متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

سبک زندگی خواب آلود

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

سلام

ی موقعی از تابستون بود البته تاریخ و زمان دقیقش خاطرم نیست! پنج روز بود به علّت تلپ شدن پای سیستم کلن نخوابیده بودم(شایدم فقط یک یا دوساعت توی کل این 5 روز) خلاصه از همون وقتا بود که این جغد بودنمون شروع شد! ماه رمضون البته ی خرده بهتر شد به لطف شرایط و فضای حاکم! تا این تاریخ بالاخره 9/10 متوقف شد! بازه خوابم شده بود 20 یا 23 تا 4 یا5! کلی صفا کردیم با اون حالت! بعداً طبق جریانات روزگار و امتحانات باز به هم ریخت که تا همین دیشب نیت کردیم باز به موقع بخوابیم و یه پست بزنم بابت اینکه بازم یه کارگروهی رو شروع کنیم! آخه توی کارای دسته جمعی آدم انرژی میگیره!

حالا اون سری از جناب آقای دکتر "کرد افشاری " اگر اشتباه نکنم توی برنامه طب سنتی شبکه قرآن فرمودن تا 11:30 دیگه نهایتاً حتماً بخوابید! حالا میگم این سری برای اینکه عملی تر بشه ساعت 10:30 نیت خواب کنیم (نه اینکه از 10:30 برید توی رخت خواب تازه 11 بخوابیدها) همه کارهامون رو تا 11:30 جمع کنیم بعدم سر اون موقع خواب! البته کسی زودتر خوابید چه بهتر امّا دیگه دیرتر نشه! این بارم بگم هرکسی دوست داشت باهامون همراه بشه!

بااینکه از موش بدم میاد ولی این همستر خیلی نازه :)

 

 

این ها هم

در پی این پست +

۹۲/۱۱/۰۹

شما بگو  (۲۹)

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۹ خارج ازچارچوب
کارگروه برای یازد و نیم خوابیدن!؟ برای کسی که صبح کار داره مسلمه باید قبل دوازده بخوابه والا روز بعدش به هیچ دردیش نمیخوره!
پاسخ:
بله! چرا تعجب؟!
ما که تا صبح بیدار بودیم قبل ترها! اینم دقیقن برای همینه که به کار و زندگیمون برسیم!
همه که مثل شما آن تایم نیستن!
سلام.

از امروز چهل روز دیگر تا دگرگونی احوال فرصت باقی ست . با چله نشینی زیارت عاشورا به نیت تعجیل در فرج .دلهایمان را پذیرای احسن الحال نماییم.

(به اشتراک گذاشته شود)
پاسخ:
سلام
ان شاءالله توفیق بشه هستم
بابت اشتراک هم عذر
سلام
من این پست رو خونده بودم فکر کنم نظر هم گذاشته بودم شایدم خصوصی گذاشتم چه بدونم . منو این آلزایمر !! ((:


به هر شکل مشکل دیر خوابیدن را در خانه ی ما نمیشه هیچ جوری حل کرد چون مرد خونه تازه ساعت 10 میاد تا شام بخوریم 11 شده لا اقل یه نیم ساعتی باید بشینیم و حرف بزنیم یا نه ؟ که تا بجنبیم زودتر از 12 نمیشه و اکثرا تا 2 بیداریم و ...

چی میشد اگه میشد ساعت 7 شام بخوریم و 10 بخوابیم ! هیعییییی ....
پاسخ:
سلام بانوی معلم گرامی
شما که ماشاءالله حافظه تون صدبار به زِ ماست!! نفرمایید!
خداحفظشون کنه !! ان شاءالله که سلامت باشید جمیعاً شما و خانواده تان!

