متی ترانا و نراک

متی ترانا و نراک

رحلة العاشق الی المعشوق ...

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر/ چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...
-------------------------------------------------
سلام
حضورتون رو خوش آمد میگم
لطفا آقایون رعایت حدود رو هنگام کامنت گذاشتن داشته باشند! بهتر اینکه از افعال با صیغه جمع استفاده کنید!
برای توضیح بیشتربه لینک " خواهرانه برای برادران " مراجعه کنید!
-----------------------------------------------
نوشته‌های این‌جا صرفن دیدگاه نگارنده بوده و لزومن مورد تایید اسلام نیست!
--------------------------------------------------
هنگام نماز طواف کعبه هم تعطیل است!نبینم موقع نماز اینجا باشی! برو که خدا داره صدات میزنه!

پيام هاي کوتاه
بايگاني
آخرين نظرات

دلم که دست خودم نیست این دل غمگین

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ق.ظ

" بسم الله الرحمن الرحیم "

مسجدگوهرشادبهمن92

در اوج دلتنگی ها عکس ها فقط ب زخم های روحت نمکــ میپاشند ...تا باشد از این نمکــ ها

دلم که دست خودم نیست این دل غمگین / همان دلی است که جامانده در گهرشاد است

حمیدرضابرقعی

 

 

 

 

 

وَاِلی اللهِ تُرجَعُ الاُمور ...

شما بگو  (۳۰)

:)
پاسخ:
لبخندتون مستدام بانو 
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۵ بے بازگشتــــ ...
زیارت قبول ... خیلی دلتنگم، دقیقا برای همین نقطه
برای من مثله بهشت می‌مونه ...
پاسخ:
موافقم به شدت ...
سپاس آبجی 
ولی زیارت ما مال یک ماه و اندی پیشه :)
تا باشد از این نمک ها...


نمک بپاش بر زخم ِ دلم... من دلتنگ توام....

برای دلتنگ ِ تو بودن خدا را شاکرم...

یا امام رضا(ع)...
پاسخ:
همین طوره ...
میدونستی ما آشنای هم هستیم بانوی سیب ؟!

السلام علیک یا امام رئوف ...
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه با طرحی برای روزهای پایانی سال درباره ی شهدا به روز است



ان شاء الله سر بزنید



التماس دعا

پاسخ:
سلام

تشکربابت دعوت
حتما سرمیزنم

محتاجم بسیار
چشم
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۳ خـــــادم الرضــــا
آســـتان بوسِ خــود خــطابم کن
بـد حســابم، ولی حســـابم کن


برگه ی خـشکم و گل آلودم
کـوثرِ معـرفت، غلامم کن

قَسَـمت می دهم به جـانِ جــواد
بعد اگر خواســتی جوابم کن

کرمـت گـر اجـازه داد آقا
پیـش چشــمِ همـه خرابم کن

الســــلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
++++
سلام علیکم

در مورد این که دو جمله بس بود در ظاهر حق با جناب پسر انسان هست اما نه بنده و نه ایشون زیاد به شرایطی که این پست رو نوشتید آگاهی نداریم و به نظرم دلایلی برای نوشتن این پست طولانی داشتید که خودتون باید بگید. این رو از این نظر میگم که فکر می کنم قبل از نوشتن این پست اون دو جمله در کنار وبلاگ بودش ولی با این حال باز این پست رو نوشتید بنابراین فکر می کنم برای خودتون دلیل داشتید..

در مورد "کاملا ناخواسته صمیمی" هم نظرم این هست که به نظر میاد در حین نوشتن این پست بیشتر مثل کسی بودید که می ترسیده مخاطبش از صحبت حقی که داره می کنه ناراحت بشه! مثل کسی که می خواد به دوستی نصیحت یا انتقادی بکنه اما می ترسه که اون شخص از صحبتش ناراحت بشه!...

