجا نمی ماند

خزان برگریز مست با تیغ احل آید زپی آنرا

فلک آتش بجانش افکند جزخاک آن برجا نمی ماند

چراغ پُرفروغ عقل می باید براه پر خطر گیری

که بی نورش مسیر بندگی ایمن زشیطان ها نمی ماند

سلام 

گاهی بعضی قرینه ها باعث ماندگارتر شدن اتفاقات میشن! مثلا همین که امروز دوتا اتفاق زیبا مقارن شدند! امروز روز سال گشت پرواز شهید احمد سپهر منِ! و دیگه اینکه روز تولد پدر گرامی ام! دوتا تولد خوب! بهتون تبریک میگم! 

+ خدایا از حرف هایی که برزبانم آویزان انند ولی از عمل به آن ها باز ماندم به تو پناه میبرم! قول هایی که دادم امّا پای عمل کردنش که رسید دست و دلم نرفت و پاهایم سست شد! 

+ خوبی بدی دیدید حلال کنید!

پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای 

پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای 

پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای 

پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای پلک شیشه ای 

و الی الله ترجع الامور ...

+ یه نسخه pdf از یادنامه شهید سپهرم درست کردم! کتابچه اش فقط همین یه دونه است که دست منه! میخوام همه استفاده کنند! ان شاءالله سرم که خلوت شد میزارمش!

+ این جملات بادلم بد جور بازی میکنند! خوندنشون حالم و دگرگون میکنه! [گریه های ممتد]

اینا همون جملاتی هستند که اون شب خونه شهید بعد از شنیدنشون برای اولین بار حال طبیعی نداشتم!

* و این آغازی است برای یک حیات جدید ، در شروع سالی که در بپایان رسیدن آن تردید دارم *

* فردا روز آخرست ، وَاِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور *

مرتبط :

***

**

بانوی دوست داشتنی من :

 
خط های آخرمتن رو بخونید

**

یادنامه شهید احمد سپهر :

دریافت

وَ اِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۳۳)

۱۲ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
به نام خدا
سلام خواهر
ربیع مبارک ان شاء الله
عجب قالب قشنگی
پاسخ:
سلام خواهرم

متشکرم 
برای شما هم تبریک آبجی
لطف شماست
و زیبایی صفای حرم امام رئوف

با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید ربیع
در خدمتیم با مطلب راه دوری از گناه
از دیدگاه آیت الله جوادی آملی
پاسخ:
سلام علیکم

عیدتان مبارک
آمدیم زیبا بود! 
به دل نشست!
حرف هایشان همیشه 20!
سپاس بابت دعوت تان
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

شهادت آقا امام رضا (ع) به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و حضور تمامی ارادتمندان و عاشقان آن حضرت تسلیت باد.

خدا رو شکر میانه روی شروع به کار کرد

ان شاء الله مفید واقع شود برای همه و برای من

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم

بااینکه دیر شده ولی تسلیت!
چشم سرمیزنم ان شاءالله سرفرصت

محتاجم بسیار

۱۱ دی ۹۲ ، ۰۶:۰۰ ایوب عشق
سلام
با مطلب " آری اینچنین شد برادر!" به قلم بسیجی جانباز، شهید ایوب بلندی، میزبان شما هستیم.
پاسخ:
سلام علیکم

ان شاءالله سرفرصت سرمیزنم
سپاس بابت خبر
سلام...
تشریف بیارید ....*دکتر....*

http://zareh.blog.ir/post/277


ایام سوگورای بر شما تسلیت...
پاسخ:
سلام علیکم

تشکربابت دعوت

بااینکه دیر شده ولی تسلیت
سلام

پا شدن با یاعلی و ذکر افتادن حسن
شاهد سیلی زدن بر صورت یک زن حسن

زیر تابوت تو خون میریخت بر دوش حسین
خون تو جاریست... حتی بعد جان دادن حسن

ایام تسلیت

شعر از دوست عزیزم آقای کاظم نیا

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

یاالله ... یا الله ... ;*(
روضه خواندن هم جگر میخواهد
بسیار زیبا بود 
اجرشان با خدا
اجرکم عندالله

دیر دیر تسلیت

خداحفظشان کند
یاعلی مدد
سلام

نمیدونم چرا دم امتحانا که میشه وب همه دوستان قشنگ تر از همیشه میشه!

قبول دارین؟
پاسخ:
سلام علیکم

موافقم
ناشی از فشار شب امتحانِ!