ان شاءالله حاجت روا :)
خداحفظتون کنه
خدا حفظتون کنه
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۹ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام دوست عزیز
بروزیم و منتظر حضورتان
پاسخ:
سلام علیکم
چشم ان شاءالله خدمت میرسیم
زود خوابیدن همت میخواد :))
که من ندارم ^_^
با توکل به خدا از فرداشب...خدا به همراهم
پاسخ:
سلام آبجی خانوم

همین طوره ! همّت میطلبد! و خدا وقتی نیت کنی اراده اش رو هم میده ان شاءالله!
ان شاءالله

یاعلی مدد
باعرض سلام و وقت بخیر به روزم با نکاتی پیرامون آیه 21 سوره نور
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس بابت دعوت
سرمیزنم ان شاءالله
سلام

ارادت

ایام الله تیریک
پاسخ:
سلام علیکم

لطف عالی مستدام

سپاس گذارم
تبریک همچنین برای شما
"شون" نه، "تون"، خداقوت
پاسخ:
فرمودید " خداقوت دوستان "
بنده هم گفتم خداقوت شون که باعث شدن به عمق فاجعه پی برده شود!!!

خداقوت شماهم
سلام و عرض ادب
کامنتها رو که خوندم به عمق فاجعه پی بردم!!!
خداقوت دوستان
پاسخ:
سلام علیکم

خوبه این حالت !
خداقوتشون حقیقتاً
و خداقوت تون
سلام
آخر نمی گید پیشنهاد زود خوابیدن می دید ما حسودیمون می شه? خانمی?
ما پسرمون 11 شب که می خوابه 7 صبح بیداره !!!ایشپن که خوابیدن تازه می شه وقت رفت و رپب و درس خونذن:'( :-( ... قدر بدونین این زمانی که فقط کافیه تصمیم بگیرین تا بخوابین:دی
پاسخ:
سلام بانو

روم سیاه بانو! آیکون یکی که شرمنده است و داره زیر چشمی نگاهتون میکنه
الهی خدا حفظشون کنه!!
درسته ! مادر نمونه بودن واقعاً پشتکار میخواد و ی شیر زن مثل شما بانو :)
حقیقتاً باید قدر خیلی چیزا رو بدونم ... برام دعا بفرمایید که به شدت محتاجم ... خیلی زیاد ...

ان شاءالله خدا به زمان هاتون برکت مضاعف ببخشه ...
الان با این جمله شما خواب شب بیشتر بهم میچسبه از این به بعد ...
یاد شب بیداری های مادرم افتادم
ان شاءالله کوچولوی شیرینتون زیر سایه محبت خدا سرباز کوچولوی امام زمانش بشه
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خواب زود هنگام خیلی از مرضا رو درمان میکنه ..

» عاقا اعلام موافقت مینُمایم :دی
پاسخ:
اهووم ...
ما از موافقت شما ممنانیم
به سلامتی عامل باشیم
من غش کردم دیگه از خواب ؛ شب بخیر آجی
پاسخ:
ای وای
بفرما آبجی خانوم
ان شاءالله سالم و سلامت باشی
شب خوش(البته دیگه برای امشب ان شاءالله)
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۴ باران نم نم...
سلام
من هم هستم...
چون همیشه تا 3 صبح چشمام بازه...
پاسخ:
سلام
به سلامتی
بسم الله ...
امشب دلم میخواد الان برم بگیرم بخوابم در این حد چسبیده
ان شاءالله با موفقیت
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۸ رسول حق منش
در صحیفه حضرت زهرا ( که در بازار موجود است ) دعایی در مورد خواب آورده شده است.
در ضمن وبلاگ "گریه" بروز شد.
پاسخ:
سپاس گذارم
چشم ان شاءالله خدمت میرسم
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۲ فاطمه (مرید زهرا)
آخ
ابجی سعیده منو یاد ماه رمضون انداخت...
تو ماه رمضون گروه ما تو فیسنما همش آن بود.
تا اذان صبح..
من و ابجی سعیده و ابجی...و ابجی.... و ابجی......و.......
خیلی خوب بود.
دلمان تنگیده:((((((((
پاسخ:
به سلامتی