اما در مورد اینکه نیازی به نوشتنش بود یا نه. اگر از این نظر نگاه کنیم که قانون وبلاگ هست که خب مسئله جداست و گفتنش حتما، حداقل در قالب همون دو جمله لازم بود. عمل به قانون نانوشته باعث ناراحتی میشه... (منظورم حذف کامنت کسانی هست که به این قانون عمل نمی کنند)
اما اگر کلی نگاه کنیم و در قالب اصول اعتقادات مون، خب باز هم گفتنش لازم بود چون خیلی ها رعایت نمی کنند و اون طور که تو پست "خواهرانه برای برادران" گفته شده این رعایت نکردن بی تاثیر نیست و باعث ناراحتی هایی برای نویسنده وبلاگ میشه.. حتی اگر از اون ناراحتی ها هم صرف نظر کنیم میشه این دو جمله و اون پست رو به عنوان تذکر بهشون نگاه کرد. چون غفلت همیشه در وجود ما هست..
اما اصلش مسلما همون هست که با رفتار این پیام منتقل بشه..

ببخشید طولانی شد
پاسخ:
سلام علیکم

سپاس گذارم 
از صحبت خوبتون 

نظرات پست " خواهرانه برای برادران " به صورت عمومی باز شد!
بقیه ، لطفاً نظرات تون رو بگذارید همون قسمت 

دو جمله در شرایط نوشته شده بود ک عمده مخاطبین اینجا بانو بودند و چند نفری هم ک از آقایون سرمیزدن کاملا رعایت میکردند و اینکه میدونستند ک من هم بانو هستم!
اما بعدا مکرر اتفاق افتاد ک افراد جدیدی سرمیزدند و از خانم بودن بنده هم حتی اطلاعی نداشتند (تعداد زیاد بود!) و اون جمله رو ک میدیدند تازه گمان میکردن حمل بر خودستایی و غرور بوده و تا من میومدم بهشون توضیح بدم کلی صحبت این وسط رد و بدل میشد ک من اصلاً موافقش نبودم و حتّی اون بندگان خدا!
از اینا ک گذشت اینجا ب یک سری مخاطب تقریباً ثابتی رسیده بود! اون زمان تقریباً اون مسئله اوّل حل شده بود(ن کامل) ولی با وجود اینکه من توی پاسخ دادن ها و رفتارهای نوشتاریم بروز میدادم (البته یقیناً کاستی هایی هم از طرف بنده بود ک شاید بعداً متوجه شدم) بازهم با عدّه زیادی از آقایون مشکل داشتم ، درحالی ک حتّی خودشون هم متوجه نمیشدند یعنی از روی قصد نبود و از دید خودشون تلاش شون رو کرده بودن در این جهت! ب ذهنم رسید هم خودم رو راحت بکنم هم بقیه مطلع تر بشن ک باید رویه شون رو تغییر بدن! چنین فضاهایی یکسری قانون های نانوشته داره ک بعد از مدتی ب علت گسترده شدن روابط من میگم سالم سالم یکسری چیزها عادی میشن و ناچیز انگار میشن و بدون اینک حتی متوجه باشیم مسائلی رو ک حتّی خودمون بارها تکرار کردیم توی صحبت هامون برای مخاطب رو نادیده میگیریم (در حیطه همین صحبت کردن ها و روابط)


ب نظر بنده بهتر هست مخاطبین این وب ب این سوال پاسخ دهند!
شنیدن پاسخ برای بنده هم ارزشمند و جالب خواهد بود!