قبول دارم شدید!!
اونم با وضع این برنامه امتحانی ما
آدم برای جلوگیری از معتاد شدن میاد اینجا مینویسه عقده ای نشه
خدا مسئولین آموزش دانشگاه صنعتی رو هدایت کنه بحق حضرت زهرا
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۴ قلمداد ظهور
در یک مکان کاملا فرهنگی، رفیق م به راحتی بهم گفت: تو هم شعور فرهنگی نداری! حالا وسط مجلس من موندم با شعوری نداشته با ته مزه غیر فرهنگی...
پاسخ:
میرسیم خدمت تون سرفرصت ان شاءالله
سپاس بابت دعوت
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۱ خانم چادری
سلام
الان من دوست داشتم برای پست 6 دی کامنت بزارم! چرا کامنت دونیتون بسته ست؟!!! اون خاله ریزه ی صورتی پایین صفحه خیلی ناز بودن، خدا هرچندتاشو که دوست داری نصیبت کنه :)
پاسخ:
سلام خواهرم

بنده شرمنده تمایلات لطیف شما
روی کامنت دونی سیا توفیق نداشته! :)
خاله ریزه که اصن نگو ...
آیکون خجالت و این چیزا نیست !!
تشکر برای همه آرزو مندان ان شاءالله
سلام.
شرح حدیثی از مرحوم آقا مجتبی تهرانی ره...
.......................................................................
روی عن رسول الله (صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) قال:
«الْزَمُوا مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ ... وَ الَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ لَا یَنْتَفِعُ عَبْدٌ بِعَمَلِهِ إِلَّا بِمَعْرِفَتنا»
روایتی از پیغمبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) منقول است که حضرت فرمودند: مودّت و محبّت ما اهل‌بیت را لازم بدارید، یعنی هیچ‌گاه از مودّت و محبّت ما اهل‌بیت غفلت نکنید، هیچ‌وقت. «الْزَمُوا مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ»، لازم بگیرید، نعوذ بالله، دلهایتان حتّی لحظه و آنی از موّدت و محبّت ما خالی نباشد. روایت، مفصّل است. در عبارت دیگر حضرت می‌فرماید: «وَ الَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ»، قسم به آن موجودی که جان من در دست قدرت اوست، یعنی قسم به خداوند، «لَا یَنْتَفِعُ عَبْدٌ بِعَمَلِهِ»، اعمال نیک هیچ بنده‌ای به او سودی نمی‌بخشد، «إِلَّا بِمَعْرِفَتنا»، مگر اینکه نسبت به ما معرفت داشته باشد، یعنی ما را برحقّ بداند.
در این‌جا می‌خواهم نکته‌ای را عرض کنم: در باب اعمال نیکی که جنبة الهی و رنگ معنوی به آن‌ها می‌دهیم، قبولی اعمال هر مسلمانی، هرکس می‌خواهد باشد، و نورانیّت و اثرگذاریِ عمل نیکش روی خودش، بستگی دارد به پیوندش با اهل بیت(علیهم‌السلام). چون اعمال نیکی که انسان انجام می‌دهد، روی خودِ کنندةکار اثر دارد و این اثر گذاری غیر از مسألة قیامت و بهشت و ... است. این اثری است که روی خودش می‌گذارد و در نتیجه به انسانیّت و الهیّت نزدیک می‌شود. مثلاً در مورد نماز، هم پاداش داریم و هم اثری که خود نماز روی انسان می‌گذارد که به واسطة آن برای انسان نورانیّت باطنیّه می‌آورد، حال چه قبولی عمل نیک و چه نورانیّت و اثرگذاریش روی عاملش، بستگی به پیوند عامل با اهل بیت دارد. لذا اگر شخص با آن‌ها پیوند نداشته باشد؛ یعنی از نظر قلبی مودّت و از نظر ظاهری، معرفت به حقانیّت آن‌ها نداشته باشد، عملش اثرگزاری ندارد. پس دو مطلب شد. من حرف‌هایم را می زنم، می‌خواهید بفهمید ، می‌خواهید نفهمید. وظیفة من گفتن است.
البتّه این بحث در عبادات هست که: مؤمنی که مثلاً از نظر اعتقادی، معتقد است، امّا پیوند با اهل بیت ندارد، روز قیامت مؤاخذه‌اش نمی‌کنند که چرا نماز نخواندی و بعد او را جهنّم ببرند. امّا این‌گونه نیست که او را به أعلی علییّن بهشت هم ببرند. چون مسائل معنوی و اعمالی که انسان انجام می‌دهد، آن‌گاه اثربخش و نافع است که این پیوند با اهل بیت برقرار باشد.
امالی مفید ص 140 – بحارالانوار ج27 ص193
***************
قتنه ،فتنه بزرگی بود...http://zareh.blog.ir/post/275
پاسخ:
سلام علیکم