از شبکه های اجتماعی خوشم نمیاد
محیطش به دل نمینشینه :)
البت این نظر منه

ماه رمضون همه چیزش دلتنگی داره
مخصوصاً خاطراتش بیشتر

۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۹ فاطمه (مرید زهرا)
الان دقیقا سه روزه که من نخوابیدم.....
دارم میمیرم.
و این نخوابیدن ادامه داره تا چهارشنبه.
ولی خیلی از رنج کشیدنم لذت میبرم....
سادیسم:))))))))
پاسخ:
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
عه نکن همچین با خودت خواهر
این چه بساطیه :)

خواستن توانستن است چه این طرف چه اون طرف :)
ولی میگم شما بیا همین طرف خودمون
سلام...
از شنبه....
پاسخ:
سلام علیکم
شنبه اومد بالاخره
ان شاءالله عامل باشیم
سلام عزیزم در مورد خواب من که الان خوابم میاد ولی منم خیلی شده خوابم بهم بریزه مثلن من الان خوابم میاد اگه نخوابم دیگه تا دو و سه خوابم نمیبره :)
پاسخ:
سلام خواهر

پس برو به موقع بخواب :)
درسته گاهی خواب میپره کلن ...

سلام
من که دیگه ساعت11 حتما خوابم
چون تو پادگان ساعت 10 خاموشی میزنن
از فواید پادگان زود خوابیدن بوده
پاسخ:
سلام علیکم

ان شاءالله که آنچه از این دوران برداشت میکنید همه اش سراسر خیر باشه!
به سلامتی
چی بگی ؟
حداقل یه کم راجع به این همه ذوق تو نحوه کامنت گذاشتن می نوشتید :)
پاسخ:
منظورتون " چی بگید؟" بود!
شرمنده بابت ذوق کور شده بنده!
دقت کردبودم بهش ...
[گل]
پاسخ:
سلام آبجی خانوم مهرناز

[گل]
من هنوز رو این قاعده هستم
هر وقت خوابت میاد بخواب
هر وقتم نمیاد نخواب
این هست همان
حکایتی که
من برای
خودم
ساخ
تم
پاسخ:
صلاح مملکت خویش خسروان داند ...
من چی بگم ...
پیشنهاد خوبی بود آبجی
جالب بود..
بیچاره همش له له شد که..چیزی ازش نموند..
: )
احسنت آبجی خانوم..
سایت های مختلف رو میخونی و اطلاعاتت رو میبری بالا..
پاسخ:
خوشحالم که خوشت اومد
البته طنز اجتماعی بود ... در واقع آدمایی مثل این آقوی همسایه هستند که روزانه هزار بار لِه لِه میشن
:)
متشکرم
اگه به اینا بگن اطلاعات ... :)
فک نکنم ... لطف داری شوما
جهت شادی روح زنده ها
خیلی جالب بود
پیشنهاد میکنم یه دور بخونیدش
پاسخ:
این لینک منظوره  +++

راستی عکس این نی نی هم خیلیییی زیباست..
من به بچه ها میگم عسل..
اینا عسلن..
: )
پاسخ:
ممنون
همین طوره ...
من ی چی دیگه میگم(بعدا به خودت میگم :) )
موافقم
حالا خوابم نبرد چی؟!!
:/
همون تا 3 بیدار موندم؟! اونوخ چیکار کنم؟
اتفاقا این ترم منم تمام کلاسای صبحمو خواب میموندم..
پا میشدم میدیدم دوستان مرحمت نمودند و تماس گرفتن که بیدارمون بنمایند ولی نشنیدم..
واسه ساعت بعدی میرفتم کلاس میگفتن کجا بودی کلی زنگ زدیم؟
با اعتماد به نفس تمام(اعتماد به سقف) میگفتم خواب موندم..
عصبی میشدند و میگفتند باز تا نصفه شب تو نت بودی؟
ول کن
معتاد شدی
بدرست برس
مشروط میشی ها؟
ولی خداروشکر مشروطم نشدم هیچ معدلمان را هم بردیم بالا..
پشتکار به این میگن..!!!!!
: ))))
پاسخ:
مثل من که دیشب به زور دعا و این صوبتا خودم رو خواب کردم
یه کتابی چیزی بگیر دستت خودت رو مجبور کن بخونیش
یا مثلا من هرموقع حدیث کساء بذارم گوش بدم خوابم میبره
میتونی یک ساعت قبلش یه لیوان دوغ بخوری یا شیر یاکاهو (چای هم اون زمان ها نخور)
دوغ هم اگه خواستی بخوری خودت ترجیحا درست کن نه از این صنعتیا
شام رو هم سعی کن اگه امکانش هست زودتر بخوری
برای روزای بعد اگه عادت داری در طول روز بخوابی ، این خواب رو ترک کن (البته یه خرده سخته ولی ممکنه)(به شرط اینکه میگرن نداشته باشی آخی بروبچی که میگرن دارن میگن اگه روزا نخوابیم سرمون درد میگیره)


ماجرای مشابهی داشتیم پس
خوب خداروشکر به درس و مشقتون رسیدید
همین طوره!!
:)

اگرم همه این کار ها رو کردی ولی باز نشد سعی کن کم کم زودتر بخوابی
مثلا نیم ساعت نیم ساعت یا یک ساعت یک ساعت(البته زمان زیادی طول میکشه تا به حالت تعادل برگردی :)  )
توی این مورد اراده کردن خیلی مهمه این که واقعا بخواهی خودت

سلام..
وای نه آبجی سختهههههه
من نمیتونم..
من همیشه تا 3 بیدارم..
: )
البته اینجوری عادت کردم..
میخوام برنامه خوابم رو عوض کنم ولی نمیشه..
حالا از امشب شروع میشه؟؟؟؟
نمیشه از شنبه؟!!!!!!
: )))))
منم ماه رمضون از بعد افطار مینشستم پای سیستم تا اذان صبح..
بعد نماز میخوندم و میخوابیدم..
عالیییییی بود بشدّت..!!!!
ولی الان جدا میخوام ساعت خوابم رو تغییر بدم..
چون به درسمم نمیرسم اینجوری..
پاسخ:
سلام آبجی

حالا باز شما سه میخوابی
من اولای ترم و همین طور اون وقتایی که گفتم تا یه ساعت قبل اذان بیدار بودم و فرداش هم کلاس داشتم
و این شد که از همه کلاسای صبحم جا میموندم!
پس وضعیت ت بهتر اون موقع های ماست :)
یه چند شب که خودمون رو مجبور کنیم بدنمون عادت میکنه
یه مدت این قدر بدنم عادت داشت دیگه سر نماز مغرب روی سجاده خوابم میبرد خانواده زحمت میکشیدن به سمت جای خواب هدایتمون میکردن

نه اون شنبه که گفتی هیچ وقت نمیاد :)
ازهمین امشب :)
همین طوره برنامه ریزی نمیشه کرد برای روز بعدش
بدتر اینکه مادرا هم دست تنها میمونن صبح ها
حداقل یه مدت کمک مامانم آشپزی میکردم ... یه حس مفید بودن بهم دست میداد الان ...

خدا خودش کمک میکنه


راستی قضیه این برچسب های انگلیسی چیه؟ چرا فارسی نمی نویسید؟
پاسخ:
خیلی دلیل خاصی نداره شاید ...
سلام

ماشاءالله! 5 روز و دو ساعت!!؟

بعد از خواب چند مورد دیگه هم بود که قرار بود بهش بپردازید. کی نوبت اون ها میرسه ان شاءالله؟

ان شاءالله که عامل باشیم.
خداقوت
پاسخ:
سلام علیکم

واقعاً اون موقع قیافه ای یافته بودیم غریب! البته یادم نیست که همونم خوابیدم یانه! عین جسد متحرک!

نمیدونم
ان شاءالله به زودی
یکی اش تغذیه بود که خیلی سخته اراده بالا میخواد و زمان زیاد
اوّل اراده رو با خواب تا یک هته آینده پیگیری کنیم بعدش ان شاءالله راغب باشن همه تغذیه ...

ان شاءالله
سپاس

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">