صلوات

می بینم که چرخ روزگار گردید !!! oO
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای


آهان 
یعنی الان شما موافق صحبت ایشون بودید؟!
متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند


یـ علی ـا
پاسخ:
زیبا بود
بوی ی چیزای خوبی میداد انتخابتون
سپاس

زیارت بامعرفت امامشون ب زودی های زود نصیبتون

علی علیه السلام مددتون
اینکه نسبت به حدود مقید هستید جای تقدیر دارد.
یعنی دغدغه هست
فکر هست.
یعنی درد امام زمان اینجا درد هست نه شعار.
ممولا اهل دخالت نیستیم مخصوصا در خصوص این دست مطالب اما به جهت مواردی که ذکر کردیم حیف دیدیم نظرمان را ابراز نکنیم !
نقدی داریم به خواهرانه برای برادران !
شاید دو جمله هم کافی می بود
به نظر شما بیان حساسیت این موضوع به شکل "کاملا ناخواسته صمیمی" اثر این تفکر و تصمیم دین مدارانه را کم رنگ نمی کند ؟!
من معتقدم حتا نیازی هم به نوشتن نبودکه رفتار سرشار از حیا و وقار هم می تواند پیام را منتقل نماید.
پاسخ:
سلام علیکم

تشکر بابت انتقاد تون
ب نظر بنده بهتر هست مخاطبین این وب ب این سوال پاسخ دهند!
شنیدن پاسخ برای بنده هم ارزشمند و جالب خواهد بود!

سپاس
ان شاءالله ک دغدغه هاتون پابرجا
یاعلی

بعدم اینجا قضیه زیاد پیش اومد
ب همین دلیل دیگه حوصله اش نبود یکی یکی برای هرکسی توضیح بدم
این مدلی راحت شد
خیلی ها کلن رفتن توی کار خاموش شدن
خیلی ها هم بیدار شدن

چه قدر برقعی همیشه شعراش قشنگه:-)از حسن انتخابت تو شعر و عکس لذت بردیم
پاسخ:
درسته 
خیلی عالی هستن سروده هاشون
متشکرم بانو لطف شماست

سلام ای مشرق نورانی عشق
سلام ای زیبای هشتم عشق
پاسخ:
+
تو کریم مطلق و من ‌گدا چه‌کنی جز این ‌که نخوانی‌ام
در دیگرم بنما که من به کجا روم چو برانی‌ام
پاسخ:
++

او پابرهنه آمده است رو به روی تو
شاید جلو جلو به جوادت ببخشیَّش
پاسخ:
 +++
یا امام رئوف ب حق جوادت 

سلام آبجی خانوم..
ان شاءالله بزودی پایبوسی آقا نصیبت..
شمام واسه ما دعا کن..
: )
پاسخ:
سلام 
ان شاءالله
متشکرم
چشم چشم 
التماس دعای فراوون
اقا برای دیدن من نسخه ای بپیچ
چندیست استخوان دلم درد میکند
گفتی که گریه هیچ برای تو خوب نیست
اما...
این اشک های تلخ مرا مرد میکند....


صلوات
پاسخ:
اَ ش ک 
مَ ر د

اُ س تُ خ و ا ن 
یا امام رئوفــــــــــــــــــ ـ ـ ـ مـــ

حسن انتخابتون رو سپاس بانو
صلوات برای فرج + و اید امامنا الخامنه ای
السلام علیک یا ضامن اهو
پاسخ:
السلام علیک
هی....
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
روزی تون ب زودی
روزی مون
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دل شکسته ی من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید

نگاه زخمیِ تو، تا بقیع بارانی است
مگر ز سمت مدینه، طبیب می آید؟!

به پای در دلت، ای غریبه
تنها علی(ع) ز سمت نجف، عنقریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست
کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید...



یـ علی ـا
پاسخ:
امن یجیب ...
خیلی دوست داشنی بود
سپاس بانو دلانهـ

علی مدد
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۴ فاطمه مرید زهرا(س)
++
ان شاالله بزودی دوباره ....صحن گوهرشاد....
پاسخ:
ان شاءالله
متشکرم خواهر
ان شاءالله دیدن روی شما حتی تر ...