حقیقتا بسیارعالی بود
ان شاءالله عامل باشیم!
اجرکم عندالله
سرمیزنم ان شاءالله
عذر خواهی بابت تاخیر بنده
چه شجاع و نترس
البته یکی از دلایلی که آمریکا به ما حمله نمی کنه وجود همچن خلی هایی هست در ایران که اصلن معلوم نیست این ورن ، اون ورن و من همیشه به وجودشون افتخار می کردم ،البته همه اونهایی که به خاطر این اومده بودن:میگفتن خوش میگذره پلیسا دنبالمون میکنن ماهم همش میدوییم مسخره بازی در میاریم
واقعن روحیه بالایی می خواد من همیشه به این جور آدم ها حسودیم میشه (البته ما هم خل مشنگی های خاص خودمون رو داریم ولی از یه جنس دیگه، گیر اینجور بچه ها اینه جنس ناب گیرشون نیومده وگرنه تو دلشون هیچی نیست)

پاسخ:
به این جنبه شجاع و نترس بودن فکر نکرده بودم
آخه بیشتر کله خرن (بی ملاحظه)این جوونای خام! 
روحیه رو که نمیدونم ولی احتمالا وقت اضافی زیاد داشتن یا فشار کنکور زده بوده به سرشون!
البته اینا بچه هایی خوبی بودن صرفا جهت شیطنت میرفتن!
آخه یه دستشون دردشون همینی هست که فرمودید ولی یه دستشون جنس ناب بودن دیده صرفا جهت خُل بازی میرفتن! آدم برگرده به ... تعجب داشت برام ...

سلام

أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَکُوا أَن یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ (2/عنکبوت)

آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم رها مى‏ شوند و مورد آزمایش قرار نمى‏ گیرند

به روزم و منتظر نظر ارزشمندتان

یا حسین
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس بابت دعوت تان
باعرض شرمندگی
سرمیزنم خدمت تان سرفرصت
سلام
یادنامه شهید احمد سپهر رو دانلود کردم ان شاءالله تو همین روزها مطالعه کنم

پاسخ:
سلام علیکم

ان شاءالله
نگاه زیبای شهید نصیبتان
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۸ فرزند آدم
اونسری هم که خوندم پست مرتبط رو غبطه خوردم بهت ..و به دوستتون
کاش رفیق شهید منم ....
منم باخوندن جملات شهید یجوری شدم ...لا اله الالله

پاسخ:
:)
ان شاءالله برای شما هم به زودی
این رفتن و اومدن به من فهمونده
چشمای تو جای دیگه ای جامونده
در باز نکردن تو بی حکمت نیست
با اینکه یکی پشت همین در مونده
کابوس رسیدن به شبی روشن تر
افسانه ی یک زندگیِ ناخونده
تبعید شدن به دست جادوگر اوز
ضرب الاجل یه قصه ی وامونده
این فلسفه ی شامخ سرگردونی
اوضاع وخیم دختری درمونده
اکلیل غم و غصه رو دنیا انگار
کلن روی پلک شیشه ای پاشونده
پاسخ:
خُب دیگه اون تکراری های قبلی رو ننویسم
هزار بار خوندینشون

واقعاً تشکر میکنم بابت اینکه وقت ارزشمندتون رو صرف کردید!
ذوق و قریحه تون رو خرج کردید!
و اینکه عالی تر شد
سپاس فراوان
اجرکم عندالله
سلام
من هم یه دوست دارم.
"امیــــــــــــــــــر"

اما ازش غیر یه سنگ قبر و نوشته هاش،هیچ نمی دونم.
به هر دری زدم اطلاعات جمع کنم. نشده!
انگار نمی خواد ازش بیشتر بدونم.

یه چیز مهم ازش می دونم که به تمام ندانسته ها می ارزه:
روز عاشورا رفته!
همین!
پاسخ:
سلام 

ان شاءالله که نشونیا کامل میشن
خوش به سعادتش
واقعانم خوب گفتی
دعای مادر...

...ویزید بسطامی را پرسیدند که این پایگاه به دعای مادر یافتی این معروفی (شهرت) به چه یافتی؟ گفت: آن را هم به دعای مادر، که شبی مادر از من آب خواست. بنگریستم در خانه آب نبود، کوزه برداشتم.

به جوی رفتم آب بیاوردم.چون بر سر مادر آمدم، خوابش برده بود. با خود گفتم که اگر بیدارش کنم من بزهکار باشم. بایستادم تا مگر بیدار شود. تا بامداد بیدار شد. سربلند کرد و گفت: چرا ایستاده ای؟ قصه بگفتم.

برخاست و نماز کرد و دست بر دعا برداشت و گفت: الهی چنان که این پسر مرا بزرگ و عزیز داشت، اندر میان خلق او را بزرگ و عزیز گردان

پاسخ:
سپاس فراوان 
بسیار استفاده کردم

اجرکم عندالله
ان شاءالله خدا همه مادر پدرا رو عاقبت به خیر کنه
سلام

میدونید که هیچ وقت عادت ندارم کسی رو دعوت کنم که بیاد وب مارو بخونه.
ولی استثناعن فکر میکنم اگر تشریف بیارید و این پست اخر مارو بخونید بد نباشه

مرتبطه با همین موضوع شما

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم

باعث افتخاره!
اومدم خوندم به بقیه هم توصیه میکنم حتما بخونن!
تموم بشه کارتون ، کارمون ان شاءالله 

یاعلی مددتون
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۱ بهارخانمی
سلام چی شده خانمی
پاسخ:
سلام خواهر

هیچی
میرم و برمیگردم
سلام، خدا قوتتان..
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس ازشما
خداقوت شما نیز
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست
وقتی توی وب بچه ها اسمتو میبینم میفهمم که ی اتفاقی باید افتاده باشه (نشان دهنده ی هوش بسیار بالا ;-))

اومدم دیدم بعله ادامه ی مطلب گذاشتن القصه چراغ خاموشی هم دردسرای خودشو داره ها
پاسخ:
روم سیاه!

;)
شرمنده لطفتون
سلام
مرحوم استاد آقا مجتبی تهرانی: با زبان دیگران برای خود دعا کنید چون با آن زبان گناه نکرده اید پس شب زیارتی ارباب این گدا را فراموش نکنید.
پاسخ:
سلام علیکم

دعاگوی جمیع اهالی مجاز آباد هستم ان شاءالله!
التماس دعای بسیار
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۴:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

به کسی گفتم من مطمئنم شما یه روز شهید میشین!
اصلش حرفم رو عمومی زدم که عکس العملشون رو ببینم
ای اون کس که شاید اینجا رو هم بخونید
با جوابتون(واکنش تون) ، مطمئن تر شدم
موقع رفتن یاد ما فراموش نشود لطفا ...
پاسخ:
گواهی میدهید به لا اله الی الله
سلام...

هرچه قدر می توانید....

http://zareh.blog.ir/post/273
پاسخ:
سلام علیکم

ان شاءالله سرمیزنم
بعداز امتحانم
۰۴ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۹ ...طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه...
ممنون...
پاسخ:
خواهش ...
سلام
تولدشان مبارک

پس میرید که برگردید
موفق باشید

پاسخ:
سلام علیکم

تشکر

درسته
متشکر
نه منظور همین دوست شهیدم بود(برادر شهیدم)
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
شاعر شعرهای این پست
از عنوان تا بعدش
شهید احمد سپهر هستش!
پاسخ:
ماشاءالله
هنرمندی رو تمام کردی شما داداش


:*)

سلام علیکم چی بگم
آمدن ما به وبلاگتان و رفتن شما؟؟؟
پاسخ:
نرفتیم که بریم
رفتیم که برگردیم

این چه حرفیه
راستی فردا هم شد! شاعر اون شعر کی بود؟؟ برادر شهیدتون؟
پاسخ:
پدر شهید احمد سپهر
چه دعایی... آدم از خجالت آب باید بشه..
مگه میشه احوال آدم دگرگون هم نشه؟ با خودم میگم چقدر بی لیاقتم.. نه معرفتی نه عملی.. فقط حرف! آدم باید مدام به خودش از این جور تذکرها بده و الا معلوم نیست از کجا سر در بیاره..
پاسخ:
عاقبت بخیر بشیم هممون ان شاءالله
باز من نبودم نکنه دلت برای شتکام تنگیده حان چی باز چرا میری خیلی بیمعرفت اصلا برو خدافظ
پاسخ:
;*(

چه جورم تنگ شده
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۴ وخدایی که دراین نزدیکیست
یعنی رفتی؟؟؟
باشه برو بسلامت :(((((((((

کجا داری میری؟؟؟؟؟
اصلا چرا میری؟؟؟
:(
(آیکون گریه و زاریییییی)

+طرح آخری که نوشتی زیبا بود شاید منم برای رفتنم ازش استفاده کنم
پاسخ:
;)

از کارای خوب الگو بگیرید
اسم من توفیری نداره
نمیرم که بمیرم آبجی کوچیکه
همین حوالی هستم
چراغ خاموش
فعلن
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۲:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
حلال کنید
التماس دعا
پاسخ:
;*(

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">