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۲۱ سرباز شهاب
یاد اعتکاف مسجد گوهر شاد افتادم.سحر ها از همین زاویه می نشستیم و دعا میخوندیم.
پاسخ:
خوش ب سعادت تان
چ صفایی نصیب و روزی تان شده بوده 
زاویه ی دلنشینی است
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۳ مدافعان حرم
مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
پاسخ:
یازینب 
راجع ب ماجرای اون خانم فقط میتونم بگم خدایا... نمیتونم ببخشید سخته اصلا فکر کردنش
پاسخ:
:(
میدونم
همین طوره 
تازه اگهـ حرفای همسرشون
در مورد شرح واقعهـ اون شب کذایی رو بخونید!!
یاالله
خدا بهشون صبر عنایت کنهـ
کسی که خاک درت دوست‌تر ز جان دارد
چگونه جای دگر باشدش قرار و سکون؟



چو دل ز دایرهٔ عقل بی تو شد بیرون
مپرس از دلم آخر که: چون شد آن مجنون؟
دلم، که از سر سودا به هر دری می‌شد
چو حلقه بین که بمانده است بر در تو کنون
کسی که خاک درت دوست‌تر ز جان دارد
چگونه جای دگر باشدش قرار و سکون؟
دلم، که حلقه به گوش در تو شد مفروش
که هیچ قدر ندارد بهای قطرهٔ خون
چو رایگان است آب حیات در جویت
چرا بود دل مسکین چو ریگ در جیحون؟
دل عراقی اگر چه هزار گونه بگشت
ولی ز مهر تو هرگز نگشت دیگر گون
پاسخ:
:)
سپاس از حسن انتخابتون
خیلی عالی بود
http://negaahkon.blog.ir/1392/11/04
پاسخ:
بسیار زیبا بود
پیشنهاد میکنم همه دوستان بخونند

تشکر
عکس قشنگیه.. نمی دونم چیز خاصی هم نداره اما به دل نشست. به نظرم بخاطر عکاسش باشه! حکم همون که "هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند" رو داره!

+ عادت کم حوصله ها، بی تاب شدن نبود!؟
بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست...
پاسخ:
سپاس گذارم بابت لطف جنابعالی

+ ای وای نیست بنده شعر و شعرخوانیم افتضاحه از اون جهتهـ
درستهـ
می‌شود کبوترت باشم
بی‌بال
بی‌پر؟! ...
پاسخ:
کبوتر حرمت ...
خاطرات پستای مشهدی

پاسخ:
+


و هیچ چیز برایم
لذّت بخش تر از سلامی نیست ک
هر روز از همین هدر برایتان میفرستم
ب این امید ک جواب ی داشته باش َ د
پاسخ:
السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا المرتضی
دلتنگ شدن عادت کم حوصله هاست ...
شوق زیارت شما حقا ک دلتنگی آدم را عمیق ترهم میکند
و کم حوصله بودن برای شما
چ طعمی دارد ... شیرین

پاسخ:
نظرات باز 
محل نشستنِ سخنِ دلِ تَنگ ... 


السلام علیک یا امام الرئوف ورحمة الله وبرکاته

«آرمانخواهی انسان مستلزم صبر بر رنجهاست... پس برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر که در این سیاره رنج، صبورترین انسانها باشی. شهید سید مرتضی آوینی»

حس میکنم وقتی به سمت آرمانهایم میدوم شیطان هم میدود تا به من برسد... گاهی به من میرسد چون می بینم که از ناملایمات خسته شده ام و نگاه امیدم کمرنگ شده... بودن ها و نبودن ها را برایم یکسان کرده...

و مرا به سمت سکوت با خدا میکشاند...
پاسخ:
صبر ، حلم ، ...
زیبا بود آنچه فرمودید ...
یکسان شدن سبب مرگ انگیزش ها خواهد شد ... نیروی محرکه ...
خدا دست گیرمون باش ...
جناب خدا خیلی بیشتر ازدیگر  لحظات همیشه بهت نیاز دارم 

شکرپاره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی